Зважаючи на те, що Пенсійний фонд України та його територіальні органи з 1 січня 2023 року є правонаступниками Фонду соціального страхування (ФССУ), одним із напрямків роботи пенсійних установ стала профілактика та розслідування нещасних випадків на виробництві.
Процедура розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань, аварій на виробництві залишилася незмінною – як і раніше, її проводять відповідно до порядку, затвердженого урядовою постановою від 17.04.2019 № 337.
Окрім того, не змінилися й вимоги законодавства про те, що відповідальність за правильну організацію розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві покладається на роботодавця.
Таким чином, роботодавці Полтавщини повинні врахувати наступне:
1. Після отримання інформації про нещасний випадок, заяви потерпілого, членів його сім’ї чи уповноваженої ним особи, потрібно оформити повідомлення про нещасний випадок/гостре професійне захворювання (отруєння) згідно з додатком 2 до Порядку № 337.
2. Термін повідомлення про нещасний випадок - протягом двох годин засобами зв’язку та не пізніше наступного робочого дня - на паперовому носії (п. 8 Порядку № 337).
3. Повідомляти про нещасний випадок слід за місцем його настання. Якщо нещасний випадок стався внаслідок події під час руху транспортних засобів усіх видів — за місцем реєстрації підприємства.
Увага! Канали зв’язку з фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області для повідомлення про нещасний випадок на виробництві:
адреса електронної пошти - gu@pl.pfu.gov.ua
телефон - (0532) 60-81-97
Головне управління Пенсійного фонду України
в Полтавській області