Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

Сімонов Андрій Вікторович

21. Саме Вам, Олексію Петровичу, як досвідченому управлінцю, повинно було бути відомо, але, не з моєї вини невідомо - законодавчо визначений зміст поняття "ПАНДУС". Ваші підлеглі повинні були Вам доповісти цей зміст. Потім порівняйте зміст підписаниого Вами у 2011р. зустрічного позову, стосовно "Пандусу" і після того, як Ви зрозумієте різницю між вимогами зустрічного позову і законодавчо визначеним поняттям "Пандус" - у Вас зявляться інші питання, до тих, хто готував такий зустрічний позов. А суд не може вийти за рамки тих вимог, що зазначені у зустрічному позові. Тому і рішення суду саме таке, яке Ваші "фахівці" просили! Питання ж наступне: - скільки бюджетних коштів міської ради використано для ремонту тротуару з повздовжнім ухилом (а не "Пандусу") біля магазину "Фора". - якою цільовою програмою було передбачено витрата бюджетних коштів міської ради для ремонту тротуару з повздовжнім ухилом біля магазину "Фора". З повагою Микола Іванович.
Кубліцький Микола Іванович

Шановний Миколо Івановичу!

 

Розглянувши Ваше звернення щодо облаштування пандусу біля магазину „Фора“ та ремонту сходів повідомляю, що відповідно до державних будівельних норм України „пандус“ або „аппарель“ - це похила поверхня, що дублює сходи, збудована на для пересування осіб, які користуються колісними кріслами та інших верств населення у яких є потреба в його використанні.

Стосовно витрати бюджетних коштів на будівництво зазначеного пандусу інформую, що кошти міського бюджету цільовою програмою не передбачені та не використовувались. Облаштування пандусу проведено по соціальній угоді між міською радою та ПАТ „Пирятинський сирзавод“.

22. Враховуючи лист Віталія Кличка до голови уряду про прискорення підписання відповідної постанови, про що йдеться у наступній статті: "Головна → Новини → 22 грудня 2015, 10:39 Київ впроваджуватиме механізм нарахування за опалення, зважаючи на температуру зовнішнього повітря та кількість опалювальних днів У багатоквартирних житлових будинках, де ще не встановлено прилади обліку тепла, нарахування за опалення здійснюватиметься, зважаючи на зовнішню температуру повітря. Відповідна постанова Кабінету Міністрів України набула чинності з 19 грудня (Постанова КМУ №1037 від 30 жовтня 2015 року «Про запровадження перерахунку вартості послуги з централізованого опалення залежно від температури зовнішнього повітря»). Документ визначає особливості нарахування плати за опалення для населення у разі відсутності будинкового лічильника тепла. Для мешканців цих будинків нарахування здійснюватиметься «з розрахунку за 1 кв. метр (куб. метр) опалюваної площі (об’єму) квартири (будинку садибного типу) та з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря та фактичної кількості днів надання цієї послуги в місяці, який є розрахунковим». Таким чином, механізм дає підстави нараховувати плату за принципом, який максимально відображає реально спожите тепло. Київ став першим в Україні містом, яке розпочало реалізацію цього механізму в форматі пілотного проекту та надало можливість справедливого нарахування споживачам як із будинковими приладами обліку, так і без них. У жовтні застосування такого алгоритму дозволило киянам сплатити за тепло на 20-30% менше, ніж за тарифом, враховуючи відносно теплі погодні умови. Нагадаємо, 2 грудня мер Києва Віталій Кличко направив лист на адресу голови Кабміну Арсенія Яценюка з проханням прискорити ухвалення відповідної постанови, яка дала б змогу столиці в подальшому здійснювати відповідні нарахування за опалення залежно від температури повітря." - прошу повідомити про наміри міського голови м. Пирятин впроваджувати вимоги постанови КМУ № 1037 від 30.10.2015р. у м. Пирятин. З повагою Микола Іванович.
Кубліцький Микола Іванович

Відповідно до Закону України „Про звернення громадян“ повідомляємо, що спеціалістами відділу фінансів та обліку виконкому міської ради детально вивчено постанову Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2015 р. № 1037 „Про запровадження перерахунку вартості послуги з централізованого опалення залежно від температури зовнішнього повітря“.

Виконком міської ради цілковито підтримує запровадження вказаного в постанові механізму перерахунку вартості наданих послуг.

Своїм листом від 29 грудня 2015 року виконком міської ради запропонував приватному підприємству „Хазар-2007“ при нарахуванні плати за спожиті послуги з централізованого опалення керуватися вищевказаною постановою. 

23. Запитання є, відповідь є - результату немає: на 07.12.2015р. - - річних норм споживання теплоенергії для багатоквартирних будинків послугу з опалення яким надає "Хазар - 2007" - НЕМАЄ; - балансоутримувача теплотраси будинків 4А,Б - немає; - визначення статусу підвалів, щодо того чи опалювальні чи неопалювальні ці підвали - не належить до функцій ні міськради, ні Гамбарову. Є проектна та виконавча документація цих будинків. Є КП Каштан - балансоутримувач цих будинків, в обовязок якого входить утеплення теплових мереж внутрішньобудинкових, саме тих, які на думку Гамбарова забезпечують опалення підвалу. Отже, за мовчазної згоди міськради - Каштан не утеплює внутрішньобудинкові тепломережі(звертаю увагу - не теплотрасу, а внутрішньобудинкові тепломережі), за якісне утеплення яких мешканці сплачують кошти до КП "Каштан", в результаті у підвалах будинків втрачається понаднормово теплоенергія - і - Гамбаров використовує цю халатність КП "Каштан" на свою користь - включає 40% обєму цих підвалів до розрахункового будівельного обєму будинків. Питання: - це шахрайство, чи змова посадових осіб ? Якщо навіть припустити втрату тепла у внутрішньобудинкових мережах на рівні втрат у теплотрасі - то вартість втраченої теплоенергії в внутрішньобудинкових мережах в шість разів менша вартості включення 40% обєму підвалів до загального обєму будинків. Крім того, споживачі послуги з централізованого опалення будинків 4А,Б самостійно, без втручання міської ради - не зможуть змусити НН "Хазар - 2007" виконати перерахунок вартості послуги з опалення за минулі роки, із-за незаконного врахування Гамбаровим обємів лоджій та балконів. Необхідно виважено підійти до вирішення цього питання. Срок позовної давності - три роки. Опалювальні сезони 2012-13 - 2013-14 - 2014-15 рр. мешканці сплачували завищені тарифи , що встановлювалися саме Пирятинською міською радою. Без відповідного коригування міськрадою цих тарифів суд (самий гуманний суд) відмовляє споживачам у задоволенні вимоги до ПП "Хазар - 2007" зробити такі коригування. Знову питання - чиї інтереси лобіюють службові особи Пирятинської міської ради? Впевнений - відповідь буде надано вчасно. Не впевнений - що буде результат. З повагою Микола Іванович.
Кубліцький Микола Іванович

Відповідно до Закону України „Про звернення громадян“ повідомляємо, що рішенням другої сесії сьомого скликання від 11 грудня 2015 року № 31 „Про затвердження плану діяльності Пирятинської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2016 рік“ заплановано в січні-лютому 2016 року розгляд проекту рішення виконкому міської ради „Про норми споживання теплової енергії на централізоване опалення житлових будинків (населення) № 4А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського та теплової енергії для опалення ДНЗ „Ромашка“.

На даний час виконкомом міської ради проводиться робота щодо визначення балансоутримувача теплотраси, по якій подається теплоенергія до будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська.

З приводу включення 40% об’єму неопалювальних підвалів житлових будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського повідомляємо, що відповідно ДСТУ-5  А.2.2-5:2007 Настанова з розроблення та складання енергетичного паспорту будинків при новому будівництві та реконструкції, а саме підпунктом 3.7 визначено, що неопалювальний підвал – підвал, в якому відсутні джерела тепловиділення та простір якого вентилюється зовнішнім повітрям. Хочемо зазначити, що в підвалах  житлових будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського проходять мережі теплопостачання -  джерела тепловиділення.

Щодо здійснення перерахунку Гамбаровим І.А. плати за послугу опалення споживачам, просимо звертатися безпосередньо до надавача послуг, з яким кожен споживач, який проживає у житлових будинках № 4А,Б по вул. Червоноармійська, заключив договір про надання послуг.  

Принагідно нагадуємо, що Вами, як законопослушним громадянином, до цього часу не виконано рішення Пирятинського районного суду Полтавської області про знесення незаконно побудованого пандусу.    

24. Чому на протязі останніх років Пирятинською міською радою систематично не виконуються вимоги чинного законодавства, а саме: - п.2 ст.8 ЗУ "Про житловокомунальні послуги", (щодо встановлення річних норм споживання теплоенергії на послугу з централізованого опалення для ПП "Хазар - 2007". Ні одне підприємство не може надавати комунальну послугу населенню без затверджених норм на неї, цей факт відомий всім економістам всіх комунальних підприємств Пирятинської міської ради. А Гамбаров - може! В типовому договорі (постанова КМУ № 630)п.12 визначено,що за централізоване опалення квартири плата справляється за нормами споживання, а Гамбаров, з подачі міськради - справляє плату "ЗІ СТЕЛІ"! Чому, після визнання міськрадою факту (у грудні 2014р.) необгрунтованого включення Гамбаровим будівельного обєму лоджій та балконів до своїх розрахунків теплового навантаження, ним не було здійснено перерахунок плати за послугу опалення своїм споживачам. Чому, на мою пропозицію щодо визначення фахівцями статусу опалювального чи неопалювального підвалу будинку - І.С.Шикеринець не відреагував, в результаті 40% обєму неопалювальних підвалів Гамбаров незаконно включив до своїх розрахунків тільки з 2015р. Чому у теплотраси, по якій подається теплоенергія до буд.4-А,Б немає до цього часу балансоутримувача? Чому на обігрів котельні, яку орендує "Хазар 2007" у КП "Каштан" площею 90 кв.м. Гамбаров списує теплоенергії у сім разів більше, ніж на 90 кв.м квартири? Там що температура 18 х 7= 126 градусів? Таких чому, чомусь не меншає з кожим днем находження Вас при владі міста, а тільки збільшується. Чуму міський голова не орендує свій автомобіль сам у себе, а Гамбаров орендує? Чому "Лубнитеплоенерго" у засобах масової інформації вводить в оману своїх споживачів про те,що тариф їм встановлює НКРЕКП, а міська рада цього не спростовує? Адже тариф, перед тим як подати на затвердження до НКРЕКП "Лубнитеплоенерго" само розраховує на основі саме тих завищених річних норм споживання теплоенергії, які затвердила Пирятинська міська рада. Тому й не спростовуєте! Такий собі замкнутий круг!
Кубліцький Микола Іванович

Шановний Миколо Івановичу !

 

Відповідно до Закону України „Про звернення громадян“ вкотре пояснюємо, що тарифи на централізоване постачання житлових будинків розроблене ПП „Хазар-2007“ відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 року № 869 „Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги“. Разом з тим доводимо до Вашого відома, що спеціалістом відділу фінансів та обліку проводиться обрахунок норм споживання теплової енергії на послугу з централізованого опалення на житлові будинки, які опалює ПП „Хазар-2007“.

Щодо здійснення перерахунку Гамбаровим І.А. плати за послугу опалення споживачам просимо звертатися безпосередньо до надавача послуг.

З приводу включення 40% об’єму неопалювальних підвалів житлових будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського повідомляємо, що відповідно ДСТУ-5  А.2.2-5:2007 Настанова з розроблення та складання енергетичного паспорту будинків при новому будівництві та реконструкції, а саме підпунктом 3.7 визначено, що неопалювальний підвал –

підвал, в якому відсутні джерела тепловиділення та простір якого вентилюється зовнішнім повітрям. Хочемо зазначити, що в підвалах  житлових будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська, № 33 по вул. Коцюбинського проходять мережі теплопостачання -  джерела тепловиділення.

На даний час виконкомом міської ради проводиться робота щодо визначення балансоутримувача теплотраси, по якій подається теплоенергія до будинків 4 А,Б по вул. Червоноармійська.

Направляємо Вам розрахунок витрат теплової енергії на власні потреби котельні по вул.Червоноармійська, 4 А,Б (додається).

Щодо оренди автомобіля повідомляємо, що законодавчо така дія з боку Гамбарова І.А. не заборонена.

Для ОКВПТГ „Лубнитеплоенерго“ тариф дійсно встановлює НКРЕКП. Виконкомом міської ради надіслано запит до вказаного підприємства щодо застосування річних норм споживання теплової енергії на централізоване опалення встановлених виконкомом міської ради при розрахунку тарифу. Після отримання відповіді з цього питання Ви будете інформовані додатково.   

 

 

25. 1.Чому М.В.Варава, як голова комісії щодо обстеження житлового фонду - допустив зникнення з акту обстеження інформації про відсутність радіаторів опалення у підїздах багатоквартирних будинків м. Пирятин? 2. Членом якої політичної партії Ви є, станом на 21.09.2015р.? 3. Чому І.С.Шикеринець - будучи заступником міського голови з гуманітарних питань - очолює комісію, що здійснює контроль за тарифами ЖКГ міста?
Кубліцький Микола Іванович

Шановний Миколо Івановичу!

Розглянувши Ваше  звернення щодо надання інформації про відсутність в акті обстеження житлового фонду радіаторів опалення у під’їздах багатоквартирних будинків, мого членства в політичній партії та щодо очолювання Шикеринцем І.С. комісії, яка здійснює контроль за тарифами ЖКГ міста, повідомляю наступне.

Стосовно відповіді на перше питання: дійсно на виконання розпорядження міського голови від 19.06.2015 № 49, з метою вчасної та якісної підготовки житлового фонду міста до осінньо-зимового періоду 2015-2016 років, уточнення об’ємів робіт по проведенню поточних ремонтів житлового фонду у 2015 році та підготовки пропозицій щодо капітального ремонту багатоквартирних будинків на 2016 рік було створено комісію по обстеженню житлового фонду, що перебуває в комунальній власності міста. До складу комісії були включені не тільки посадові особи Пирятинської міської ради, депутати міської ради та працівники КП „Каштан“, а й представник громадськості – координатор громадської організації „Громадський Майдан Полтащини“ - Мінькін Віктор Васильович. Комісія працювала  з 26 червня по 22 липня цього року.  Варто зазначити, що роботи комісії додатково залучалися представники мешканців кожного з будинків, в яких проводилося обстеження.

Головною метою роботи вищезазначеної комісії було обстеження 52 багатоквартирних будинків  міста і складання відповідного акта із зазначенням переліку необхідних ремонтних робіт та їх вартості.

 Такі дані необхідні були для визначення першочергових заходів по ремонту визначених об’єктів з метою підготовки їх до осінньо-зимового періоду на 2015-2016 роки та підготовки відповідних пропозицій щодо їх фінансування на розгляд постійної комісії з  питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів і цін та розвитку підприємництва Пирятинської міської ради. Крім того, результати обстеження житлового фонду та потреби в проведенні капітальних ремонтів житлового фонду міста будуть враховані при формуванні бюджету міської ради на 2016 рік.

  Отже, завданням комісії  було обстеження будинків та визначення потреби в проведенні ремонту, а не у фіксуванні наявності чи відсутності в під’їздах радіаторів опалення. Додатково зазначу, що відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі,  в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Саме тому в акті обстеження житлового фонду, що перебуває в комунальній власності м.Пирятин, не могло бути інформації про наявність чи відсутність радіаторів опалення.

Даючи відповідь на Ваше друге запитання інформую, що і станом на 21 вересня, і 25 жовтня, і на сьогодні я був і є членом Соціалістичної партії України.

Стосовно третього питання інформую, що Шикеринець І.С. є заступником міського голови з питань діяльності виконкому міської ради та членом виконавчого комітету. Відповідно до розподілу повноважень між членами виконкому – посадовими особами Пирятинської міської ради Ігор Станіславович відповідає за реалізацію повноважень виконавчого комітету у галузях соціально-економічного розвитку міста, планування та обліку, наповнення місцевого бюджету, а також організовує роботу з розроблення та реалізації пропозицій щодо встановлення відповідно до законодавства цін і тарифів.   

 

       

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua