37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
24 вересня 2020 року
Головне меню
Актуально

ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго" повідомляє, що рішенням Полтавської обласної ради № 1390 від 28.08.2020 встановлено тарифи на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води для потреб населення, бюджетних установ, організацій та інших споживачів ОКВПТГ "Лубнитеплоенерго":

Оголошено прийом документів на отримання роботодавцями компенсації на відшкодування вартості місячного стажування працівників.

 

Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Довідки про  реєстрацію місця проживання громадян, які необхідні для оформлення субсидій, видаються в Центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
План місцевого економічного розвитку
Статистика
зараз на сайті: 12
переглядів: 3855
візитів сьогодні: 1753
візитів всього: 199267
Корисні посилання
Паспорти бюджетних програм

Паспорти бюджетних програм

 

2020 рік

 

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Надання дошкільної освіти

4. Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями, групами))

5. Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

6. Надання спеціальної освіти мистецькими школами

7. Інші програми та заходи у сфері освіти

8. Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів

9. Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян

10. Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства

11. Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді

12. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

13. Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення

14. Забезпечення діяльності бібліотек

15. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

16. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

17. Інші заходи в галузі культури і мистецтва

18. Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл

19. Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні

20. Організація благоустрою населених пунктів

21. Здійснення заходів із землеустрою

22. Будівництво освітніх установ та закладів

23. Будівництво установ та закладів культури

24. Будівництво інших об`єктів комунальної власності

25. Проектування, реставрація та охорона пам`яток архітектури

26. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

27. Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету

28. Реалізація Національної програми інформатизації

29. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

30. Охорона та раціональне використання природних ресурсів

31. Організація та проведення громадських робіт

32. Заходи з організації рятування на водах

33. Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства

34. Виконання заходів в рамках реалізації програми `Спроможна школа для кращих результатів`

35. Сприяння розвитку малого та середнього підприємництва

 

2019 рік

 

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Надання дошкільної освіти

4. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

5. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

6. Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)

7. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

8. Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти 

9. Інші програми та заходи у сфері освіти

10. Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян

11. Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю

12. Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді

13. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

14. Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення

15. Забезпечення діяльності бібліотек

16. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

17. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

18. Інші заходи в галузі культури і мистецтва

19. Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл

20. Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні

21. Організація благоустрою населених пунктів

22. Будівництво освітніх установ та закладів

23. Будівництво інших об`єктів комунальної власності

24. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

25. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

26. Охорона та раціональне використання природних ресурсів

27. Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету

28. Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів

29. Організація та проведення громадських робіт

30. Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства

31. Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства

32. Заходи з організації рятування на водах

33. Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об`єднаних територіальних громад

34. Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства

35. Будівництво установ та закладів культури

 

 

 

 

2018 рік

 

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

2. Інша діяльність у сфері державного управління

3. Надання дошкільної освіти

4. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

5. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

6. Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими)

7. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів

8. Інші програми, заклади та заходи у сфері освіти

9. Надання пільг з оплати послуг зв`язку, інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян

10. Надання соціальних та реабілітаційних послуг громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю в установах соціального обслуговування

11. Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

12. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

13. Інші заклади та заходи

14. Забезпечення діяльності бібліотек

15. Забезпечення діяльності музеїв i виставок

16. Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів

17. Інші заклади та заходи в галузі культури і мистецтва

18. Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

19. Організація благоустрою населених пунктів

20. Реалізація державних та місцевих житлових програм

21. Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства

22. Здійснення заходів із землеустрою

23. Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства

24. Будівництво об`єктів соціально-культурного призначення

25. Будівництво інших об`єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності

26. Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації)

27. Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

28. Запобігання та ліквідація забруднення навколишнього природного середовища

29. Соціальний захист ветеранів війни та праці

30. Організація та проведення громадських робіт

31. Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

32. Заходи з організації рятування на водах

33. Виконання інвестиційних проектів

34. Проведення місцевих виборів та референдумів, забезпечення діяльності виборчої комісії Автономної Республіки Крим

 

 

2017рік

 

1. Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селіщної, сільської рад та їх виконавчих комітетів

2. Дошкільна освіта

3. Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами, спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами

4. Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми

5. Надання допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, яким виповнюється 18 років

6. Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів та інші заходи в галузі освіти

7. Оздоровлення та відпочинок дітей (крім оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

8. Інші видатки на соціальний захист населення

9. Бібліотеки

10. Музеї і виставки

11. Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу

12. Школи естетичного виховання дітей

13. Інші культурно-освітні заклади та заходи

14. Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

15. Фінансова підтримка об`єктів комунального господарства

16. Благоустрій міст, сіл, селищ

17. Забезпечення функціонування комбінатів комунальних підприємств, районних виробничих об`єднань та інших підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства

18. Реалізація заходів щодо інвестиційного розвитку території

19. Інші видатки

20. Охорона та раціональне використання природних ресурсів

21. Організація рятування на водах

22. Проведення заходів із землеустрою

23. Підтримка діяльності готельного господарства

24. Інші заходи з розвитку фізичної культури та спорту

25. Соціальний захист ветеранів війни та праці

26. Здійснення соціальної роботи з вразливими категоріями населення

27. Надання пільг з оплати послуг зв`язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, забезпечення продуктами харчування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, на побутові потреби, твердого

 


Пошук по сайту
 
Smart
Ваша думка для нас важлива!
Анонси подій

Відповідно до розпорядження міського голови від 22.09.2020 № 181

Виконавчий комітет Пирятинської міської ради оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади

головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Пирятинської міської ради

24 вересня 2020 року, о 14:00, в Пирятинському центрі дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання сімдесят п’ятої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання.

З 1 вересня 2020 року в рамках проведення кампанії з подолання незадекларованої праці „Виходь на світло“ здійснюються активні заходи державного контролю за додержанням законодавства про працю.

Запрошуємо до участі в номінації «Кращий туристичний маршрут».

 

Для зручності громадян, з метою надання консультацій, відповідей на проблемні питання запроваджено додатковий телефонний номер: 066-617-94-32.

Варава Максим Володимирович заступник міського голови 24 вересня з 13:00 до 14:00 дасть відповіді на запитання за номером „гарячої телефонної лінії‘‘:  050-569-27-70.

У разі виявлення порушень прав дитини повідомляйте на „гарячу“ телефонну лінію Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за номером (05358) 3-22-99

Шановні жителі громади!

 Міський голова Олексій Рябоконь здійснює щопонеділка з 13:00 до 14:00 особистий прийом громадян дистанційно. Поспілкуватися з ним можна, зателефонувавши за номером: (05358) 3-23-53, 050 - 569-27-70. 

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Прийом громадян здійснюється за адресою: м. Пирятин, пл. Героїв Майдану, 2

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Чи потрібно, на Вашу думку, проводити щорічний конкурс міської ради "Кращий підприємець" та "Краще підприємство"?
Так
8 (30.77 %)
Ні
18 (69.23 %)
Я МАЮ ПРАВО!
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2020 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.48561 sec.)