Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

ОГОЛОШЕННЯ про вакантні посади

Відповідно до розпорядження міського голови від 28.07.2020 № 148

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади:

 

 Начальник відділу державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради-державний реєстратор

 

 

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

 

Умови конкурсу:

 

Термін прийняття документів:

з 29.07.2020 по 29.08.2020 на вакантну посаду начальника відділу державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради-державного реєстратора;

 

Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:

- заява для участі в конкурсі

- особова картка форма П-2ДС

- автобіографія

- дві фотокартки розміром 4х6 см

- копія паспорта

- копія диплому про освіту з додатком

- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння

  наукового ступеня або вченого звання (у разі наявності)

- копія військового квитка

- копія ідентифікаційного коду

- копія трудової книжки

- електрона декларація про доходи за минулий рік (https://portal.nazk.gov.ua/login)

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантної посади в органі місцевого самоврядування:

на посаду начальника відділу державної реєстрації-державного реєстратора:     

вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою;

сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку https://minjust.gov.ua/m/pro-avtomatizovane-anonimne-testuvannya-schodo-viznachennya-profesiynoi-kompetentnosti-osib-u-sferah-derjavnoi-reestratsii); стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

 

Перелік питань для перевірки знань Конституції України, законів України: „Про службу в органах місцевого самоврядування“, „Про місцеве самоуправління в Україні“, „Про запобігання корупції“ та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень: http://pyriatyn.org.ua/actual/39

 

З посадовими інструкціями можна ознайомитися за посиланням: http://pyriatyn.org.ua/pages/p34

 

Консультації можна отримати за телефоном: (05358) 3-22-60

Документи подавати особисто у відділ персоналу та організаційної роботи  виконкому міської ради (Пирятинська міська рада, вул.Соборна, 21,  м.Пирятин)

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua