Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

Доступ споживачів до інформації у сферах ЖКП

Органи місцевого самоврядування, до повноважень яких віднесено встановлення цін/тарифів у сферах теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, забезпечують доступ споживачів до видів інформації, зазначених у пунктах 1, 2, 6-8, 12, 14 частини першої статті 1 Закону України „Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення„

 

1. Права споживачів, місце та порядок одержання інформації споживачами:

 

Права та обов’язки споживачів житлово-комунальних послуг: стаття 7 Закону України „Про житлово-комунальні послуги“

 

 

Захист прав споживачів житлово-комунальних послуг здійснюється уповноваженим центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів.

 

Надавач послуг з централізованого водопостачання у селах Вікторія, Олександрівка, Першотравневе, Малютинці – КП "Вікторійське джерело"

 

 

2. Ціни/тарифи, їхні складові для всіх категорій споживачів, зміну цін/тарифів; прогнози зміни цін/тарифів та обґрунтування необхідності таких змін відповідно до заяви суб’єкта господарювання, що надається для встановлення тарифів на товари, послуги

 

Діючі тарифи у селах Вікторія, Олександрівка, Першотравневе, Малютинці

 

Складові тарифів для всіх категорій споживачів:

 

Структура скоригованого тарифу на послугу з централізованого водопостачання по КП "Березоворудське-2016" на 2024 рік

 

Інформація щодо намірів зміни цін/тарифів (тарифи затверджені по скороченій формі без зміни їх вартості)

 

3. Динаміка зміни історичної вартості складових цін/тарифів за останні 5 років

 

4. Якісні характеристики товарів, послуг:

 

 Вимоги до якості послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення:

1) склад і якість питної води повинні відповідати вимогам державних санітарних норм і правил на питну воду;

2) значення тиску питної води повинно відповідати параметрам, встановленим державними будівельними нормами і правилами.

Критерієм якості послуг з централізованого водовідведення є безперешкодне приймання стічних вод у мережі виконавця з мереж споживача за умови справності мереж споживача.

Виконавець забезпечує постачання послуг безперервно з гарантованим рівнем безпеки та значенням тиску.

 Надання послуг здійснюється безперервно, крім часу перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України „Про житлово-комунальні послуги“.

 

Виконавець забезпечує постачання послуг у відповідній кількості та якості згідно з вимогами пункту 7 договору до межі зовнішніх інженерних мереж постачання послуг виконавця та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку (індивідуального (садибного) будинку). 

Контроль якісних та кількісних характеристик послуг здійснюється за показаннями вузла (вузлів) комерційного обліку та іншими засобами вимірювальної техніки. Засоби вимірювальної техніки, які призначені для вимірювання тиску, повинні відповідати вимогам законодавства про метрологію та метрологічну діяльність.

У разі виникнення аварії на зовнішніх інженерних мережах постачання послуг виконавець проводить аварійно-відновні роботи у строк не більше семи діб з моменту виявлення ним факту аварії або повідомлення споживачем виконавцю про аварію.

 Механізм проведення перевірки відповідності якості надання послуг з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами в частині здійснення операцій збирання та перевезення побутових відходів (далі - комунальні послуги) та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, з метою оцінки їх відповідності основним вимогам до кількості та якості і вжиття заходів до забезпечення надійності та безпеки під час надання комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком визначає ПОРЯДОК проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145

 

5. Порядок надання і нарахування субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також пільг окремим категоріям громадян

 

посилання

 

6. Заходи з енергозбереження

 

Посилання на новини на сайті міської ради про заощадження електричної енергії (за наявності)

 

Основні правила ощадливого використання електроенергії

 

Державні цільові та інші програми енергозбереження

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua