37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
14 червня 2021 року
Головне меню
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 6
переглядів: 1738
візитів сьогодні: 1420
візитів всього: 282943
Корисні посилання
ОГОЛОШЕННЯ про вакантні посади

Відповідно до розпорядження міського голови від 28.07.2020 № 148

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади:

 

 Начальник відділу державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради-державний реєстратор

 

 

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

 

Умови конкурсу:

 

Термін прийняття документів:

з 29.07.2020 по 29.08.2020 на вакантну посаду начальника відділу державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради-державного реєстратора;

 

Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:

- заява для участі в конкурсі

- особова картка форма П-2ДС

- автобіографія

- дві фотокартки розміром 4х6 см

- копія паспорта

- копія диплому про освіту з додатком

- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння

  наукового ступеня або вченого звання (у разі наявності)

- копія військового квитка

- копія ідентифікаційного коду

- копія трудової книжки

- електрона декларація про доходи за минулий рік (https://portal.nazk.gov.ua/login)

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантної посади в органі місцевого самоврядування:

на посаду начальника відділу державної реєстрації-державного реєстратора:     

вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою;

сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку https://minjust.gov.ua/m/pro-avtomatizovane-anonimne-testuvannya-schodo-viznachennya-profesiynoi-kompetentnosti-osib-u-sferah-derjavnoi-reestratsii); стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

 

Перелік питань для перевірки знань Конституції України, законів України: „Про службу в органах місцевого самоврядування“, „Про місцеве самоуправління в Україні“, „Про запобігання корупції“ та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень: http://pyriatyn.org.ua/actual/39

 

З посадовими інструкціями можна ознайомитися за посиланням: http://pyriatyn.org.ua/pages/p34

 

Консультації можна отримати за телефоном: (05358) 3-22-60

Документи подавати особисто у відділ персоналу та організаційної роботи  виконкому міської ради (Пирятинська міська рада, вул.Соборна, 21,  м.Пирятин)


Пошук по сайту
 
Smart
Анонси подій

Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Пирятинської міської ради оголошує конкурс на зайняття вакантної посади директора комунального закладу Пирятинського культурно-громадського центру

 

Щовівторка, з 13.00 до 15.00, міський голова Андрій Сімонов здійснює особистий прийом громадян. 

Запис на прийом відбувається попередньо, за номером телефону 050-569-27-70, щодня, з 8.00 до 12.00.

Для зручності громадян, з метою надання консультацій, відповідей на проблемні питання запроваджено додатковий телефонний номер Центру надання адміністративних послуг: 066-617-94-32.

15 червня телефонуйте за номером:  050-569-27-70 та спілкуйтеся з начальником юридичного відділу виконкому міської ради Соловйовим Русланом Юрійовичем.

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Я МАЮ ПРАВО!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2021 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.729177 sec.)