ОГОЛОШЕННЯ
про вакантні посади
Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс
на зайняття вакантної посади
в загальному відділі та інформаційного забезпечення виконкому міської ради
(на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку)
Головний спеціаліст з інформаційної діяльності
Умови конкурсу:
Термін прийняття документів – з 10 серпня до 10 вересня 2018 року.
Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:
- заява для участі в конкурсі
- особова картка (форма П-2ДС)
- автобіографія
- дві фотокартки розміром 4х6 см
- копія паспорта
- копія диплому про освіту з додатком
- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння
наукового ступеня або вченого звання (у разі наявності)
- копія військового квитка
- копія ідентифікаційного коду
- копія трудової книжки
- електронна декларація про доходи за минулий рік (https://portal.nazk.gov.ua/)
- медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ № 133/о
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад в органі місцевого самоврядування:
Головний спеціаліст: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
За довідками звертатись:
Пирятинська міська рада
Відділ персоналу та організаційної роботи виконкому міської ради
вул.Соборна, 21, м.Пирятин, або за телефоном (05358) 3-10-53