37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
28 січня 2021 року
Головне меню
Актуально

Повідомляємо, що Департамент екології та природних ресурсів Полтавської ОДА надав заявнику – Департамент будівництва, містобудування і архітектури та ЖКГ Полтавської ОДА Висновок з оцінки впливу на довкілля

З метою реалізації Стратегії розвитку Пирятинської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням третьої сесії Пирятинської міської ради восьмого скликання від 23 грудня 2020 року № 103 (далі Стратегія), виконкомом Пирятинської міської ради розробляється План соціально-економічного розвитку Пирятинської МТГ на 2021 рік (далі – План).

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 8
переглядів: 1709
візитів сьогодні: 299
візитів всього: 239210
Корисні посилання
ОГОЛОШЕННЯ про вакантні посади

Відповідно до розпорядження міського голови від 14.12.2020 № 255

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантних посад:

 

1.     Начальник відділу державної реєстрації-державний реєстратор

2.     Начальник відділу соціального захисту та охорони здоров’я

3.     Головний спеціаліст відділу із земельних та екологічних питань

4.     Головний спеціаліст секретаріату (3 вакантні посади)

5.     Головний спеціаліст відділу соціального захисту та охорони здоров’я

6.  Начальник управління інженерно-транспортної інфраструктури, будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності

7.     Головний бухгалтер управління інженерно-транспортної інфраструктури, будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності

8.     Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку управління інженерно-транспортної інфраструктури, будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності

 

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

 

Умови конкурсу:

 

Термін прийняття документів: з 14.12.2020 по 13.01.2021

 

Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:

- заява для участі в конкурсі

- особова картка форма П-2ДС

- автобіографія

- дві фотокартки розміром 4х6 см

- копія паспорта

- копія диплому про освіту з додатком

- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння

  наукового ступеня або вченого звання (у разі наявності)

- копія військового квитка

- копія ідентифікаційного коду

- копія трудової книжки

- медичні довідки про стан здоров’я: сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (форма №140) та довідку про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма № 122-2/о)

- електрона декларація про доходи за минулий рік (https://portal.nazk.gov.ua/login)

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад в органі місцевого самоврядування:

начальник управління, начальник відділу: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

начальник відділу державної реєстрації-державний реєстратор: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою; сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку); стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

головний спеціаліст:  вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою; без вимог до стажу роботи;

головний бухгалтер: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи за фахом на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

 

Перелік питань для перевірки знань Конституції України, законів України: „Про місцеве самоврядування в Україні“, „Про службу в органах місцевого самоврядування“,  „Про запобігання корупції“ та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень: http://pyriatyn.org.ua/actual/39

З посадовими інструкціями можна ознайомитися за посиланням: http://pyriatyn.org.ua/pages/p34

 

 

Консультації можна отримати за телефоном: (05358) 3-22-60

Документи подавати особисто повним пакетом  у відділ персоналу та організаційної роботи  виконкому міської ради (Пирятинська міська рада, вул.Соборна, 21,  м.Пирятин).


Пошук по сайту
 
Smart
Анонси подій

Відповідно до розпорядження міського голови від 20.01.2021 № 13

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантних посад

Відділ освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру відділу освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради Полтавської області:

практичний психолог;

учитель-логопед.

 

Умови конкурсу:

 з  01 січня 2021  року  введені  в  дію  нові  рахунки для зарахування надходжень до державного бюджету  та  до  бюджету  Пирятинської  міської  територіальної  громади.    

Рахунки,  що  діяли  у  2020  році  будуть  закриті.

Відповідно до розпорядження міського голови від 31.12.2020 № 285

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантних посад

Перелік документів, які додаються до заяви:

1) документ з лікувального закладу, який підтверджує діагноз хворого;

2) довідка про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні;

3) ксерокопія паспорта (1 і 2 сторінки та сторінка місця реєстрації);

4) ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера громадянина (картки платника податків), який потребує матеріальної допомоги, а для громадян, які через свої релігійні переконання не мають ідентифікаційного коду - копія сторінки паспорта з відповідною відміткою.;

5) довідка з реквізитами банківського рахунку заявника;

6) документ, який підтверджує соціальний статус (довідка про перебування на обліку в управлінні соціального захисту населення як малозабезпечена сім’я; посвідчення багатодітної сім’ї, пенсійне посвідчення; посвідчення „Інваліда війни“, посвідчення „Учасника бойових дій“; посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, довідка МСЕК, довідка з міського центру соціальних служб про перебування на обліку, як сім’я в складних життєвих обставинах).

Козін Ірина Іванівна, керуючий справами виконкому міської ради 28 січня з 13:00 до 14:00 дасть відповіді на запитання за номером „гарячої телефонної лінії‘‘:  050-569-27-70.

Для зручності громадян, з метою надання консультацій, відповідей на проблемні питання запроваджено додатковий телефонний номер: 066-617-94-32.

У разі виявлення порушень прав дитини повідомляйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Я МАЮ ПРАВО!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2021 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.596804 sec.)