37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
19 жовтня 2018 року
Головне меню
Актуально

 Відповідно до пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, виконавчим комітетом Пирятинської міської ради з 1 жовтня 2018 року розпочато перереєстрацію громадян, які 

 

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради нагадує, що за спалювання сухої трави, листя та сміття передбачена адміністративна відповідальність.

Календарний план основних організаційних заходів з підготовки та проведення повторних виборів старост у с. Калинів Міст

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Прийом документів з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб...
Відділ державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради надає адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
Статистика
зараз на сайті: 4
переглядів: 2343
візитів сьогодні: 178
візитів всього: 69463
Корисні посилання
Полтавська область: інвестиційні проекти
Паспорти бюджетних програм

Паспорти бюджетних програм

 

2018 рік

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Надання дошкільної освіти

4. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

5. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

6. Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)

7. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

8. Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти

9. Надання пільг з оплати послуг зв`язку, інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян

10. Надання соціальних та реабілітаційних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю в установах соціального обслуговування

11. Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

12. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

13. Інші заклади та заходи

14. Забезпечення діяльності бібліотек

15. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

16. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

17. Інші заклади та заходи в галузі культури і мистецтва

18. Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

19. Організація благоустрою населених пунктів

20. Реалізація державних та місцевих житлових програм

21. Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства

22. Здійснення заходів із землеустрою

23. Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства

24. Будівництво об`єктів соціально-культурного призначення

25. Будівництво інших об`єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності

26. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

27. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

28. Запобігання та ліквідація забруднення навколишнього природного середовища

29. Соціальний захист ветеранів війни та праці

30. Організація та проведення громадських робіт

31. Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

32.Заходи з організації рятування на водах

33.Виконання інвестиційних проектів

34.Проведення місцевих виборів та референдумів, забезпечення діяльності виборчої комісії Автономної Республіки Крим

 

 

2017рік

 

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селіщної, сільської рад та їх виконавчих комітетів

2.Дошкільна освіта

3.Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами, спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

4.Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

5.Надання допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнюється 18 років

6.Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів та інші заходи в галузі освіти

7.Оздоровлення та відпочинок дітей (крім оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

8.Інші видатки на соціальний захист населення

9.Бібліотеки

10.Музеї і виставки

11.Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу

12.Школи естетичного виховання дітей

13.Інші культурно-освітні заклади та заходи

14.Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

15.Фінансова підтримка об`єктів комунального господарства

16.Благоустрій міст, сіл, селищ

17.Забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районних виробничих об`єднань та інших підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства

18.Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку території

19.Інші видатки

20.Охорона та раціональне використання природних ресурсів

21. Організація рятування на водах

22.Проведення заходів із землеустрою

23.Підтримка діяльності готельного господарства

24.Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

25.Соціальний захист ветеранів війни та праці

26.Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

27.Надання пільг з оплати послуг зв`язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, забезпечення продуктами харчування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, на побутові потреби, твердого

 


Пошук по сайту
 
Анонси подій

 У вас є ідеї щодо розвитку нашої громади, які можуть бути включені до Плану соціально-економічного розвитку Пирятинської ОТГ на 2019 рік? 

Чекаємо на ваші пропозиції!

23 жовтня 2018 року, о 14 годині, у Пирятинському центрі дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання сорок четвертої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання.

22 жовтня об 14:00 відбудеться чергове засідання виконкому міської ради. 

  

 У Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Пирятинської міської ради  запрацював мобільний офіс, який обслуговує клієнтів „на дому“. Новий сервіс працює для людей з особливими потребами, з інвалідністю та для громадян, які знаходяться на стаціонарному лікуванні

 

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

Шановні пирятинці!

Просимо вас долучитися до формування Реєстру територіальної громади.

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Запроваджено нові форми у проведенні особистого прийому громадян керівництвом міської ради.

 

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Чи потрібно, на Вашу думку, перейменовувати вулиці населених пунктів Пирятинської міської ОТГ, що названі на честь російських поетів і письменників „золотої доби“ та „срібної доби“ російської літератури?
Так
19 (11.88 %)
Ні
141 (88.13 %)
Мені байдуже
0 (0 %)
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2018 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.160494 sec.)