Шановний Миколо Івановичу!
Розглянувши Ваше звернення щодо облаштування пандусу біля магазину „Фора“ та ремонту сходів повідомляю, що відповідно до державних будівельних норм України „пандус“ або „аппарель“ - це похила поверхня, що дублює сходи, збудована на для пересування осіб, які користуються колісними кріслами та інших верств населення у яких є потреба в його використанні.
Стосовно витрати бюджетних коштів на будівництво зазначеного пандусу інформую, що кошти міського бюджету цільовою програмою не передбачені та не використовувались. Облаштування пандусу проведено по соціальній угоді між міською радою та ПАТ „Пирятинський сирзавод“.
Відповідно до Закону України „Про звернення громадян“ повідомляємо, що спеціалістами відділу фінансів та обліку виконкому міської ради детально вивчено постанову Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2015 р. № 1037 „Про запровадження перерахунку вартості послуги з централізованого опалення залежно від температури зовнішнього повітря“.
Виконком міської ради цілковито підтримує запровадження вказаного в постанові механізму перерахунку вартості наданих послуг.
Своїм листом від 29 грудня 2015 року виконком міської ради запропонував приватному підприємству „Хазар-2007“ при нарахуванні плати за спожиті послуги з централізованого опалення керуватися вищевказаною постановою.
Відповідно до Закону України „Про звернення громадян“ повідомляємо, що рішенням другої сесії сьомого скликання від 11 грудня 2015 року № 31 „Про затвердження плану діяльності Пирятинської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2016 рік“ заплановано в січні-лютому 2016 року розгляд проекту рішення виконкому міської ради „Про норми споживання теплової енергії на централізоване опалення житлових будинків (населення) № 4А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського та теплової енергії для опалення ДНЗ „Ромашка“.
На даний час виконкомом міської ради проводиться робота щодо визначення балансоутримувача теплотраси, по якій подається теплоенергія до будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська.
З приводу включення 40% об’єму неопалювальних підвалів житлових будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського повідомляємо, що відповідно ДСТУ-5 А.2.2-5:2007 Настанова з розроблення та складання енергетичного паспорту будинків при новому будівництві та реконструкції, а саме підпунктом 3.7 визначено, що неопалювальний підвал – підвал, в якому відсутні джерела тепловиділення та простір якого вентилюється зовнішнім повітрям. Хочемо зазначити, що в підвалах житлових будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського проходять мережі теплопостачання - джерела тепловиділення.
Щодо здійснення перерахунку Гамбаровим І.А. плати за послугу опалення споживачам, просимо звертатися безпосередньо до надавача послуг, з яким кожен споживач, який проживає у житлових будинках № 4А,Б по вул. Червоноармійська, заключив договір про надання послуг.
Принагідно нагадуємо, що Вами, як законопослушним громадянином, до цього часу не виконано рішення Пирятинського районного суду Полтавської області про знесення незаконно побудованого пандусу.
Шановний Миколо Івановичу !
Відповідно до Закону України „Про звернення громадян“ вкотре пояснюємо, що тарифи на централізоване постачання житлових будинків розроблене ПП „Хазар-2007“ відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 року № 869 „Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги“. Разом з тим доводимо до Вашого відома, що спеціалістом відділу фінансів та обліку проводиться обрахунок норм споживання теплової енергії на послугу з централізованого опалення на житлові будинки, які опалює ПП „Хазар-2007“.
Щодо здійснення перерахунку Гамбаровим І.А. плати за послугу опалення споживачам просимо звертатися безпосередньо до надавача послуг.
З приводу включення 40% об’єму неопалювальних підвалів житлових будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського повідомляємо, що відповідно ДСТУ-5 А.2.2-5:2007 Настанова з розроблення та складання енергетичного паспорту будинків при новому будівництві та реконструкції, а саме підпунктом 3.7 визначено, що неопалювальний підвал –
підвал, в якому відсутні джерела тепловиділення та простір якого вентилюється зовнішнім повітрям. Хочемо зазначити, що в підвалах житлових будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського проходять мережі теплопостачання - джерела тепловиділення.
На даний час виконкомом міської ради проводиться робота щодо визначення балансоутримувача теплотраси, по якій подається теплоенергія до будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська.
Направляємо Вам розрахунок витрат теплової енергії на власні потреби котельні по вул.Червоноармійська, 4 А,Б (додається).
Щодо оренди автомобіля повідомляємо, що законодавчо така дія з боку Гамбарова І.А. не заборонена.
Для ОКВПТГ „Лубнитеплоенерго“ тариф дійсно встановлює НКРЕКП. Виконкомом міської ради надіслано запит до вказаного підприємства щодо застосування річних норм споживання теплової енергії на централізоване опалення встановлених виконкомом міської ради при розрахунку тарифу. Після отримання відповіді з цього питання Ви будете інформовані додатково.
Шановний Миколо Івановичу!
Розглянувши Ваше звернення щодо надання інформації про відсутність в акті обстеження житлового фонду радіаторів опалення у під’їздах багатоквартирних будинків, мого членства в політичній партії та щодо очолювання Шикеринцем І.С. комісії, яка здійснює контроль за тарифами ЖКГ міста, повідомляю наступне.
Стосовно відповіді на перше питання: дійсно на виконання розпорядження міського голови від 19.06.2015 № 49, з метою вчасної та якісної підготовки житлового фонду міста до осінньо-зимового періоду 2015-2016 років, уточнення об’ємів робіт по проведенню поточних ремонтів житлового фонду у 2015 році та підготовки пропозицій щодо капітального ремонту багатоквартирних будинків на 2016 рік було створено комісію по обстеженню житлового фонду, що перебуває в комунальній власності міста. До складу комісії були включені не тільки посадові особи Пирятинської міської ради, депутати міської ради та працівники КП „Каштан“, а й представник громадськості – координатор громадської організації „Громадський Майдан Полтащини“ - Мінькін Віктор Васильович. Комісія працювала з 26 червня по 22 липня цього року. Варто зазначити, що роботи комісії додатково залучалися представники мешканців кожного з будинків, в яких проводилося обстеження.
Головною метою роботи вищезазначеної комісії було обстеження 52 багатоквартирних будинків міста і складання відповідного акта із зазначенням переліку необхідних ремонтних робіт та їх вартості.
Такі дані необхідні були для визначення першочергових заходів по ремонту визначених об’єктів з метою підготовки їх до осінньо-зимового періоду на 2015-2016 роки та підготовки відповідних пропозицій щодо їх фінансування на розгляд постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів і цін та розвитку підприємництва Пирятинської міської ради. Крім того, результати обстеження житлового фонду та потреби в проведенні капітальних ремонтів житлового фонду міста будуть враховані при формуванні бюджету міської ради на 2016 рік.
Отже, завданням комісії було обстеження будинків та визначення потреби в проведенні ремонту, а не у фіксуванні наявності чи відсутності в під’їздах радіаторів опалення. Додатково зазначу, що відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Саме тому в акті обстеження житлового фонду, що перебуває в комунальній власності м.Пирятин, не могло бути інформації про наявність чи відсутність радіаторів опалення.
Даючи відповідь на Ваше друге запитання інформую, що і станом на 21 вересня, і 25 жовтня, і на сьогодні я був і є членом Соціалістичної партії України.
Стосовно третього питання інформую, що Шикеринець І.С. є заступником міського голови з питань діяльності виконкому міської ради та членом виконавчого комітету. Відповідно до розподілу повноважень між членами виконкому – посадовими особами Пирятинської міської ради Ігор Станіславович відповідає за реалізацію повноважень виконавчого комітету у галузях соціально-економічного розвитку міста, планування та обліку, наповнення місцевого бюджету, а також організовує роботу з розроблення та реалізації пропозицій щодо встановлення відповідно до законодавства цін і тарифів.