Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

Сімонов Андрій Вікторович

11. Просимо допомоги у вирішенні питання якості питної води пирятинським водоканалом. Ми, жителі села Прихідьки неодноразово, а точніше постійно, звертаємося до керівництва водоканалу, що вода має механічні включення чорного кольору в розмір з макового зерняти,має гіркий присмак, я особисто просив керівника Дуброва М.Я.звернути увагу на якість пиної води, а також зробити хімічний аналіз щоб переконатись в її якості.Однак ніяких дій зі сторони водоканалу не послідувало. Просимо Вас,Олексій Петровичу,посприяти в питанні вирішення постачання водоканалом питної якісноі води яка буде відповідати держстандарту-вода питна.
Чернецький Іван Васильович

Шановний Іван Васильович!

Працівниками виконкому міської ради розглянуте Ваше звернення щодо постачання якісної питної води у с.Прихідьки.

Повідомляємо, що послуги з забору, очищення та постачання води надає комунальне підприємство „Пирятинський міський водоканал“. Тому відповідно до частини 3 статті 7 Закону України „Про звернення громадян“  Ваше звернення переадресоване за належністю до КП „Пирятинський міський водоканал“.

12. по якій причині реєстратор Пирятинської міської ради відмовила суб"єкту підприємницької діяльності внести зміни до Єдиного реєстру ? (направила до Дежадміністратора Андрієнко ІП. ,яка знаходилась в основній відпустці)
Мележик С.П.

Повідомляємо, що на території міста Пирятин суб’єктами державної реєстрації юридичних та фізичних осіб підприємців є Пирятинська районна державна адміністрація, виконавчий комітет Пирятинської міської ради та  нотаріуси.

У виконавчому комітеті Пирятинської міської ради введено посаду державного реєстратора. Але державний реєстратор не має технічної можливості проводити реєстраційні дії від імені виконавчого комітету Пирятинської міської ради Полтавської області.

На жаль, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань має деякі технічні неузгодженості: державний реєстратор виконавчого комітету Пирятинської міської ради не має доступу до реєстраційних справ. З метою вирішення цього питання та налагодження якісного надання адміністративних послуг до Головного територіального управління юстиції в Полтавській області та Полтавської філії державного підприємства „Національні інформаційні системи“ направлено відповідні клопотання. Для того, щоб Ви змогли отримати необхідну послугу в найкоротший термін Вам і було запропоновано звернутись до реєстратора Пирятинської районної державної адміністрації.

13. Чому припинилися роботи по облаштуванню спортивного майданчика буля школи № 6 (м. Пирятин)? Хто контролює проведення робіт?
Даниленко Володимир

Шановний Володимире Яковичу!

В попередньому листі Вам було повідомлено, що у зв’язку із проведенням коригування проектної та кошторисної документації по об’єкту “Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям в м. Пирятин, Полтавської області (загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №6) було призупинено роботи по його облаштуванню. Після отримання  дозвільного документу для початку проведення будівельних робіт монтаж майданчика було поновлено.

Крім цього інформуємо щодо питання розміщення фундаменту над рівнем поверхні землі, що проектом передбачено проведення вертикального планування території, тобто завдяки цьому забезпечена організація стоку атмосферних опадів і виведення їх за межі майданчика. Також будівництво нового  фундаменту, відповідно до проекту, влаштовано в рівні із самою основою, тобто на всю глибину котловану.

З метою забезпечення відповідності будівельних робіт на об’єкті, їх якості, застосування матеріалів, виробів, обладнання вимогам ДБН й іншим нормативним документам, за весь період будівництва, разом із врахуванням Ваших зауважень здійснювався контроль технічним та авторським наглядом, замовником (міською радою) та депутатами міської ради.

14. Добрий день Олексій Петрович я хочу задати питання вам а чи можна нам ініалідам стати на очеридь на квартиру так чи ні дайте відповідь будь-ласка
Самойленко Лілія Володимирівна

Шановна Ліліє Володимирівно!

На Ваш запит повідомляємо, що відповідно до Житлового кодексу Української РСР та Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР у першу чергу жилі приміщення надаються потребуючим поліпшення житлових умов інвалідам праці I, II групи та інвалідам I, II групи з числа військослужбовців; поза чергою - інвалідам війни. Крім того, інформуємо, що відповідно до вказаних законодавчих актів визначені підстави для визнання громадян потребуючими поліпшення житлових умов.

Рекомендуємо Вам звернутися з особистими документами та документами на житло, в якому ви зареєстровані та проживаєте, до заступника міського голови з питань діяльності виконкому, голови житлово-побутової комісії при виконкомі міської ради для з’ясування наявності підстав щодо взяття на квартирний облік. 

15. Добрий день. Пропонуємо співпрацю в галузі медичного обладнання. Наші сайти http://almedika.company ttp://almedika.com.ua Звертайтеся.
Нелідова Надія Володимирівна

Шановна Надіє Володимирівно!

Дякуємо за Вашу пропозицію щодо співпраці в галузі медичного обладнання, але Пирятинська міська рада не здійснює фінансування медичних закладів так як вони не перебувають на її балансі.

16. Доброго дня. Прошу надати інформацію, що стосується парку відпочинку "Фантазія", а саме: місце його розташування, затверджений план розташування, сума вже витрачених, а також запланованих для оснащення та утримання парку. Дякую наперед за відповідь.
Таран Ірина Олексіївна

Шановна Ірино Олексіївно!

Розглянувши Ваш запит стосовно будівництва скверу „Фантазія“, повідомляємо, що облаштування скверу було вирішено перенести на вул. Соборна у зв’язку з тим, що по вул. Європейській, а саме: на ділянці, де розміщений яблуневий сад, пролягають комунікації, які створюють перешкоди в спорудженні доріжок та майданчиків.

Розпочате влітку 2015 року будівництво здійснювалося доки дозволяли погодні умови. І вже з весни 2016 року роботи будли продовжені.

Стосовно фінансування проекту інформуємо, що загальний обсяг необхідних коштів для реалізації проекту у 2014 році становив близко 100000 грн, з яких 37500 грн обласний бюджет виділив учаснику-переможцю. Інші 38300 грн та 24000 грн відповідно, дольова участь Пирятинської територіальної об’єднаної громади та організацій-партнерів. За рахунок девальвації гривні відбулося здорожчання проекту, проте це не завадило подальшій його реалізації. Так, на разі, вже закуплені лави (14500 грн), урни (3000 грн), ліхтарі (17004 грн), велостоянка (1500 грн) та дитячий майданчик (82237 грн), монтаж яких буде проведено в I півріччі 2016 року, після закінчення робіт по прокладанню доріжок.

17. Олексій Петрович, враховуючи фактичну відсутність у приватного підприємства «Хазар – 2007» розрахунку норм питомих витрат паливно - енергетичних ресурсів та відсутність державної експертизи норм питомих витрат паливно - енергетичних ресурсів, щодо прогресивності, або регресивності зазначених норм, та спираючись на роз’яснення викладені у листі Міністерства енергетики України № 32.2 – вих./414-16 від 18.03.2016р. – випливає висновок про те, що тариф на опалення, (населення) та тариф на теплоенергію (для бюджетних організацій) розрахований ПП «Хазар – 2007» та затверджений виконкомом Пирятинської міської ради – є економічно не обґрунтований та такий, що не враховує норми питомих витрат паливно - енергетичних ресурсів. На основі вищезазначеного - прошу : 1. Після закінчення опалювального сезону 2015-2016рр. припинити дію відповідного рішення виконавчого комітету про встановлення тарифу на послугу централізованого опалення та тарифу на теплоенергію. 2. Зобов’язати директора ПП «Хазар – 2007» надати до Пирятинської міської ради висновок Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України, щодо державної експертизи норм питомих витрат паливно - енергетичних ресурсів, щодо прогресивності, або регресивності зазначених норм. 3. Після отримання від ПП «Хазар – 2007» висновку Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України, щодо державної експертизи норм питомих витрат паливно - енергетичних ресурсів – продовжити (або встановити нове рішення) дію відповідного рішення виконавчого комітету про встановлення тарифу на послугу централізованого опалення та тарифу на теплоенергію. З повагою Микола Іванович.
Кубліцький Микола Іванович

Відповідно до Закону України „Про звернення громадян“  повідомляємо, що викладені в Вашій заяві пропозиції будуть враховані виконкомом міської ради при формування тарифів на послуги централізованого опалення та постачання теплової енергії ПП „Хазар - 2007“.

18. Враховуючи той факт, що Ігор Станіславович мяко кажучи - помилявся у своєму сприйнятті реальності щодо використання річних норм споживання теплової енергії при розрахунку тарифу на послугу опалення, що призвело до суттєвого завищення як тарифу на опалення затвердженого НКРЕКП для "Лубнитеплоенерго" на основі завищених річних норм споживання теплоенергії затверджених рішенням виконкому Пирятинської міської ради №№273 від 08.10.2014р. - про що прямо повідомляє директор ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" у листі від “ _15_“ ____02___ 2016 року № 1-17/ _295_ на №01-24/22 від 11.02.2016р. а саме: Адміністрація підприємства, розглянувши Ваш запит на інформацію, повідомляє, що Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг (надалі – НКРКП) встановлено ОКПВТГ «Лубнитеплоенерго» тариф на послуги з централізованого опалення та послуги з централізованого постачання гарячої води, що надаються населенню суб’єктами господарювання, які є виконавцями цих послуг, з урахуванням річної норми споживання теплової енергії на централізоване опалення житлових будинків, що не обладнані приладами обліку теплової енергії (населення) в розмірі 0,152Гкал/м² на рік. Річна норма споживання теплової енергії була розрахована згідно з Нормами та вказівками по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні (КТМ 204 Україна 244-94) та ДСТУ-Н Б В.1.1-27 «Будівельна кліматологія». Вказана норма враховується в тарифах, встановлених постановами національного регулятора у сфері комунальних послуг, починаючи з постанови НКРКП №650 від 06.06.2014р. Норми споживання теплової енергії на централізоване опалення житлових будинків що не обладнані приладами обліку теплової енергії (населення) в розмірі 0,152 Гкал/м² на рік, затверджено рішенням виконавчого комітету Пирятинської міської ради №273 від 08.10.2014р. В.о. директора ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго» В.І.Сахно Величко 73-185 - так і тарифу на опалення для ПП «Хазар – 2007» , для якого взагалі міська рада не затверджувала такі річні норми споживання теплоенергії - прошу - розробити та затвердити адекватні, а не завищені річні норми споживання теплової енергії для будинків м. Пирятин. З повагою Микола Іванович.
Кубліцький Микола Іванович

Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" Ваші побажання щодо розробки та затвердження річних норм споживання теплової енергії, виконкомом міської ради будуть враховані.

19. Враховуючи інформацію про те, що В пятницю, 22 січня, відбулася зустріч представників ОКВПТГ „Лубнитеплоенерго“, міського голови Олексія Рябоконя з жителями багатоповерхових будинків, в яких восени 2015 року було встановлено лічильники теплової енергії. На зборах провели аналіз функціонування приладів обліку теплової енергії за поточні чотири місяці опалювального сезону. За інформацією мешканців, вони переконалися в перевагах наявності даного лічильника, так як економія становить майже одну третю від загальної суми, що була в попередніх роках без цього приладу. Проте жителі будинку по вул. Абаканська, 102А не відчули різниці після встановлення лічильника, як виявилося, самі ж мешканці не утеплили мережі теплопостачання в підвальному приміщення, матеріали для яких закупило та надало КП „Каштан“. Наразі даний недолік усувається. Виникає просте запитання до керівника міської ради: - Ви розумієте свою відповідальність за неправомірно встановлену для ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго"вартість 1 Гкал. теплоенергії розрахованої на основі Вами затвердженої завищеної річної норми споживання теплоенергії ще у 2014р.? З повагою Микола Іванович.
Кубліцький Микола Іванович

Відповідно до Закону України „Про звернення громадян“ повідомляємо, що тарифи для абонентiв житлових будинкiв без будинкових та квартирних приладiв облiку теплової енергії, послуги для яких надає ОКВПТГ „Лубнитеплоенерго“, встановлені постановою НКРЕКП від 09.06.2014 № 650.

При розрахунку тарифу були включені норми споживання теплової енергії незалежно від їх затвердження виконкомом міської ради.  

Виконком міської ради затвердив норми споживання теплової енергії на централізоване опалення рішенням від 08.10.2014 № 273, тобто після затвердження тарифу.

В 2015 році змінювалися тарифи Нацкомісією в зв’язку зі зростанням ціни на енергоносії та підвищенням мінімальної заробітної плати. 

20. Якщо Ви у своїй відповіді використовуєте тлумачення пункту 3.7 ДСТУ-5 А.2.2-52007, то, тлумачення пунктів 3.6 та 3.8 цього ж ДСТУ-5 А.2.2-52007 повинно було наштовхнути Вас на думку про те, що Гамбаров І.А. неправомірно включив 40% будівельного обєму до будівельного обєму будинків 4-а,б по вул. Червоноармійська, в результаті чого, тариф на опалення було розраховано безпідставно завищений. Це не що інше - як лобіювання приватних інтересів приватного підприємства по відношенню до ПП "Хазар-2007". Та насправді в цьму питанні справи ще гірші по відношенню Пирятинської міськради до ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго". У тих будинках м. Пирятин, послугу з опалення яким надає ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" - і 40% будівельних обємів незаконно включені, і річні норми споживання розроблені не міською радою,а самим ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго", що є грубим порушенням вимог п.2 ст.8 ЗУ "Про житловокомунальні послуги", і ... радіатори опалення у підїздах тих будинків вирізані, і ... комісія міської ради влітку 2015р. виявила факт відсутності цих радіаторів, внесла цю інформацію до акту перевірки , члени комісії підписалися у такому акті та згодом така інформація з акту дивним чином зникла! Питання : - яким пунктом ДСТУ-5 А.2.2-52007 керується Пирятинська міська рада при визначенні статуса підвалів багатоквартирних будинків м. Пирятин? - коли міська рада розробить річні норми споживання теплоенергії для будинків, послугу з опалення яким надає ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго"? Звертаю увагу на той факт, що вартість 1 Гкал теплоенергії напряму залежить від річної норми споживання теплоенергії. Отже при встановленні прибудинкових засобів обліку теплоенергії ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" за відсутності правильних річних норм споживання теплоенергії, обраховує споживачів за рахунок завищеної вартості 1 Гкал. теплоенергії. Так і живем! З повагою Микола Іванович.
Кубліцький Микола Іванович

Відповідно до Закону України „Про звернення громадян“ повідомляємо, що виконком міської ради при включенні 40% об’єму неопалювальних підвалів житлових будинків 4 А,Б по вул. Європейська, № 33 по вул. Коцюбинського повідомляємо, що відповідно ДСТУ-5  А.2.2-5:2007 Настанова з розроблення та складання енергетичного паспорту будинків при новому будівництві та реконструкції, а саме підпунктом 3.7 визначено, що неопалювальний підвал – підвал, в якому відсутні джерела тепловиділення та простір якого вентилюється зовнішнім повітрям. Хочемо зазначити, що в підвалах  житлових будинків 4 А,Б по вул. Європейська, № 33 по вул. Коцюбинського проходять мережі теплопостачання -  джерела тепловиділення.

На адресу ОКВПТГ „Лубнитеплоенерго“ повторно направлено запит щодо застосування річної норми споживання теплової енергії при формуванні тарифу на послугу постачання теплової енергії.

Принагідно нагадуємо, що Вами, як законопослушним громадянином, до цього часу не виконано рішення Пирятинського районного суду Полтавської області про знесення незаконно побудованого пандусу.    

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua