37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
26 квітня 2018 року
Головне меню
Актуально

В зв’язку зі зміною середньозваженого тарифу, збільшення вартості енергоносіїв та підвищення мінімальної заробітної плати з 01.01.2018р. ТОВ “НАШЕ ТЕПЛО” повідомляє про намір зміни економічно обґрунтованих тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, виробленої на установках з використанням альтернативних джерел енергії, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету.

 

Маєш ідею?

Хочеш змінити своє місто?

Це легко!

Напиши проект і подай його з 1 квітня по  30 червня на громадський бюджет за адресою м. Пирятин, вул. Соборна 21.

 На громадських слуханнях  22 березня, о 17:30,  у Центрі дитячої та юнацької творчості, є змога навчитися писати проекти.

Більш детальну інформацію можна отримати на сайті в розділі Громадський бюджет та за телефонами: (095) 354 – 27 – 69; (066) 137 – 18 – 12; 2 – 04 – 12.

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Прийом документів з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб...
Відділ державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради надає адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Довідки про склад сім’ї, громадянам, які проживають в приватному секторі, необхідні для оформлення субсидій, видаються міською радою в центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 459
візитів сьогодні: 33
візитів всього: 54659
Корисні посилання
Платні послуги, які надаються в ЦНАП

Платні послуги, які надаються в ЦНАП

 

1. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

загальний строк: - 5 робочих днів - 160,00 грн.;

за скорочення термінів розгляду заяви:

- 2 робочі дні - 1600, 00 грн.,

- 1 робочий день - 3200, 00 грн.,

- 2 години - 8000, 00 грн.

2. Державна реєстрація  іншого речового права на нерухоме майно

загальний строк: 5 робочих днів - 80,00 грн.,

скорочення термінів розгляду заяви:

- 2 робочі дні - 800,00 грн.,

- 1 робочий день – 1600,00 грн.,

- 2 години - 4000,00 грн.

3. Державна реєстрація обтяження речового права на нерухоме майно

загальний строк: 5 робочих днів - 80,00 грн.,

скорочення термінів розгляду заяви:

- 2 робочі дні - 800,00 грн.,

- 1 робочий день – 1600,00 грн.,

- 2 години - 4000,00 грн.

4. Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав

 на нерухоме майно

-1 робочий день – 60 грн.

5. Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

-1 робочий день – 40 грн.

6. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб

 та фізичних осіб-підприємців

-1 робочий день – 80 грн

6. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи

- 0,3 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб (480 грн.)

-0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб (160 грн.) – громадські

об’єднання та благодійні організації за проведення державної реєстрації протягом 24

годин.

- (у подвійному розмірі для юридичних осіб) - 960, 00 грн. - протягом 6 годин;

- (у п’ятикратному розмірі для юридичних осіб ) 2400,00 грн.- протягом 2 годин.

7. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

-0,1 від прожиткового мінімуму для працездатних осіб (160 грн.)

8. Реєстрація місця проживання фізичних осіб

- 0,0085 розміру адміністративних зборів до прожиткового мінімуму для працездатних осіб -  у разі звернення особи протягом встановленого строку

- 0,0255 розміру адміністративних зборів до прожиткового мінімуму для працездатних

9. Реєстрація фізичних осіб за посвідкою на постійне місце проживання

-0,0085 розміру адміністративних зборів до прожиткового мінімуму для працездатних осіб -  у разі звернення особи протягом встановленого строку

- 0,0255 розміру адміністративних зборів до прожиткового мінімуму для працездатних

10. Зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб

- 0,0085 розміру адміністративних зборів до прожиткового мінімуму для працездатних осіб

11. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення,  з видачею витягу  

- (208  грн.) - 0,13 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб

12. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

- (96,00 грн.) – 0,06 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

13. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

- (80  грн.)  або 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

14. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні

- (88,0 грн.) - 0,055 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб встановленого законом на 1 січня календарного

15. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації 

- (48  грн.) або 0,03 розміру прожиткового мінімуму доходів громадян.

16. Видача експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження

- 0,17 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року


Пошук по сайту
 
Я МАЮ ПРАВО!
Анонси подій

За ініціативи постійної комісії міської ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи 28 квітня 2018 року, о 12 годині, в Центрі дитячої та юнацької творчості, відбудуться громадські слухання з питання намірів щодо будівництва ТОВ „Баришівська зарнова компанія“ цеху по змішуванню мінеральних добрив.

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради пропонує будівельним організаціям взяти участь у конкурсі на виконання робіт по заміні вікон на енергозберігаючі.

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантних посад

в управлінні економіки виконкому міської ради

Шановні пирятинці!

Просимо вас долучитися до формування Реєстру територіальної громади.

26 квітня 2018 року, о 08:30, в Центрі громадського діалогу, відбудеться  засідання постійної комісії міської ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи.

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Запроваджено нові форми у проведенні особистого прийому громадян керівництвом міської ради.

 

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Чи достатньо Ви поінформовані про роботу Пирятинської міської ради?
Так
172 (54.6 %)
Ні
139 (44.13 %)
Не цікавлюсь
4 (1.27 %)
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2018 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.165833 sec.)