37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
20 квітня 2019 року
Головне меню
Актуально

ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" повідомляє про намір встановити розмір внесків за встановлення, обслуговування та заміну засобів комерційного обліку теплової енергії та їх розподіл між споживачами ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго» окремо по кожній будівлі в м. Пирятин.

 

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Схеми планування території Пирятинської ОТГ Полтавської області
 

про намір встановити Пирятинськими госпрозрахунковими очисними спорудами тариф на послугу з вивезення рідких побутових відходів в м. Пирятин Полтавської області

Пропозиції (зауваження) мешканців територіальної громади, які бажають долучитися до громадського обговорення проекту Статуту територіальної громади, подаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту Статуту територіальної громади в письмовій або електронній формі на офіційну адресу виконкому міської ради: – електронну: office@pyryatyn-mrada.gov.ua чи поштову: вул. Соборна, 21, м.Пирятин, Полтавська обл., 37000.

 

Відділом боротьби з корупцією та організованою злочинністю Управління Служби безпеки України в Полтавській області виявлені факти підроблення офіційних документів, печаток, штампів, бланків, тощо.

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Прийом документів з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб...
Відділ державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради надає адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 879
візитів сьогодні: 157
візитів всього: 87154
Корисні посилання
Полтавська область: інвестиційні проекти
Порядок подання та оформлення запитів на інформацію

Відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації“,

Додатку 3 до Розпорядження міського голови від 29.11.2011 Про забезпечення доступу до публічної інформації Пирятинської міської ради, передбачено такий

 

Порядок доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Пирятинська міська рада:

  1. Всі запити на публічну інформацію, які надходять до Пирятинської міської ради, як розпорядника інформації (в тому числі, в усній формі, по телефону, поштою, факсом, електронною поштою), реєструються секретарем керівника міської ради. Письмовий запит може бути як в довільній формі, так і шляхом заповнення відповідної форми (додається).
  2. Облік   запитів   на   інформацію   ведеться   окремо   з   присвоєнням номенклатурного номера. Усні (в тому числі по телефону) запити реєструються у окремому спеціальному журналі.
  3. Залежно  від змісту запиту,  за резолюцією  міського  голови,  він направляється    заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету (відповідно до розподілу функціональних повноважень). Зазначені посадовці забезпечують  надання відповідної інформації або підготовку відповіді. Після підписання відповідь реєструється у секретаря керівника і надсилається адресату.
  4. Ознайомитись з інформацією запитувач може в спеціально визначеному кабінеті або, за його згодою, в кабінеті за місцем знаходження інформації.
  5. Ознайомлення з інформацією забезпечується відповідальними за роботу з інформаційними запитами посадовими особами. 
  6. Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
  7. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь надається не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
  8. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту можна продовжити до 20 робочих днів, про що повідомляється запитувач в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту з обґрунтуванням такого продовження.
  9. Якщо запитувана інформація не належить до повноважень міської ради, але за статусом або характером діяльності відомо, хто володіє або має володіти запитуваною інформацією, запит переадресовується відповідній структурі разом із супровідним листом з одночасним повідомленням про це запитувача.
  10. Відмова у задоволенні запиту на інформацію може надаватися в разі:

- коли запитувана інформація не відноситься до повноважень міської ради, визначених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні“;

-    коли інформація, що запитується, належить до інформації з обмеженим доступом;

-  коли особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону України „Про доступ до публічної інформації“ фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком;

-   не дотримання вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації“.

Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається у письмовій формі із дотриманням вимог частини 4 статті 22 Закону України „Про доступ до публічної інформації“.У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту можна продовжити до 20 робочих днів, про що повідомляється запитувач в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту з обґрунтуванням такого продовження.

 

Запит на інформацію подається до приймальні міського голови (другий поверх будівлі міської ради)

з понеділка до п’ятниці з 8.00 до 17.00 (з 12.00 до 13.00 – обідня перерва) письмово, усно,

за телефоном 2-05-81, факсом 2-05-80 або на електронну адресу – E-mail: office@pyryatyn-mrada.gov.ua.

Скопіювати офіційні документи, які містять публічну інформацію, можна на 2-му поверсі будівлі міської ради за адресою: вул. Соборна, 21, м. Пирятин.

 

Форма інформаційного запиту для отримання публічної інформації від фізичної особи (Завантажити)

Форма інформаційного запиту для отримання публічної інформації від юридичної особи (Завантажити)

 

Запит від особи на отримання інформації можна подати у довільній формі. При цьому необхідно обов’язково зазначити:

1) прізвище та ім’я запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)

3) підпис і дату.

 

Згідно із Законом України „Про доступ до публічної інформації“, відповідь на інформаційний запит має бути надана не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

 

 

Примітки.

  1. Інформація на запит надається безкоштовно. У разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
  2. Відповідно до статті 23 Закону України „Про доступ до публічної інформації“, рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.


Пошук по сайту
 
Smart
Анонси подій

22 квітня 2019 року, о 14:00, у конференц-залі Пирятинської зош № 4, відбудеться засідання відповідальної комісії з розгляду регуляторних актів - постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва.

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради пропонує спеціалізованим організаціям надати конкурсні пропозиції на виконання поточного ремонту покрівлі клубу в с. Калинів Міст (обсяги робіт).

 

начальника відділу управління комунальною власністю виконкому міської ради

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

Умови конкурсу:

Термін прийняття документів – з  26 березня  по 26 квітня  2019 року.

начальника відділу культури і туризму міської ради

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

Умови конкурсу:

Термін прийняття документів – з  26 березня  по 26 квітня  2019 року.

  

 У Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради  запрацював мобільний офіс, який обслуговує клієнтів „на дому“. Новий сервіс працює для людей з особливими потребами, з інвалідністю та для громадян, які знаходяться на стаціонарному лікуванні

 

Шановні пирятинці!

Просимо вас долучитися до формування Реєстру територіальної громади.

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2019 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.193372 sec.)