Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі Канцелярські товари (згідно класифікатора ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради

 

(назва підприємства, організації, установи)

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Канцелярські товари (згідно класифікатора ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради, м. Пирятин., вул. Соборна, буд.42, Лубенського району Полтавської області, ЄДРПОУ 04057296, категорія - органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Канцелярські товари (згідно класифікатора ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне).

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями- UA-2023-12-01-003326-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Замовник визначав очікувану вартість предмета закупівлі Примірною методикою затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 та методом порівняння ринкових цін.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до затвердженого кошторису по загальному фонду на 2023 рік, становить 100 000,00грн.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Технічні, якісні вимоги до послуги (товару), кількість послуг (товарів)

 

Товар

Од.

Кіл-ть

Ціна

Сума,без ПДВ

Сума з ПДВ

1

Папір (щільн.80 А4 500 арк.,клас А або В,товщина.не менше 103 мкм,не- прозор.не менше 92% і білизна 161 %

Пач.

580

 

 

 

Всього:

 

 

ПДВ,грн.

 

 

Загальна вартість,грн

 

 

 

Кількість та одиниці виміру під час підписання договору про закупівлю може бути скорегована відповідно до форми випуску відповідного товару виробником (без зміни загальної кількості товару, наприклад, «упаковка», «пачка», «штука» тощо).

 1. Тара та упаковка повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). При поставці повинна додержуватись цілісність стандартної упаковки з необхідними реквізитами виробника.

 2. Місце поставки товару: 37000, Україна, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна,буд.42

 3. Доставка товару повинна проводитись автотранспортом та за рахунок Постачальника. Термін поставки товару з моменту підписання договору,  по 22.12.2023 р. (надати гарантійний лист).

4.  Обов’язково Учасник повинен надати Сертифікат якості на папір.

5. Завантаження, розвантаження та занесення товару на склад замовника здійснюється за рахунок постачальника.

6. Поставка партії товару здійснюється на підставі заявки Замовника, періодичність складення якої залежить від господарсько-виробничих потреб Замовника. Строк поставки партії Товару - протягом -3-х днів з моменту отримання Постачальником заявки на поставку партії товару. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні. Всі витрати, пов’язані із заміною товару несе Постачальник.

7. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

8. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також маркування передбаченого чинним законодавством товар не приймається. До ціни пропозиції включаються наступні витрати: - податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - витрати на доставку товару; - інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та умовами тендерної документації. Як згода з Технічним завданням і гарантія його виконання Учасники у складі пропозиції надають порівняльну таблицю з зазначенням найменування/марки для кожної позиції.

 

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua