37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
12 грудня 2019 року
Головне меню
Актуально

Пирятинські госпрозрахункові очисні споруди інформують споживачів про намір здійснити зміну тарифів на послуги з централізованого водовідведення.

 

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті Схеми планування території Пирятинської міської ОТГ Полтавської області

Повідомлення про оприлюднення проекту Схеми планування території Пирятинської міської ОТГ Полтавської області та звіту про стратегічну екологічну оцінку

                                     

 

 

Вашій увазі пропонується проєкт Плану соціально-економічного розвитку Пирятинської міської ОТГ на 2020 рік (додається).

Пирятинська міська рада оголошує Конкурс з надання послуг з вивезення побутових відходів на території Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади.

Організатором конкурсу є виконавчий комітет Пирятинської міської ради. 

 

Для отримання Витягу з ДЗК потрібно звернутисядо державного кадастрового реєстратора в Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)за місцем розташування земельної ділянки, або замовити витяг онлайн через публічну кадастрову карту України.

 

Фінансове  управління  Пирятинської  міської  ради  повідомляє, що   в  зв’язку  з  запровадженням  міжнародного  номера  банківського  рахунку  (IBAN)  з  1 листопада 2019 року змінюються всі рахунки для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів.

 

Ви маєте шанс перетворити ваше місто на місто вашої мрії, віддавши свій голос за запропоновані проєктні пропозиції, які будуть реалізовані владою  наступного року. Голосування  проводиться шляхом онлайн-голосування  на Е-сервіс „Громадський бюджет“ та  відкритого  голосування  у  пунктах  голосування починаючи з 11.11.2019 по 25.11.2019 року включно.

 

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Схеми планування території Пирятинської ОТГ Полтавської області
 
Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 2
переглядів: 3270
візитів сьогодні: 308
візитів всього: 118226
Корисні посилання
Полтавська область: інвестиційні проекти
Паспорти бюджетних програм

Паспорти бюджетних програм

 

2019 рік

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Надання дошкільної освіти

4. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

5. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

6. Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)

7. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

8. Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти 

9. Інші програми та заходи у сфері освіти

10. Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян

11. Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю

12. Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді

13. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

14. Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення

15. Забезпечення діяльності бібліотек

16. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

17. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

18. Інші заходи в галузі культури і мистецтва

19. Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл

20. Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні

21. Організація благоустрою населених пунктів

22. Будівництво освітніх установ та закладів

23. Будівництво інших об`єктів комунальної власності

24. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

25. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

26. Охорона та раціональне використання природних ресурсів

27. Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету

28. Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів

29. Організація та проведення громадських робіт

30. Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства

31. Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства

32. Заходи з організації рятування на водах

33. Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об`єднаних територіальних громад

34. Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства

35. Будівництво установ та закладів культури

 

 

 

 

2018 рік

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Надання дошкільної освіти

4. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

5. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

6. Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)

7. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

8. Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти

9. Надання пільг з оплати послуг зв`язку, інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян

10. Надання соціальних та реабілітаційних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю в установах соціального обслуговування

11. Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

12. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

13. Інші заклади та заходи

14. Забезпечення діяльності бібліотек

15. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

16. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

17. Інші заклади та заходи в галузі культури і мистецтва

18. Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

19. Організація благоустрою населених пунктів

20. Реалізація державних та місцевих житлових програм

21. Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства

22. Здійснення заходів із землеустрою

23. Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства

24. Будівництво об`єктів соціально-культурного призначення

25. Будівництво інших об`єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності

26. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

27. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

28. Запобігання та ліквідація забруднення навколишнього природного середовища

29. Соціальний захист ветеранів війни та праці

30. Організація та проведення громадських робіт

31. Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

32. Заходи з організації рятування на водах

33. Виконання інвестиційних проектів

34. Проведення місцевих виборів та референдумів, забезпечення діяльності виборчої комісії Автономної Республіки Крим

 

 

2017рік

 

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селіщної, сільської рад та їх виконавчих комітетів

2. Дошкільна освіта

3. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами, спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

4. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

5. Надання допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнюється 18 років

6. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів та інші заходи в галузі освіти

7. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

8. Інші видатки на соціальний захист населення

9. Бібліотеки

10. Музеї і виставки

11. Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу

12. Школи естетичного виховання дітей

13. Інші культурно-освітні заклади та заходи

14. Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

15. Фінансова підтримка об`єктів комунального господарства

16. Благоустрій міст, сіл, селищ

17. Забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районних виробничих об`єднань та інших підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства

18. Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку території

19. Інші видатки

20. Охорона та раціональне використання природних ресурсів

21. Організація рятування на водах

22. Проведення заходів із землеустрою

23. Підтримка діяльності готельного господарства

24. Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

25. Соціальний захист ветеранів війни та праці

26. Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

27. Надання пільг з оплати послуг зв`язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, забезпечення продуктами харчування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, на побутові потреби, твердого

 


Пошук по сайту
 
Smart
Я МАЮ ПРАВО!
Анонси подій

Графік проведення постійних комісій міської ради з розгляду питань порядку денного шістдесят четвертої сесії

12 грудня (міська рада)

08:30 - з питань освіти, культури, молоді, фізичної культури, охорони здоров’я та соціального захисту

13 грудня

13:00  з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва

16 грудня (міська рада)

15:00 - з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та ЗМІ

17 грудня

(Центр громадського діалогу)

09:00 - з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, транспорту, зв’язку та сфери послуг

14:00 - з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва

18 грудня

(Центр громадського діалогу)

10:00 - з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи

19 грудня

(Центр громадського діалогу)

14:00 - планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва

23 грудня 2019 року, о 14:00, в Пирятинському центрі дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання шістдесят четвертої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання

13 грудня 2019 року, о 14:00, в Пирятинському центрі дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання шістдесят третьої позачергової сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання

Якщо вам стали відомі факти порушення прав дитини та/або безвідповідального ставлення батьків до виконання своїх батьківських обов’язків, і випадків домашнього насильства, зателефонуйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2019 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.312967 sec.)