Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

ОГОЛОШЕННЯ про вакантні посади

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантних посад:

 

1)     адміністратора  Центру надання адміністративних послуг  (на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років основного працівника);

2)     головного спеціаліста з інформаційної діяльності загального відділу та інформаційного забезпечення (на період відпустки по догляду за дитиною до 3-х років основного працівника);

3)     начальника відділу муніципальних ініціатив та інвестицій управління економіки.

 

Процедура призначення на посади проводиться за конкурсним відбором.

 

Умови конкурсу:

 

Термін прийняття документів – з  06  листопада  по  06  грудня  2018 року.

 

Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:

- заява для участі в конкурсі

- особова картка (форма П-2ДС)

- автобіографія

- дві фотокартки розміром 4х6 см

- копія паспорта

- копія диплому про освіту з додатком

- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння

  наукового ступеня або вченого звання (у разі наявності)

- копія військового квитка

- копія ідентифікаційного коду

- копія трудової книжки

- електрона декларація про доходи за минулий рік (https://portal.nazk.gov.ua/login)

- медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ № 133/о

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад в органі місцевого самоврядування:

Адміністратор: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.

Головний спеціаліст: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

Начальник відділу: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.

 

За довідками звертатись:

Пирятинська міська рада

Відділ персоналу та організаційної роботи  виконкому міської ради

вул.Соборна, 21,  м.Пирятин, або за телефоном  (05358) 3-10-53.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua