Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

ОГОЛОШЕННЯ про вакансію!

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади

у фінансовому управлінні міської ради:

 

Провідний спеціаліст фінансового  управління міської ради

 

Умови конкурсу:

 

Термін прийняття документів – з  01 по 30 червня  2018 року.

 

Документи, необхідні для участі в конкурсному відборі:

- заява для участі в конкурсі

- особова картка (форма П-2ДС)

- автобіографія

- дві фотокартки розміром 4х6 см

- копія паспорта

- копія диплому про освіту з додатком

- копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння

  наукового ступеня або вченого звання (у разі наявності)

- копія військового квитка

- копія ідентифікаційного коду

- копія трудової книжки

- електронна декларація про доходи за минулий рік (https://portal.nazk.gov.ua/)

- медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ № 133/о

 

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на зайняття вакантних посад в органі місцевого самоврядування:

Провідний спеціаліст: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

 

За довідками звертатись:

Пирятинська міська рада

Загальний відділ, персоналу та інформаційного забезпечення  виконкому міської ради

вул.Соборна, 21,  м.Пирятин, або за телефоном  (05358) 3-10-53

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua