Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І кварталу 2016 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж 2016 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
Звернення реєструються відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень, ведуться картки особистого прийому громадян.
З метою забезпечення прозорості та відкритості в діяльності міської ради, вивчення громадської думки та виявлення гострих проблемних питань в громаді, які потребують вирішення, виконавчим комітетом із травня цього року на веб - сервісі „Розумне місто“ запроваджено розділ „Електронні петиції“. на Станом на 21.12.2016 надійшло 18 петицій (із них: активні – 2, розглядаються – 3, відхилені – 8, не зібрали голоси – 5). З них 3 петиції розглянуто на 23.12.2016 на сесії міської ради та прийнято відповідні рішення.
З липня місяця 2016 року відновлено роботу „гарячої“ телефонної лінії, в якій щовівторка приймають участь працівники міської ради (заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами та начальники відділів).
За звітний період надійшло 519 звернень, у 2015 році – 359, з них: письмових – 392 (287), в тому числі 3 анонімних та 6 скарг.
Впродовж 2016 року до органів влади вищого рівня громадянами міста надіслано 41 звернення, з них: 12 – до Пирятинської райдержадміністрації, 29 – до КБУ „Обласний контактний центр“.
На особистий прийом до міського голови звернулося 127 (72) осіб. Усні звернення, що надходили на особистих прийомах від громадян, розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством.
З усіх звернень:
13 (23) – повторні
79 (115) – колективні.
Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають:
учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 12 (3);
інваліди I, II, III групи – 24 (9);
члени багатодітних сімей, Матері-героїні – 10 (9).
Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 133 (138), житлової політики – 68 (54), аграрної політики і земельних відносин – 46 (40), екології та природних ресурсів – 69 (49), соціального захисту – 82 (12), праці і заробітної плати – 28 (2).
Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, незадовільна робота комунальних служб, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги, відсутність коштів на будівництво житла та капітальний ремонт житлових будинків.
За кожною заявою – конкретні обставини, тому до вирішення будь-якого питання по зверненню громадян сумлінне і відповідальне відношення.
Діяльність міської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.
Із листопада 2016 року у виконкомі міської ради запроваджено електронний документообіг системи „АСКОД“, який забезпечує електронну реєстрацію звернень та контроль за станом їх виконання.
У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
щомісяця на оперативних нарадах голови виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян.
Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності міської ради.