Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирними будинками на території міста Пирятин

1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради,

37000, Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, 21

2. Прізвище, посада та номер телефону особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу

Гнатюк Євген Петрович  – виконуючий обов’язки начальника відділу управління комунальною власністю виконкому міської ради (секретар комісії), Полтавська  обл., м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел/факс: (05358) 2-05-81, e-mail: evgen__85@ukr.net

3. Перелік складових послуги з управління багатоквартирним будинком

3.1. Утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території, в тому числі:

1.      Прибирання прибудинкової території 

2.      Вивезення побутових відходів 

3.      Обслуговування димових та вентиляційних каналів 

4.      Технічне обслуговування ліфтів 

5.      Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації

6.      Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання

7.      Обслуговування систем диспетчеризації

8.      Дератизація

3.2. Поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:

1) поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)?

2) поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання, систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньо будинкових інженерних систем (у разі їх наявності).

3.3. Оплата послуг щодо енергопостачання спільного майна багатоквартирного будинку, в тому числі:

1) освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води ?

2) енергопостачання ліфтів.

3.4. Винагорода управителю.

4. Вимоги щодо якості та періодичності надання послуги

4.1. До учасників конкурсу висуваються вимоги згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 №1875-IV, Правил управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 02.02.2009 № 13, Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76.

 

 

4.2. Періодичність надання послуг:


з/п 

Складові послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій 

Склад робіт 

Періодичність виконання 

1.

Прибирання прибудинкової території 

Підмітання прибудинкової території

3 рази на тиждень

Прибирання сміття

5 раз на тиждень

Скошування трави

При необхідністі, але не менше 2-х разів в літній період

Посипання піском тротуарів під час ожеледиці

При необхідності

Очищення пішохідних доріжок від снігу

При необхідності

2.

Вивезення побутових відходів 

Вивезення побутових відходів 

4 рази на тиждень, згідно графіків 

3.

Обслуговування димових та вентиляційних каналів 

Регламентні роботи (обхід, перевірка наявності тяги у димових та вентиляційних каналах) 

1 раз на рік  перед опалювальним перідом

4.

Технічне обслуговування ліфтів 

Часткове технічне обслуговування (договір  від 01.04.2016 № 11 із ПП „Полтаваліфт“)

При необхідності, але не рідше 1 разу на місяць 

5.

Енергопостачання ліфтів

Забезпечення електроенергією

Цілодобово

6.

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації

Регламентні роботи (обхід, огляд, перевірка роботи та технічного  стану)

При  необхідності, але не рідше 2-х разів на рік   

Профілактичні роботи (прочищення, усунення засмічень, несправностей та витоків в системах)

При  необхідності

7.

Технічне обслуговування та поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання

Чергові технічні огляди електричних, силових установок, автоматичних вимикачів, електроосвітлення

1 раз на квартал

Часткова заміна проводки, ламп розжарювання

При  необхідності

Поточний ремонт мереж електропостачання та електрообладнання

При  необхідності

8.

Поточний ремонт

Поточний ремонт конструктивних елементів , внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації

По результатам оглядів та заявок мешканців згідно окремого кошторису після оплати

9.

Освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води

Електропостачання сходових кліток, підвальних приміщень та підкачування води

Щоденно

10.

Обслуговування систем диспетчеризації

Забезпечення безперебійної експлуатації ліфтового господарства

Цілодобово

Прибирання ліфтових кабін вологе

Щотижня 

Підмітання ліфтових кабін

Щодня

11.

Дератизація

Обробка підвалів від гризунів

Щомісячно

5. Перелік об’єктів конкурсу.

Перелік будинків, щодо яких оголошено конкурс, та їх місцезнаходження  наведено у додатку до конкурсної документації.

6. Технічна характеристика кожного об’єкта конкурсу.

Технічна характеристика кожного об’єкта конкурсу за показниками наведена у додатку до конкурсної документації.

7. Критерії оцінки конкурсних пропозицій.

1

Ціна послуги, що включає витрати на утримання і проведення  поточного ремонту спільного майна у багатоквартирному будинку та його прибудинкової території, оплату послуг стосовно спільного майна та  винагороду управителеві з розрахунку на 1 кв.м. загальної площі об’єкта конкурсу

50 балів

(чим нижча ціна послуги тим більший бал)

2

Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою

15 балів

3

Фінансова спроможність учасника конкурсу

10 балів

4

Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)

15 балів

5

Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства

10 балів

 

Всього максимально 100 балів. Мінімальна кількість балів, яка дозволяє обрати учасника конкурсу управителем - 70 балів.

8. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або завірені належним чином копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання

8.1. Для участі у конкурсі його учасники подають заяву у якій зазначають:

- фізичні особи підприємці – прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)?

- юридичні особи –  повне найменування, код за ЄДРПОУ та оригінали або завірені належним чином копії документів, передбачених конкурсною документацією.

8.2. Перелік документів :

- статут (положення чи інший засновницький документ відповідно до закону) суб’єкта господарювання;

- баланс бухгалтерського обліку суб’єкта господарювання за останній звітній період;

- довідка із органів статистики про реєстрацію;

- свідоцтво про реєстрацію суб’єкта господарювання;

- витяг з ЄДРПОУ, що підтверджує право на здійснення економічної діяльності в сфері управління  нерухомим  майном за винагороду або на основі контракту (код 68.32) .

- інформація повноважних органів про відсутність порушених справ про банкрутство (у тому числі ліквідацію) або лист підписаний керівником учасника та скріплений печаткою, в якому гарантується відсутність порушених справ;

- довідка органів державної податкової служби про відсутність заборгованості по сплаті податків та інших загальнообов’язкових зборів (ФСНВ, ФСТН, ФС від безробіття, ПФ) суб’єкта господарювання;

- довідки відповідних органів державної податкової служби і Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов’язаннями та платежами до Пенсійного фонду України;

- довідка довільної форми, що містить інформацію про технічний потенціал підприємства (кількість транспортних засобів, обладнання, приладдя, які перебувають на балансі або знаходяться у користуванні підприємства/ підприємця, тощо);

- копії технічних паспортів на транспортні засоби, засвідчені в установленому порядку;

- довідка довільної форми, яка містить інформацію про наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців);

- розрахунок вартості надання послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок. Ціна на послугу має складатися з витрат на утримання багатоквартирного будинку (утримання спільного майна та прибудинкової території), поточний ремонт спільного майна, оплату послуг стосовно спільного майна та  винагороду управителеві з розрахунку на 1 кв.м. загальної площі (площі житлових та нежитлових приміщень) об’єкта конкурсу;

8.3. Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта окремо.

У разі якщо об’єктом конкурсу визначено групу будинків, розрахунок ціни учасник конкурсу подає у складі конкурсної пропозиції на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо.

8.4. Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.

8.5. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій.

8.6.Учасники конкурсу мають право подати також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).

8.7. Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу, які їх подали.

9. Порядок надання роз'яснень щодо змісту конкурсної документації.

9.1.Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за десять календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз'ясненнями щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов'язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів з дня отримання звернення письмову відповідь та оприлюднити її на своєму офіційному веб-сайті.

9.2.При проведенні зборів учасників конкурсу з метою надання їм роз'яснень щодо змісту конкурсної документації ведеться протокол, який надсилається протягом трьох робочих днів усім учасникам конкурсу.

10. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій.

10.1. Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою конкурсній комісії у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.

10.2. Конкурсна пропозиція подається учасником конкурсу за адресою: Полтавська  обл., м. Пирятин, вул. Соборна, 21

10.3. Кінцевий строк подачі документів:  до 16.00. год. 09.09.2016 р. ( Кінцевий  строк подання конкурсних пропозицій не може бути менший ніж 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу.)

11. Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.

11.1. Місце: 37000, Полтавська  область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21;

11.2. Дата: 12.09.2016 р.

11.3. Час: 10.00. год.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua