Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті Схеми планування території

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті Схеми планування території Пирятинської міської ОТГ Полтавської області

 

1) Схема планування території ОТГ створюється з метою:

-  створення та підтримки сприятливого життєвого середовища;

-  забезпечення сталого соціально-економічного розвитку;

-  задоволення інтересів громадян в усіх сферах життєдіяльності;

-  створення робочих місць;

-  покращення інфраструктури населених пунктів;

-  визначення територій для містобудівних потреб;

- надання населенню органами місцевого самоврядування високоякісних і доступних адміністративних, соціальних та інших послуг;

-  узгодження інтересів держави та територіальної громади.

  1. Схема планування території складається з графічних та текстових матеріалів.

Графічні матеріали включають:

а) ситуаційну схему, яка відображає місце території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад, в планувальній структурі території області (Автономної Республіки Крим) та району. На схемі відображаються:

- межі та адміністративні центри адміністративно-територіальних одиниць;

- мережа загальнодержавних та регіональних комунікацій і споруд інженерно-транспортної інфраструктури;

- проектні рішення затвердженої містобудівної документації державного та регіонального рівнів (межі та центри міжрайонних систем розселення, госпітального та освітнього округів, розподіл території за видами переважного використання (функціональне зонування території), існуючі, що зберігаються, і проектні мережі та споруди інженерно-транспортної інфраструктури);

б) план існуючого використання території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад, суміщений зі схемою існуючих планувальних обмежень, на якому зображуються:

- межа території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад, розташовані на цій території населені пункти (в існуючих та проектних межах - за наявності інформації: даних Державного земельного кадастру та затверджених генеральних планів);

- існуюче функціональне використання території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад;

  • виробничі об'єкти;
  • об'єкти міжселенного громадського обслуговування населення;
  • існуючі магістральні мережі та споруди інженерно-транспортної інфраструктури загальнодержавного, регіонального та місцевого рівнів (залізничного, автомобільного, водного, повітряного, трубопровідного транспорту, зв'язку, водо- та енергозабезпечення, водовідведення), у т.ч. розташовані на територіях суміжних адміністративно-територіальних одиниць (якщо їх санітарно- захисні зони накладаються на територію, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад);
  • ізохронограма транспортної доступності адміністративного центру території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад, громадським автомобільним транспортом;
  • об'єкти та території (в разі встановлення їх меж) комунального господарства (кладовища, сміттєзвалища, полігони твердих побутових відходів, підприємства із санітарного очищення та утилізації відходів, худобомогильники), у т.ч. розташовані на територіях суміжних адміністративно-територіальних одиниць (якщо їх санітарно-захисні зони накладаються на територію, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад);
  • місця залягання розвіданих запасів корисних копалин;
  • об'єкти та території (в разі встановлення їх меж) природно-заповідного фонду, водного фонду, рекреаційного та оздоровчого призначення, лісогосподарського призначення, території дачних та садівницьких товариств;
  • охоронні, санітарно-захисні зони, округи та зони санітарної охорони навколо відповідних територій та об'єктів, прибережно-захисні смуги; зони акустичного впливу (А, Б, В, Г) та обмеження забудови (за висотністю та з умов безпеки польотів) об'єктів авіаційного транспорту (в разі встановлення їх меж або нормативні);
  • землі історико-культурного призначення (в разі встановлення їх меж), нерухомі об'єкти культурної спадщини та пам'ятки археології;
  • межі зон охорони пам'яток культурної спадщини та пам'яток археології, межі історичних ареалів населених пунктів (в разі їх встановлення);

в) схему розповсюдження факторів природної та техногенної небезпеки, на якій зображуються:

  • території зі складними інженерно-будівельними умовами забудови;
  • існуючі споруди інженерного захисту території;
  • зрошені та осушені землі;
  • зони радіаційного та іншого техногенного забруднення довкілля, можливих надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру від потенційно небезпечних об'єктів (у т.ч. навколо об'єктів, розташованих на територіях суміжних адміністративно-територіальних одиниць, якщо ці зони накладаються на територію, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад);

г)       схему інженерної підготовки та захисту території від надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру, на якій зображуються:

  • території, що потребують вертикального планування, дренування, виторфовування, рекультивації, агролісомеліорації;
  • проектні інженерні споруди для захисту від надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру;
  • річки та водойми, які потребують регулювання, очищення, днопоглиблення;

д)      проектний план (основне креслення), суміщений зі схемою проектних планувальних обмежень, на якому (з врахуванням проектних рішень затвердженої містобудівної документації державного, регіонального та місцевого рівнів, а також даної схеми планування) зображуються:

  • межа території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад, розташовані на цій території населені пункти (в існуючих та проектних межах з відображенням основних планувальних осей);
  • розподіл території за видами переважного використання (функціональне зонування території);
  • розміщення існуючих, що залишаються, та проектних виробничих об'єктів;
  • розміщення існуючих, що залишаються, та проектних об'єктів міжселенного громадського обслуговування населення;
  • існуючі, що залишаються, і проектні траси (за наявності відповідних проектних пропозицій) магістральних мереж та місця розміщення споруд інженерно-транспортної інфраструктури загальнодержавного, регіонального та місцевого рівнів (залізничного, автомобільного, водного, повітряного, трубопровідного транспорту, зв'язку, водо- та енергозабезпечення, водовідведення), об'єктів комунального господарства, у т.ч. спільного використання декількома адміністративно-територіальними одиницями, з урахуванням їх розвитку;
  • місця залягання розвіданих запасів корисних копалин;
  • існуючі та проектні об'єкти і території (в разі встановлення їх меж) природно-заповідного фонду, водного фонду, рекреаційного та оздоровчого призначення, лісогосподарського призначення, структурні елементи екологічної мережі, території дачних та садівницьких товариств;
  • охоронні, санітарно-захисні зони, округи та зони санітарної охорони навколо відповідних територій та об'єктів;
  • землі історико-культурного призначення (в разі встановлення їх меж), нерухомі об'єкти культурної спадщини та пам'ятки археології;
  • межі зон охорони пам'яток культурної спадщини та пам'яток археології, межі історичних ареалів населених пунктів;

е)       схему просторової реалізації Стратегії розвитку території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад, що відображає території та об'єкти, створення яких передбачено стратегічними та операційними цілями стратегії розвитку [37], зокрема, промисловості, агропромислового комплексу, рекреації, туризму;

ж)      схему формування мережі первинної медичної допомоги, на якій відображаються існуючі, що залишаються, та проектні медичні заклади, що надають первинну медичну допомогу і створюються шляхом будівництва нових та перепрофілювання існуючих об'єктів (фельдшерських та фельдшерсько-акушерських пунктів - в медичні амбулаторії та медичні пункти тимчасового базування) в залежності від перспективної чисельності населення кожного населеного пункту, розташованого на території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад; також відображаються зони обслуговування цих медичних закладів;

з)       схему формування мережі освітніх закладів, на якій відображаються існуючі, що залишаються, та проектні дитячі дошкільні та шкільні заклади, що створюються шляхом будівництва нових та перепрофілювання існуючих об'єктів (підвищення чи пониження ступеня існуючих шкіл, перетворення дошкільних та шкільних закладів в навчально-виховні комплекси) в залежності від перспективної чисельності населення, дітей дошкільного та шкільного віку кожного населеного

пункту, розташованого на території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад; також відображаються зони обслуговування цих освітніх закладів;

і) схему дорожньої мережі та транспортної інфраструктури, на якій відображаються існуючі та проектні мережі та споруди державної і місцевої транспортної інфраструктури (з урахуванням чинної містобудівної та проектної документації):

  • міжнародні транспортні коридори (залізничні, автодорожні та водні);
  • лінії залізниці, залізничні станції та зупинні пункти;
  • автодороги державного та місцевого значення;
  • штучні споруди: мости через водні перешкоди, шляхопроводи на перетині автодоріг та залізниці, транспортні розв'язки в різних рівнях;
  • об'єкти автосервісу (АЗС, СТО), майданчики відстою автотранспорту;
  • мережа міжселенного транспортного сполучення, автобусні станції;
  • об’єкти водного транспорту: порти, пасажирські та вантажні причали;
  • об'єкти авіаційного транспорту: аеропорти, аеродроми малої та сільськогосподарської авіації, злітно-посадкові смуги, гелікоптерні майданчики;
  • автотранспортні підприємства, автобусні парки;
  • транспортно-складські комплекси;

к) схему інженерних мереж та споруд (суміщена з проектним планом або виконується на копії проектного плану), на яку, окрім існуючих об'єктів, наносяться:

  • ті, що реконструюються, та проектні об'єкти водопостачання:
  • водозабори для централізованого водопостачання з поверхневих джерел та групові з підземних джерел (окремі свердловини - не обов'язково);
  • станції водопідготовлення централізованих водопроводів (у межах населених пунктів - лише мережі та споруди, які є необхідними для відображення загальної принципової схеми інженерних мереж та споруд громади; розміщення решти мереж та споруд визначається на етапах виконання генеральних планів та детальних планів території);
  • магістральні водоводи та водопроводи (у межах населених пунктів - лише мережі та споруди, які є необхідними для відображення загальної принципової схеми інженерних мереж та споруд громади; розміщення решти мереж та споруд визначається на етапах виконання генеральних планів та детальних планів території);
  • інші об'єкти магістральних водоводів - резервуари для зберігання води, водопровідні насосні станції тощо (у межах населених пунктів - лише мережі та споруди, які є необхідними для відображення загальної принципової схеми інженерних мереж та споруд громади; розміщення решти мереж та споруд визначається на етапах виконання генеральних планів та детальних планів території);

ті, що реконструюються, та проектні об'єкти водовідведення:

  • централізовані каналізаційні очисні споруди (у межах населених пунктів - лише мережі та споруди, які є необхідними для відображення загальної принципової схеми інженерних мереж та споруд громади; розміщення решти мереж та споруд визначається на етапах виконання генеральних планів та детальних планів території);
  • магістральні напірні та самопливні каналізаційні колектори (у межах населених пунктів - лише мережі та споруди, які є необхідними для відображення загальної принципової схеми інженерних мереж та споруд громади; розміщення решти мереж та споруд визначається на етапах виконання генеральних планів та детальних планів території);
  • головні каналізаційні насосні станції (у межах населених пунктів - лише мережі та споруди, які є необхідними для відображення загальної принципової схеми інженерних мереж та споруд громади; розміщення решти мереж та споруд визначається на етапах виконання генеральних планів та детальних планів території);
  • інші об'єкти системи централізованого водовідведення, зокрема, мулові майданчики, підприємства перероблення мулу (у межах населених пунктів - лише мережі та споруди, які є необхідними для відображення загальної принципової схеми інженерних мереж та споруд

громади; розміщення решти мереж та споруд визначається на етапах виконання генеральних планів та детальних планів території);

  • ті, що реконструюються, та проектні об'єкти газопостачання (наносяться за наявності схем розвитку; за їх відсутності даються тільки пропозиції у пояснювальній записці з урахуванням планувальних обмежень):
  • магістральні газопроводи;
  • газорозподільні станції;
  • інші об'єкти магістральних газопроводів (зокрема, газокомпресорні станції, газосховища);
  • газопроводи високого та середнього тиску (необхідність нанесення визначається завданням на проектування за наявності схем розвитку; у межах населених пунктів наносяться лише мережі та споруди, які є необхідними для відображення загальної принципової схеми інженерних мереж та споруд громади; розміщення решти мереж та споруд визначається на етапах виконання генеральних планів та детальних планів території);
  • ті, що реконструюються, та проектні об'єкти електропостачання (наносяться за наявності схем розвитку; за їх відсутності даються тільки пропозиції у пояснювальній записці з урахуванням планувальних обмежень):
  • магістральні лінії електропередач напругою 35 кВ і вище;
  • трансформаторні підстанції напругою на вході 35 кВ і вище;
  • ті, що реконструюються, та проектні об'єкти трубопровідного транспорту (наносяться за наявності схем розвитку; за їх відсутності даються тільки пропозиції у пояснювальній записці з урахуванням планувальних обмежень):
  • магістральні трубопроводи (зокрема, нафтопроводи, аміакопроводи);
  • інші об'єкти продуктопроводів (зокрема, перекачувальні та компресорні станції, сховища для зберігання продукту);

л) ландшафтний план в складі однієї чи декількох схем, на яких (за наявності інформації)

-дорожня мережа;

  • території міжселенних рекреаційних утворень (курортні зони, рекреаційні зони, лікувально- оздоровчі зони);
  • об'єкти рекреаційної та туристичної інфраструктури (зокрема, готелі, мотелі, агросадиби, території санаторно-курортних та рекреаційних закладів);
  • території зеленого, екологічного, сільського туризму (зокрема, населені пункти-центри народних ремесел, етнічні осередки);
  • землі історико-культурного призначення, нерухомі об'єкти культурної спадщини та пам'ятки археології;
  • "ментальні" (асоціативні) ландшафти, які виявляються на основі історико-культурних подій;
  • курорти;
  • території та об'єкти природно-заповідного фонду з відповідним зонуванням за режимами використання;
  • об'єкти водного фонду;
  • категорії лісів (захисні, рекреаційно-оздоровчі, експлуатаційні, природоохоронного, наукового, історико-культурного призначення);
  • антропогенні ландшафти за функціональним використанням (зокрема, рілля, сіножаті, пасовища, виробничі);
  • території, обумовлені особливостями землекористування (сільськогосподарські поля, ліси, заплави річок, поселення);
  • території з найбільш гострими екологічними проблемами, де необхідно запропонувати та вжити особливих заходів для їх відновлення;
  • диференціація ландшафтів за критерієм привабливості для туризму і рекреації (висока, середня, низька).

 

  • Примітка 1. Креслення "Ландшафтний план" виконується, якщо стратегією розвитку передбачено розвиток рекреації як стратегічну чи операційну ціль. В цьому випадку на підставі ландшафтного плану визначаються рекреаційні території, їх рекреаційна ємкість і, відповідно, обсяги будівництва закладів відпочинку. облаштування агросадиб, кемпінгів, паркувальних майданчиків, формуються пропозиції щодо розвитку дорожньої та інженерно-транспортної мережі.
  • Примітка 2. Диференціація ландшафтів виконується на підставі експертної оцінки.
  • Примітка 3. В складі графічних матеріалів можуть додатково виконуватись схеми, які обґрунтовують, ілюструють чи деталізують прийняті проектні рішення: зокрема, водопостачання, водовідведення, зрошення, обводнення й осушення, енергопостачання (обсяг і масштаб схем встановлюються у завданні на розроблення з урахуванням особливостей об'єкта проектування).

 

Текстові матеріали схеми планування території включають пояснювальну записку з основними показниками схеми планування території та основні положення схеми планування території.

Пояснювальна записка містить:

а) результати аналізу існуючого стану використання території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад; комплексну оцінку території з визначенням і порівняльною оцінкою стимулюючих та обмежуючих факторів, які переважно обумовлюють структуру та параметри розвитку економіки та напрями сталого (збалансованого) використання території; системну оцінку конкурентних переваг та обмежень соціально-економічного розвитку, що визначають вимоги та можливості ефективного використання території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад з урахуванням зовнішніх та внутрішніх чинників; перелік стратегічних та операційних цілей розвитку території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад (за наявності Стратегії); аналіз існуючого стану дорожньої мережі, систем транспорту, водопостачання, каналізації, електропостачання, газопостачання, трубопровідного транспорту, санітарного очищення території та обґрунтування необхідності їх розвитку (реконструкції, нового будівництва);

б) пропозиції та обґрунтування щодо:

  • перспективного використання території, на якій реалізуються повноваження сільських, селищних, міських рад з розподілом за видами переважного використання (функціональне зонування території);
  • розвитку господарського комплексу;
  • демографічного потенціалу;
  • обсягів реконструкції та нового будівництва об'єктів міжселенного обслуговування населення;
  • концепції збалансованого (еколого-орієнтованого) використання ресурсів території, яка базується на принципах мінімізації ризиків прояву надзвичайних ситуацій та впливу господарської діяльності на довкілля при максимізації прибутку від території (розрахунки гранично-допустимих навантажень на території різного функціонального призначення);
  • охорони нерухомих об'єктів культурної спадщини, пам'яток археології та дотримання режиму використання земель історико-культурного призначення відповідно до чинного законодавства [16];
  • охорони територій та об'єктів природно-заповідного фонду;
  • розвитку рекреаційно-оздоровчої та туристичної галузі;
  • напрямів розбудови (реконструкції, нового будівництва) місцевої системи інженерно-транспортної інфраструктури та санітарного очищення (в ув'язці із загальнодержавною, республіканською (для Автономної Республіки Крим), обласною та районною системами) на підставі розрахунків перспективної чисельності населення, об'ємів водопостачання, водовідведення, теплопостачання, газопостачання, електропостачання, твердих побутових відходів для забезпечення перспективних потреб споживачів;
  • заходів з інженерної підготовки та захисту території від небезпечних процесів природного та техногенного характеру;
  • визначення територій спільних інтересів суміжних адміністративно-територіальних одиниць;
  • комплексу заходів з реалізації рішень схеми планування території;
  • забезпечення санітарного благополуччя та охорони навколишнього середовища;

в) основні показники схеми планування території (за формою згідно з додатком В).

 

До пояснювальної записки додаються:

  • рішення щодо розроблення схеми планування;
  • завдання на розроблення документації;
  • протоколи попереднього розгляду окремих складових документації;
  • вихідні дані та матеріали, що обґрунтовують прийняті рішення.

 

Основні положення схеми планування території оформлюються окремою книгою зі стислим викладом проектних пропозицій.

 

У разі наявності у складі схеми планування території таємної або службової інформації ці матеріали (графічні матеріали, розділи пояснювальної записки) виготовляються окремими кресленнями або томом в установленому порядку.

3) Замовник – Пирятинська міська рада

  Розробник – ТОВ „УКРНПІЦИВІЛЬБУД“

  Підстава – рішення сорок шостої сесії сьомого скликання від 21.12.2018 № 389 „Про затвердження Програми діяльності Пирятинської міської ради на 2019 рік“, рішення тридцять першої сесії Пирятинської районної ради від 15.05.2018 „Про розроблення Схеми планування території Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади“.

4) З текстовою та графічною частинами зазначеного проекту можна ознайомитися на сайті http://pyriatyn.org.ua/, протягом одного місяця.

5) Відповідальна особа за організацію розгляду пропозицій – начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства виконкому міської ради – Зергані Марина Ігорівна.

6) Подання та прийом пропозицій здійснюється в період із 1 листопада 2019 року по 1 грудня 2019 року.

Пропозиції приймаються у письмовій формі на адресу міської ради: м.Пирятин, вул.Соборна, 21.

7) Громадські слухання щодо врахування громадських інтересів у проекті Схема планування території Пирятинської міської ОТГ відбудуться 3 грудня 2019 року о 14-00, у приміщенні Центру дитячої та юнацької творчості, за адресою: м. Пирятин, вул.Пушкіна, 33. 

Пропозиції до проектів містобудівної документації мають право подавати:

· повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

· юридичні особи, об'єкти нерухомого майна яких розташовані на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

· власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розроблено проект містобудівної документації, та на суміжних з нею територіях;

· представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на відповідну територію;

· народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад.

Пропозиції, подані особами, не визначеними пунктом 7 «Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 25.05.2011р.                         № 555, або подані після встановленого строку, залишаються без розгляду.

Відповідно до частини шостої статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" ( 3038-17 ) пропозиції подаються громадянами у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові, місця  проживання, особистим підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua