37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
24 вересня 2020 року
Головне меню
Актуально

ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" повідомляє, що рішенням Полтавської обласної ради № 1390 від 28.08.2020 встановлено тарифи на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води для потреб населення, бюджетних установ, організацій та інших споживачів ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго":

Оголошено прийом документів на отримання роботодавцями компенсації на відшкодування вартості місячного стажування працівників.

 

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 10
переглядів: 822
візитів сьогодні: 1897
візитів всього: 199286
Корисні посилання
Соціальні питання

Для отримання соціальної картки УБД Пирятинської міської ради

учаснику АТО (або члену сім’ї)

 

необхідно

  1. Звернутися в Пирятинський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді із заявою та відповідним пакетом документів  (площа Героїв Майдану, 2, м. Пирятин з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00).

Примітка: картка зі знижками на товари та послуги в магазині ,,Теплий дім“, автомагазин та СТО ФОП Немийноги Лариси, офісі Оріфлейм, мережа аптек ФОП Побочій В.Г., турагенстві ,,На канікули“, магазинах ,,Гарпун“, ,,Професіонал“, ,,Комп?ютерсервіс“, ,,Світ штор“, ,,Союз“. Також безкоштовними є заняття скандинавською ходою для учасників АТО та їх сімей.

Картка дійсна при пред?явленні посвідчення УБД (з числа учасників АТО, ООС).

 

Для отримання путівки на санаторно-курортне оздоровлення

учаснику АТО

 

необхідно:

  1. Звернутися в Пирятинський районний військовий комісаріат із заявою та відповідним пакетом документів  (площа Ярмаркова, 43, тел. 20316 з понеділка по четвер з 08.00 до 12.00 та 13.00 до 17. 00. у п’ятницю з 8.00 до 12.00 та 13.00 до 17.00).

1.2.  До заяви додаються наступні документи: 

копія паспорту та ідентифікаційного коду;

копія посвідчення УБД та довідки про безпосередню участь в антитерористичній операції/операції об?єднаних сил;

медична довідка форми 0-70о

 

Примітка: з 01 по 31 грудня приймаються заяви на наступний рік

 

 

  1. Звернутися в управління соціального захисту населення  із заявою та відповідним пакетом документів  (площа Ярмаркова, 41, каб. 6, тел. 31665 з понеділка по четвер з 08.00 до 12.00 та 13.00 до 17. 15. у п’ятницю з 8.00 до 12.00 та 13.00 до16.00).

1.2.  До заяви додаються наступні документи: 

копія паспорту та ідентифікаційного коду;

копія посвідчення УБД та довідки про безпосередню участь в антитерористичній операції/операції об?єднаних сил;

медична довідка форми 0-70о

 

 

Для отримання соціальних пільг на комунальні послуги 75 %

(в межах соціальних норм на газ, електроенергію, паливо, скраплений газ та інші послуги) учасникам АТО

 

необхідно

  1. Звернутися в управління соціального захисту населення райдержадміністрації із заявою та відповідним пакетом документів (м. Пирятин, вул. Ярмаркова, 41 з понеділка по четвер з 08.00 до 12.00 та 13.00 до 17. 15. у п’ятницю з 8.00 до 12.00 та 13.00 до 16.00).

При першому зверненні:

  1. До заяви додаються документи:

копія посвідчення «Учасник бойових дій» з пред’явленням його оригіналу;

копія облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) заявника;

копію  паспорта (стор.1, 2-3,10-11) з пред’явленням його оригіналу

та додати інформацію про характеристику житла та послуги, щодо отримання яких маєте пільги та реально ними користуєтеся (технічний паспорт тощо).

Додатково:

копію облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) дружини;

копію  паспорта (стор.1, 2-3,10-11) з пред’явленням його оригіналу дружини;

копія свідоцтва про народження неповнолітніх дітей.

 

Для отримання пільги на проїзд  усіма видами міського пасажирського транспорту, автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських маршрутів безоплатно учаснику АТО

необхідно:

  1. Звернутися в управління соціального захисту населення райдержадміністрації із заявою та відповідним пакетом документів (м. Пирятин, вул. Ярмаркова, 41 з понеділка по четвер з 08.00 до 12.00 та 13.00 до 17. 15. у п’ятницю з 8.00 до 12.00 та 13.00 до16.00).

При першому зверненні:

  1. До заяви додаються документи:

копію посвідчення «Учасник бойових дій» з пред’явленням його оригіналу;

копію облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) заявника;

копію  паспорта (стор.1, 2-3,10-11) з пред’явленням його оригіналу;

квиток, оформлений в касі на підставі посвідчення або безпосередньо у

водія для проїзду автомобільним транспортом (обов’язково з вказаним у
квитку ПІП та номером пільгового посвідчення);

реквізити банківського рахунку.

Для отримання пільги на проїзд  міським пасажирським транспорту учаснику АТО

користуючись послугами приватних перевізників ФОП Реутенко А.І. та ФОП Козін В.М., які здійснюють перевезення окремих пільгових категорій громадян у приміському та міському автотранспорті загального користування у Пирятинській об’єднаній територіальній громаді в кількості:

ФОП Реутенко А.І. на рейс1 АС1 – с. Калинів Міст – АС1 2 пільгових місця села К. Міст, Верхоярівка; 2 пільгових місця – по місту;

ФОП Козін В.М. на рейс АС1 – Ринок - в. Січових Стрільців – Ринок – АС1 – 4 пільгових місця

необхідно:

  1. Пред’явити посвідчення учасника бойових дій.
  2. За наявності пільгового вільного місця здійснити безкоштовний проїзд по відповідному маршруту.

Для отримання пільги на проїзд залізничним, водним, повітряним або міжміським автомобільним транспортом (безоплатно один раз на два роки (туди і назад) або один раз на рік (туди і назад) з 50% знижкою) учасникам АТО

 

необхідно:

  1. Звернутися в Пирятинський районний військовий комісаріат (вул. Ярмаркова, 43, м. Пирятин тел. (05358) 20516) для отримання бланків листів талонів на право одержання проїзних квитків безплатно і з 50-відсотковою знижкою їх вартості.
  2. Звернутися в касу - для оформлення квитка на підставі посвідчення та листів талонів на проїзд у міжміському автомобільному транспорті.

Для безкоштовного лікування в стаціонарних відділеннях

учаснику АТО (або члену сім’ї загиблого учасника АТО)

необхідно

1.  При зверненні в прийомне та/або інше відділення Пирятинської ЦРЛ на стаціонарне лікування - пред’явити посвідчення учасника бойових дій/члена сім’ї загиблого учасника антитерористичної операції.

 

Для отримання матеріальної допомоги на пільгове зубопротезування ветеранам війни, учасникам бойових дій та особам з інвалідністю з їхнього числа необхідно:

 1. Звернутися в Центр надання адміністративних послуг виконкому міської ради (пл.Героїв Майдану, 2 м.Пирятин) із заявою та відповідним пакетом документів  (площа Героїв Майдану, 2, м. Пирятин з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00, у суботу з 08.00 до 14.00 )

2.  До заяви додаються наступні документи: 

- паспорт громадянина України.

- довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).

- довідка від лікаря (заказ-наряд, акт на/про виконання робіт).

- посвідчення учасника бойових дій або посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.

- довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

- довідка з реквізитами банківського рахунку заявника.

 

 

Для отримання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим та хворим громадянам учаснику АТО (або члену сім’ї)

 

необхідно

1.  Звернутися в Центр надання адміністративних послуг виконкому міської ради  із заявою та відповідним пакетом документів  (площа Героїв Майдану, 2, м. Пирятин з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00, у суботу з 08.00 до 14.00 )

2.  До заяви додаються наступні документи: 

довідка про склад сім’ї та реєстрацію,

копія паспорта заявника,

копія облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) заявника,  

довідка від лікаря,

довідка про доходи всіх членів сім’ї,

акт обстеження житлових умов,

реквізити банківського рахунку.

 

Для отримання одноразової матеріальної допомоги на лікування в стаціонарних відділеннях учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил та членів сімей загиблих учасників АТО, ООС та учасників бойових дій, які брали участь у бойових діях чи забезпеченні бойової діяльності військ на території Афганістану, інших держав та особам з інвалідністю з їх числа необхідно:

1. Звернутися в Центр надання адміністративних послуг виконкому міської ради (пл.Героїв Майдану, 2 м.Пирятин) із заявою та відповідним пакетом документів  (площа Героїв Майдану, 2, м. Пирятин з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00, у суботу з 08.00 до 14.00 )

2.  До заяви додаються наступні документи: 

- паспорт громадянина України.

- довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).

- довідка від лікаря (копія епікрізу, копія листа призначення лікарських засобів).

- посвідчення учасника бойових дій або посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.

- довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

- довідка з реквізитами банківського рахунку заявника.

 

 

Для отримання статусу безробітного та працевлаштування

учаснику АТО

необхідно

1.  Звернутися в Центр зайнятості населення  з відповідним пакетом документів  (вулиця Соборна, 39, м. Пирятин з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00, тел. (05358) 3-10-05):

2.   Необхідні документи: 

паспорт громадянина України (або інший документ, що посвідчує особу),

облікова картка платника податків,

трудова книжка або документ, який підтверджує період зайнятості,

військовий квиток (при потребі), документ про освіту (за потреби).

 

Для оформлення соціальної картки учасника АТО ,,Українці разом“

учаснику АТО (або члену сім’ї)

 

необхідно

1.  Звернутися в Пирятинський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді із заявою та відповідним пакетом документів  (вулиця Соборна, 42, каб. 59 м. Пирятин з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00):

2. До заяви додаються наступні документи: 

копія паспорта заявника,

    копія облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) заявника.  

 

Для отримання пільг за користування послугами зв’язку 50%

учасникам АТО

необхідно:

  1. Звернутися в управління соціального захисту населення райдержадміністрації із заявою та відповідним пакетом документів (м. Пирятин, вул. Ярмаркова, 41 з понеділка по четвер з 08.00 до 12.00 та 13.00 до 17. 15. у п’ятницю з 8.00 до 12.00 та 13.00 до16.00).

При першому зверненні:

  1. До заяви додаються документи:

копія посвідчення «Учасник бойових дій» з пред’явленням його оригіналу;

 копія облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) заявника;

копію  паспорта (стор.1, 2-3,10-11) з пред’явленням його оригіналу

та додати інформацію про характеристику житла та послуги, щодо отримання яких маєте пільги та реально ними користуєтеся (технічний паспорт тощо).

Для отримання соціальної послуги консультування

учаснику АТО (або члену сім’ї)

 

необхідно

1.  Звернутися в Пирятинський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді  (площа Героїв Майдану, 2 м. Пирятин з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00):

2.   Зміст послуги: допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, психологічне консультування; сприяння в отриманні правової допомоги, надання інформації з питань соціального захисту населення; залучення отримувача соціальної послуги до вирішення власних проблем, складання плану виходу зі складної життєвої ситуації та допомогу в його реалізації; представлення інтересів; корегування психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; сприяння навчанню, формуванню та розвитку соціальних навичок, умінь, соціальної компетенції; участь в організації та діяльності груп самодопомоги; допомога в зміцненні/відновленні родинних і суспільно корисних зв’язків; сприяння у працевлаштуванні (у тому числі у проведенні тестування потенційних професійних здібностей, професійної орієнтації).

 

Для призначення дострокової пенсії за віком особам з числа резервістів і військовозобов?язаних, яким надано статус учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни (та ін. категорії) після досягнення чоловіками 55 років, жінками - 50 років та за наявності страхового стажу не менше 25 років - для чоловік і не менше 20 - для жінок

 

необхідно

1.Звернутися до Гребінківського об?єднаного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (площа Героїв Майдану, 2, м. Пирятин з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 17.00) із заявою та відповідним пакетом документів

2. До заяви додаються наступні документи:

паспорт (інший документ, що посвідчує особу, її місце проживання (реєстрації) та вік)

ідентифікаційний номер,

документи про стаж,

документи, що підтверджують участь в антитерористичній операції (посвідчення учасника АТО або довідкою про участь в АТО).

 

Для звільнення від плати за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах Пирятинської міської ради учаснику АТО, ООС (або члену сім’ї)

 

 необхідно

Звернутися в дошкільний навчальний заклад із заявою та відповідним пакетом документів.

До заяви додається: довідка учасника АТО, ООС.

Довідка учасника АТО, ООС також надається у відділ бухгалтерського обліку та звітності виконкому міської ради.

 

 

 

 

 

 


Пошук по сайту
 
Smart
Ваша думка для нас важлива!
Анонси подій

Відповідно до розпорядження міського голови від 22.09.2020 № 181

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади

головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради

24 вересня 2020 року, о 14:00, в Пирятинському центрі дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання сімдесят п’ятої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання.

З 1 вересня 2020 року в рамках проведення кампанії з подолання незадекларованої праці „Виходь на світло“ здійснюються активні заходи державного контролю за додержанням законодавства про працю.

Запрошуємо до участі в номінації «Кращий туристичний маршрут».

 

Для зручності громадян, з метою надання консультацій, відповідей на проблемні питання запроваджено додатковий телефонний номер: 066-617-94-32.

Варава Максим Володимирович заступник міського голови 24 вересня з 13:00 до 14:00 дасть відповіді на запитання за номером „гарячої телефонної лінії‘‘:  050-569-27-70.

У разі виявлення порушень прав дитини повідомляйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

Шановні жителі громади!

 Міський голова Олексій Рябоконь здійснює щопонеділка з 13:00 до 14:00 особистий прийом громадян дистанційно. Поспілкуватися з ним можна, зателефонувавши за номером: (05358) 3-23-53, 050 - 569-27-70. 

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Прийом громадян здійснюється за адресою: м. Пирятин, пл. Героїв Майдану, 2

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Чи потрібно, на Вашу думку, проводити щорічний конкурс міської ради "Кращий підприємець" та "Краще підприємство"?
Так
8 (30.77 %)
Ні
18 (69.23 %)
Я МАЮ ПРАВО!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2020 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.540816 sec.)