Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
(назва підприємства, організації, установи)
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі ДК 021:2015 : 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-95), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради, м. Пирятин., вул. Соборна, буд.42, Лубенського району Полтавської області, ЄДРПОУ 04057296, категорія - органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 : 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-95, Дизельне паливо).
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями - UA-2024-02-05-009643-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до затвердженого кошторису по загальному фонду на 2024 рік. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами), з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі).
Розмір бюджетного призначення: 1 664 405,00 грн. розрахованого згідно затвердженого рішення виконавчого комітету Пирятинської міської ради від 15.01.2021р. №18 «Про затвердження порядку використання службових (легкових) автомобілів виконавчого комітету Пирятинської міської ради». Розрахунок потреби на пальне у 2024 році підтверджений розрахунками планово-фінансового відділу з економічним обґрунтуванням на використання пального, виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків на пальне у 2024 році на дані транспортні засоби;
— забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на пальне з бюджету протягом бюджетного періоду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання з дати укладання договору) по 31.12.2024р.
Найменування предмету закупівлі |
Одиниця виміру |
Кількість |
Бензин А-95 |
л. |
30 620 |
Дизельне паливо |
л. |
3730 |
Талони (або скретч-картки або паливні картки) різного номіналу (10, 15 та 20 літрів) на бензин А-95 та Дизельне паливо повинні бути безстроковими або з терміном дії не менше 12 місяців від дати придбання з можливістю обміняти їх на нові талони з новим строком, в разі їх не використання до закінчення строку дії. У складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист про те, що запропоновані ним скретч-картки або талони або паливні картки будуть прийматися протягом 12 місяців на його АЗС .Талони або скретч-карти або паливні картки на пальне повинні бути виготовлені на паперовому носії, містити емблему торгової марки, вказівку на вид (марку) товару та номінал. На талоні або скретч-карті або паливній карткі мають бути нанесені штрих-код, голографічне зображення та інші ступені захисту. Талон або скретч-карта або паливна картка на пальне є товарно-розпорядчим документом на Товар, на підставі якого здійснюється відпуск Товару на АЗС. Товар відпускається на АЗС по пред’явленим скретч-карткам чи талонам чи паливні картки згідно з їх номіналом.
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії талонів (або скретч-картки або паливні картки) різного номіналу (10, 15 та 20 літрів), за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива.
Термін дії обмінених талонів повинен складати не менш ніж шість місяців з дати обміну талонів.
Обмін талонів здійснюється в еквівалентних величинах за номіналом раніше придбаних талонів.
Предмет закупівлі повинен відповідати Державним стандартам України.
Паливо рідинне - бензин А-95 та Дизельне паливо повинне відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Так як автомобілі часто направляються у відрядження по Україні, Постачальник повинен забезпечити заправку автомобілів замовника бензином А-95 та Дизельне паливо по талонах (скретч-картках, паливних картках) на АЗС, які знаходяться в межах м. Пирятин, Полтавської області та на території України цілодобово(на підтвердження даної вимоги учасник подає довідку в довільній формі).
Учасник має підтвердити знаходження не менше однієї власної(орендованої) або партнерської АЗС в м. Пирятин із зазначенням назви АЗС або бренду, та адрес їх розташування. У разі невикористання талонів/скретч-карток/паливних карткок, Учасник зобов’язаний безкоштовно продовжити термін дії до їх повного використання. Учасник, у разі необхідності (обмін талонів/скретч-карток/паливних карток старого зразку на талони/скретч-карт/ паливних карток нового зразку, закінчення терміну дії талонів/скретч-карток/паливних карток, дефекти талонів та їх аналогів тощо), забезпечує протягом п’яти робочих днів з дня отримання письмової заявки Замовника безкоштовний обмін талонів рівнозначного номіналу, без врахування коливання ціни, як протягом дії Договору про закупівлю, так і впродовж не менше 12 місяців з дати отримання талонів/скретч-карток/ паливних карток Замовником.
Замовник має право звернутися за підтвердженням якості нафтопродуктів до державних органів або відповідних експертних установ, організацій та здійснити перевірку якості з будь-якої АГЗС, що зазначені у пропозиції переможця (Продавця).
Товар повинен відповідати національним стандартам та технічним вимогам виробників транспортних засобів відповідно до вимог статті 24 Закону України «Про автомобільний транспорт» з необхідністю застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог статті 49 Закону України «Про дорожній рух», Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 року № 1442 (зі змінами), ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927.
До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.