37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
20 квітня 2019 року
Головне меню
Актуально

ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" повідомляє про намір встановити розмір внесків за встановлення, обслуговування та заміну засобів комерційного обліку теплової енергії та їх розподіл між споживачами ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго» окремо по кожній будівлі в м. Пирятин.

 

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Схеми планування території Пирятинської ОТГ Полтавської області
 

про намір встановити Пирятинськими госпрозрахунковими очисними спорудами тариф на послугу з вивезення рідких побутових відходів в м. Пирятин Полтавської області

Пропозиції (зауваження) мешканців територіальної громади, які бажають долучитися до громадського обговорення проекту Статуту територіальної громади, подаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту Статуту територіальної громади в письмовій або електронній формі на офіційну адресу виконкому міської ради: – електронну: office@pyryatyn-mrada.gov.ua чи поштову: вул. Соборна, 21, м.Пирятин, Полтавська обл., 37000.

 

Відділом боротьби з корупцією та організованою злочинністю Управління Служби безпеки України в Полтавській області виявлені факти підроблення офіційних документів, печаток, штампів, бланків, тощо.

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Прийом документів з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб...
Відділ державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради надає адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 2991
візитів сьогодні: 156
візитів всього: 87154
Корисні посилання
Полтавська область: інвестиційні проекти
Паспорти бюджетних програм

Паспорти бюджетних програм

 

2019 рік

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Надання дошкільної освіти

4. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

5. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

6. Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)

7. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

8.Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти 

9. Інші програми та заходи у сфері освіти

10. Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян

11. Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю

12. Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді

13. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

14. Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення

15. Забезпечення діяльності бібліотек

16. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

17. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

18. Інші заходи в галузі культури і мистецтва

19. Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл

20. Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні

21. Організація благоустрою населених пунктів

22. Будівництво освітніх установ та закладів

23. Будівництво інших об`єктів комунальної власності

24. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

25. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

26. Охорона та раціональне використання природних ресурсів

27. Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету

 

 

 

 

2018 рік

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Надання дошкільної освіти

4. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

5. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

6. Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)

7. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

8. Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти

9. Надання пільг з оплати послуг зв`язку, інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян

10. Надання соціальних та реабілітаційних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю в установах соціального обслуговування

11. Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

12. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

13. Інші заклади та заходи

14. Забезпечення діяльності бібліотек

15. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

16. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

17. Інші заклади та заходи в галузі культури і мистецтва

18. Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

19. Організація благоустрою населених пунктів

20. Реалізація державних та місцевих житлових програм

21. Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства

22. Здійснення заходів із землеустрою

23. Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства

24. Будівництво об`єктів соціально-культурного призначення

25. Будівництво інших об`єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності

26. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

27. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

28. Запобігання та ліквідація забруднення навколишнього природного середовища

29. Соціальний захист ветеранів війни та праці

30. Організація та проведення громадських робіт

31. Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

32.Заходи з організації рятування на водах

33.Виконання інвестиційних проектів

34.Проведення місцевих виборів та референдумів, забезпечення діяльності виборчої комісії Автономної Республіки Крим

 

 

2017рік

 

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селіщної, сільської рад та їх виконавчих комітетів

2.Дошкільна освіта

3.Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами, спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

4.Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

5.Надання допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнюється 18 років

6.Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів та інші заходи в галузі освіти

7.Оздоровлення та відпочинок дітей (крім оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

8.Інші видатки на соціальний захист населення

9.Бібліотеки

10.Музеї і виставки

11.Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу

12.Школи естетичного виховання дітей

13.Інші культурно-освітні заклади та заходи

14.Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

15.Фінансова підтримка об`єктів комунального господарства

16.Благоустрій міст, сіл, селищ

17.Забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районних виробничих об`єднань та інших підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства

18.Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку території

19.Інші видатки

20.Охорона та раціональне використання природних ресурсів

21. Організація рятування на водах

22.Проведення заходів із землеустрою

23.Підтримка діяльності готельного господарства

24.Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

25.Соціальний захист ветеранів війни та праці

26.Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

27.Надання пільг з оплати послуг зв`язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, забезпечення продуктами харчування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, на побутові потреби, твердого

 


Пошук по сайту
 
Smart
Анонси подій

22 квітня 2019 року, о 14:00, у конференц-залі Пирятинської зош № 4, відбудеться засідання відповідальної комісії з розгляду регуляторних актів - постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва.

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради пропонує спеціалізованим організаціям надати конкурсні пропозиції на виконання поточного ремонту покрівлі клубу в с. Калинів Міст (обсяги робіт).

 

начальника відділу управління комунальною власністю виконкому міської ради

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

Умови конкурсу:

Термін прийняття документів – з  26 березня  по 26 квітня  2019 року.

начальника відділу культури і туризму міської ради

Процедура призначення на посаду проводиться за конкурсним відбором.

Умови конкурсу:

Термін прийняття документів – з  26 березня  по 26 квітня  2019 року.

  

 У Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради  запрацював мобільний офіс, який обслуговує клієнтів „на дому“. Новий сервіс працює для людей з особливими потребами, з інвалідністю та для громадян, які знаходяться на стаціонарному лікуванні

 

Шановні пирятинці!

Просимо вас долучитися до формування Реєстру територіальної громади.

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2019 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.212094 sec.)