37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
16 липня 2019 року
Головне меню
Актуально

З  01  липня  цього  року  вже  вчетверте  стартував  прийом  проектних  пропозицій  на  виконання  положень  Громадського  бюджету  (бюджету  участі).  З  01  липня  до   28  вересня  кожен  бажаючий  мешканець  нашої  ОТГ,  якому  виповнилося  14  років  має  можливість  подати  на  розгляд  свій  проект  та  внести  свій  вклад у  розвиток  нашої  громади.   

 

Пирятинська Молодіжна рада запрошує до команди молодих та активних громадян Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади, які хочуть працювати в команді однодумців та бажають взяти участь у прийнятті рішень, які стосуються молоді. Молодіжна рада-це платформа для реалізації громадських ідей і проектів. Що для цього треба зробити:

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Схеми планування території Пирятинської ОТГ Полтавської області
 

Пропозиції (зауваження) мешканців територіальної громади, які бажають долучитися до громадського обговорення проекту Статуту територіальної громади, подаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту Статуту територіальної громади в письмовій або електронній формі на офіційну адресу виконкому міської ради: – електронну: office@pyryatyn-mrada.gov.ua чи поштову: вул. Соборна, 21, м.Пирятин, Полтавська обл., 37000.

 

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 11
переглядів: 473
візитів сьогодні: 39
візитів всього: 94960
Корисні посилання
Полтавська область: інвестиційні проекти
ОГОЛОШЕННЯ про вакантні посади

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантних посад:

 

1)     адміністратора  Центру надання адміністративних послуг  (на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років основного працівника);

2)     головного спеціаліста з інформаційної діяльності загального відділу та інформаційного забезпечення (на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років основного працівника);

3)     начальника відділу муніципальних ініціатив та інвестицій управління економіки.

 

Процедура призначення на посади проводиться за конкурсним відбором.

 

Умови конкурсу:

 

Термін прийняття документів – з  06  листопада  по  06  грудня  2018 року.

 

Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:

- заява для участі в конкурсі

- особова картка (форма П-2ДС)

- автобіографія

- дві фотокартки розміром 4х6 см

- копія паспорта

- копія диплому про освіту з додатком

- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння

  наукового ступеня або вченого звання (у разі наявності)

- копія військового квитка

- копія ідентифікаційного коду

- копія трудової книжки

- електрона декларація про доходи за минулий рік (https://portal.nazk.gov.ua/login)

- медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ № 133/о

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад в органі місцевого самоврядування:

Адміністратор: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.

Головний спеціаліст: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

Начальник відділу: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.

 

За довідками звертатись:

Пирятинська міська рада

Відділ персоналу та організаційної роботи  виконкому міської ради

вул.Соборна, 21,  м.Пирятин, або за телефоном  (05358) 3-10-53.


Пошук по сайту
 
Smart
Анонси подій

Об’єктом відбору Конкурсу є бізнес-плани, які передбачають започаткування підприємницької діяльності, створення нових напрямів або розширення вже існуючих видів діяльності 

У рамках реалізації Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Пирятинській міській об’єднаній територіальній громаді 

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради інформує про кандидата на посади керівників

До уваги суб’єктів малого та середнього бізнесу!

З метою сприяння вирішенню питань у сфері бізнесу в найближчий час планується проведення зустрічі міського голови Олексія Рябоконя з місцевими підприємцями у форматі „Ранкова кава з мером“.  

Оголошено архітектурний конкурс на кращу ескізну пропозицію облаштування громадського простору вшанування захисників територіальної цілісності України в місті Пирятин

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради пропонує будівельним організаціям взяти участь у конкурсі на виконання робіт по поточному ремонту ДНЗ „Ромашка“ с. Олександрівка

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради інформує про кандидата на посаду керівника 

 

 

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської

ради шукає креативних, комунікативних спеціалістів, які вміють працювати у колективі та націлені на результат, і оголошує конкурс на зайняття вакантних посад: 

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, і випадків домашнього насильства, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2019 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.220113 sec.)