Відповідно до пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР (зі змінами), з 1 жовтня 2021 року буде розпочато перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі Пирятинської міської ради. Громадянам необхідно впродовж жовтня-грудня 2021 року оформити в Центрі надання адміністративних послуг Пирятинської міської ради (площа Героїв Майдану, 2, м. Пирятин), а жителям сільських населених пунктів громади – у старостатах, довідку про склад сім’ї або зареєстрованих осіб.
Громадян, які не пройдуть перереєстрацію в установленому чинним законодавством порядку, виконком міської ради буде змушений зняти з квартирного обліку.