37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
19 жовтня 2018 року
Головне меню
Актуально

 Відповідно до пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, виконавчим комітетом Пирятинської міської ради з 1 жовтня 2018 року розпочато перереєстрацію громадян, які 

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради нагадує, що за спалювання сухої трави, листя та сміття передбачена адміністративна відповідальність.

Календарний план основних організаційних заходів з підготовки та проведення повторних виборів старост у с. Калинів Міст

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Прийом документів з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб...
Відділ державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради надає адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
Статистика
зараз на сайті: 5
переглядів: 774
візитів сьогодні: 179
візитів всього: 69463
Корисні посилання
Полтавська область: інвестиційні проекти
Платні послуги, які надаються в ЦНАП

Платні послуги, які надаються в ЦНАП

1. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

загальний строк: - 5 робочих днів - 180,00 грн.;

за скорочення термінів розгляду заяви:

- 2 робочі дні - 1760,00 грн.,

- 1 робочий день - 3520,00 грн.,

- 2 години - 8810,00 грн.

2. Державна реєстрація  іншого речового права на нерухоме майно

загальний строк: 5 робочих днів - 90,00 грн.,

скорочення термінів розгляду заяви:

- 2 робочі дні - 880,00 грн.,

- 1 робочий день – 1760,00 грн.,

- 2 години - 4410,00 грн.

3. Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно

загальний строк: 5 робочих днів - 90,00 грн.

скорочення термінів розгляду заяви:

- 2 робочі дні - 880,00 грн.

- 1 робочий день – 1760,00 грн.

- 2 години - 4410,00 грн.

4. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав

 на нерухоме майно

-1 робочий день – 70 грн.

5. Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

-1 робочий день – 40 грн.

6. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

-1 робочий день – 90 грн

7. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи

- 0,3 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 530 грн.

- 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 180 грн. – громадські

об’єднання та благодійні організації за проведення державної реєстрації протягом 24

годин

- (у подвійному розмірі для юридичних осіб) - 1060, 00 грн. - протягом 6 годин

- (у п’ятикратному розмірі для юридичних осіб ) - 2640,00 грн.- протягом 2 годин

8. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

- 0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 180 грн.

- (у подвійному розмірі для фізичних осіб-підприємців ) - 350, 00 грн. - протягом 6 годин

- (у п’ятикратному розмірі для фізичних осіб-підприємців ) - 880,00 грн. - протягом 2 годин

9Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб

- у разі реєстрації протягом встановленого строку - 13,60 грн.

- у разі реєстрації з порушенням встановленого Законом строку - 40,80 грн.

- у разі зняття з реєстрації - 13,60 грн.

10. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення,  з видачею витягу  

- 0,13 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 229,06  грн.

11. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

- 0,06 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 105,72 грн.

12. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

- 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 88,10  грн.

 13. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні

- 0,055 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб встановленого законом на 1 січня календарного - 96,91 грн.

 14. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації 

- 0,03 розміру прожиткового мінімуму доходів громадян - 52,86  грн.

15. Видача експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження

- 0,17 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року


Пошук по сайту
 
Анонси подій

 У вас є ідеї щодо розвитку нашої громади, які можуть бути включені до Плану соціально-економічного розвитку Пирятинської ОТГ на 2019 рік? 

Чекаємо на ваші пропозиції!

23 жовтня 2018 року, о 14 годині, у Пирятинському центрі дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання сорок четвертої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання.

22 жовтня об 14:00 відбудеться чергове засідання виконкому міської ради. 

  

 У Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради  запрацював мобільний офіс, який обслуговує клієнтів „на дому“. Новий сервіс працює для людей з особливими потребами, з інвалідністю та для громадян, які знаходяться на стаціонарному лікуванні

 

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

Шановні пирятинці!

Просимо вас долучитися до формування Реєстру територіальної громади.

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Запроваджено нові форми у проведенні особистого прийому громадян керівництвом міської ради.

 

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Чи потрібно, на Вашу думку, перейменовувати вулиці населених пунктів Пирятинської міської ОТГ, що названі на честь російських поетів і письменників „золотої доби“ та „срібної доби“ російської літератури?
Так
19 (11.88 %)
Ні
141 (88.13 %)
Мені байдуже
0 (0 %)
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2018 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.185185 sec.)