37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
2 квітня 2020 року
Головне меню
Актуально

Відповідно статті 17, 18 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності“ Пирятинська міська рада повідомляє про початок розроблення містобудівної документації – розроблення генеральних планів та планів зонування території сільських населених пунктів Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади.

 

АТ„Полтаваобленерго“ розпочало підготовку Плану розвитку систем розподілу на 2021-2025 роки, який формується з урахуванням обґрунтованих прогнозів обсягів попиту на електричну енергію та потужність.

 

Пирятинські госпрозрахункові очисні споруди інформують споживачів про намір здійснити зміну тарифів на послуги з централізованого водовідведення.

 

Для отримання Витягу з ДЗК потрібно звернутисядо державного кадастрового реєстратора в Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)за місцем розташування земельної ділянки, або замовити витяг онлайн через публічну кадастрову карту України.

 

Фінансове  управління  Пирятинської  міської  ради  повідомляє, що   в  зв’язку  з  запровадженням  міжнародного  номера  банківського  рахунку  (IBAN)  з  1 листопада 2019 року змінюються всі рахунки для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів.

 

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Схеми планування території Пирятинської ОТГ Полтавської області
 
Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 1091
візитів сьогодні: 70
візитів всього: 141853
Корисні посилання
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми

 

2019 рік

 

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Надання дошкільної освіти

4. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

5. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

6. Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)

7. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

8. Інші програми та заходи у сфері освіти

9. Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів

10. Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян

11. Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді

12. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

13. Організація та проведення громадських робіт

14. Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення

15. Забезпечення діяльності бібліотек

16. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

17. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

18. Інші заходи в галузі культури і мистецтва

19. Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл

20. Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні

21. Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства

22. Організація благоустрою населених пунктів

23. Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства

24. Здійснення заходів із землеустрою

25. Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства

26. Будівництво освітніх установ та закладів

27. Будівництво установ та закладів культури

28. Будівництво інших об`єктів комунальної власності

29. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

30. Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об`єднаних територіальних громад

31. Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету

32. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

33. Заходи з організації рятування на водах

34. Охорона та раціональне використання природних ресурсів

 

2018 рік

 

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Проведення місцевих виборів та референдумів, забезпечення діяльності виборчої комісії Автономної Республіки Крим

4. Надання дошкільної освіти

5. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

6. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

7. Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)

8. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

9. Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти

10. Надання пільг з оплати послуг зв`язку, інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян

11. Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

12. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

13. Соціальний захист ветеранів війни та праці

14. Організація та проведення громадських робіт

15. Інші заклади та заходи

16. Забезпечення діяльності бібліотек

17. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

18. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

19. Інші заклади та заходи в галузі культури і мистецтва

20. Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

21. Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

22. Організація благоустрою населених пунктів

23. Реалізація державних та місцевих житлових програм

24. Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства

25. Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства

26. Будівництво об`єктів соціально-культурного призначення

27. Будівництво інших об`єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності

28. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

29. Виконання інвестиційних проектів

30. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

31. Заходи з організації рятування на водах

32. Запобігання та ліквідація забруднення навколишнього природного середовища

 

2017 рік

 

1. Охорона та раціональне використання природних ресурсів

2. Організація рятування на водах

3. Проведення заходів із землеустрою

4. Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку території

5.Забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районних виробничих об`єднань та інших підприємств, установ та        організацій житлово-комунального господарства

6. Підтримка діяльності готельного господарства

7.Благоустрій міст, сіл, селищ

8. Фінансова підтримка об`єктів комунального господарства

9. Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

10. Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

11. Інші культурно-освітні заклади та заходи

12. Школи естетичного виховання дітей

13. Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу

14. Музеї і виставки

15. Бібліотеки

16. Інші видатки на соціальний захист населення

17. Соціальний захист ветеранів війни та праці

18. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

19. Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

20. Надання пільг з оплати послуг зв`язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, забезпечення продуктами харчування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива

21. Надання допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнюється 18 років

22. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів та інші заходи в галузі освіти

23. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

24. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

25. Дошкільна освіта

26. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

27. Інші видатки

 

 


Пошук по сайту
 
Smart
Ваша думка для нас важлива!
Анонси подій

У Пирятинських госпрозрахункових очисних спорудах запроваджено запобіжні  профілактичні заходи з метою мінімізації ризику поширення коронавірусу.

До 24 квітня 2020 року обслуговування населення здійснюватиметься в електронному або телефонному режимах, а також на території підприємства облаштовано скриньку для приймання документів.

Поштова скринька: ochistni@ukr.net, телефон стаціонарний  –  (05358) 2-03-26, телефон мобільний  –  0500148677

02.04.2020 року о 10-00 в приміщенні Центру дитячої та юнацької творчості по вул.Пушкіна, 33 відбудеться перше засідання конкурсних комісій з проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад керівників комунальних підприємств „Каштан“ та  „Готель „Пирятин“ щодо допуску до участі у конкурсі кожної з кандидатур.

 

Шановні користувачі адміністративними послугами!

Для зручності громадян, з метою надання консультацій, відповідей на проблемні питання запроваджено у ЦНАПі додатковий телефонний номер: 066-617-94-32.

Шановні жителі громади!

 Міський голова Олексій Рябоконь здійснюватиме щопонеділка з 13:00 до 15:00 особистий прийом громадян дистанційно. Поспілкуватися з ним можна, зателефонувавши за номером: (05358) 3-23-53

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради пропонує спеціалізованим організаціям надати конкурсні пропозиції на виконання робіт по встановленню енергозберігаючих вікон в районному будинку культури по вул. Соборна, 59, а саме:

   Для зручності мешканців та оперативного вирішення питань Пирятинська міська рада запровадила „гарячу“ телефонну лінію, в  якій бере участь керівництво, щосуботи з 09.00 год. до 11.00 год. в ЦНАП  за номером   3-23-53.

4 квітня ви зможете поспілкуватися із заступником міського голови з питань діяльності виконкому Безушко Людмилою Сергіївною та поставити свої запитання.

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади

 

провідного спеціаліста загального відділу та інформаційного забезпечення

на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років основного працівника

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на посаду керівників:

комунального підприємства „Каштан“,

комунального підприємства „Готель „Пирятин“

 

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, і випадків домашнього насильства, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Я МАЮ ПРАВО!
Опитування
Який вид поховання прийнятний для Вас?
Традиційний метод
58 (76.32 %)
Кремація
18 (23.68 %)
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2020 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.409547 sec.)