Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
19 жовтня 2016 року 08:08

Державна фіскальна служба України інформує

Отримати податкову знижку можна до кінця року

Найбільш поширеними витратами, що дозволені включатися до податкової знижки є сума коштів, сплачених платником податку на користь закладів освіти для компенсації  вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти. Податкова знижка може бути надана тільки резиденту, що має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а так само резиденту-фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний орган державної податкової служби і має про це відмітку у паспорті.

Підставою для отримання податкової знижки на навчання, є наявність відповідних платіжних та розрахункових документів - квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери; договір з навчальним закладом; довідка про отримані у звітному році доходи; документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти члена сім'ї першого ступеня споріднення).

Як зазначив перший заступник начальника Лубенської ОДПІ Анатолій Маліченко, громадяни, які хочуть повернути частину сплаченого протягом 2015 року податку на доходи фізичних осіб, тобто мають право на податкову знижку - можуть подати відповідну декларацію до 31 грудня 2016 року. Для цього необхідно звернутись до територіального органу Державної фіскальної служби і заповнити та подати декларацію про майновий стан та доходи. Якщо платник податків у поточному році не скористається правом на нарахування податкової знижки за 2015 рік, то таке право на наступні податкові роки не переноситься.

За практичною допомогою щодо заповнення звітних документів та консультацією з питань отримання податкової знижки громадяни можуть звернутися до Центрів обслуговування платників Лубенської ОДПІ та відділень або зателефонувати до  Контакт-центру ДФС за телефонним номером 0-800-501-007.

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

 

Державна фіскальна служба – відкритий партнер бізнесу

 

У рамках розвитку партнерських відносин з громадянами та бізнесом, днями, начальник Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області Олександр Коломієць та заступники начальника – начальники Гребінківського, Оржицького, Пирятинського, Семенівського, Хорольського та Чорнухинського відділень  провели зустрічі з представниками бізнесу, територіальних громадських об’єднань підприємців, профспілок тощо.

«Для сумлінних платників,  які розвивають свою справу в Україні і чесно сплачують податки, Державна фіскальна служба – стабільний, надійний і прогнозований партнер. Ми  завжди будемо на боці сумлінних платників податків, незалежно від їх політичних позицій чи регіону проживання. Ми завжди будемо на боці миру, спокою та економічної стабільності», – зазначив О.Коломієць під час відкриття засідання.

Присутні мали можливість безпосередньо звернутись до керівництва податкової інспекції і отримати відповіді на питання, які їх турбували. В ході зустрічі обговорено проблемні питання, що виникають у роботі суб’єктів господарювання та вжито відповідних заходів з метою їх вирішення в межах компетенції, зокрема : в частині сплати земельного податку, військового збору, єдиного податку для сільськогосподарських товаровиробників, податку на додану вартість тощо.

«Зрозуміло, що в податковій сфері залишається ще чимало системних питань, які хвилюють бізнес і потребують вирішення. Ми не тільки знаємо про них, а й працюємо над їх вирішенням у тісній співпраці з громадськістю. Той якісний діалог, який сформувався, ми маємо намір всіляко розвивати і підтримувати»,- підкреслив на завершення спілкування Олександр Коломієць.

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

 

За 9 місяців  платники Лубенської ОДПІ поповнили бюджет на 579.1 млн. грн.

У січні – вересні 2016 року Лубенською ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області до місцевих бюджетів мобілізовано на 292,3 млн. грн. або на 33,2 % більше минулорічного.

До загального фонду Державного бюджету зібрано 286,8 млн. грн. Темп росту до фактичного показника січня-вересня 2015 року складає 114,3 %.

У розрізі основних платежів забезпечено надходження  : податку на додану вартість – 122,6 млн. грн.,  що на 13% більше попереднього року; податку на прибуток підприємств – 13,4 млн. грн., це на 1,5 млн. грн. перевищує минулий рік; податку на доходи фізичних осіб – 357,9 млн. грн., що на 205,0 млн. грн. більше минулорічних надходжень; військового збору  - 27,6 млн. грн., це на 13,9 млн. грн.. перевищує попередній рік.

За 9 місяців платникам податків відшкодовано податку на додану вартість  56,0 млн. гривень.

Також сплачено 254,3 млн. грн. єдиного соціального внеску.

 

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ

 

 

Сільськогосподарськими товаровиробниками сплачено до бюджету майже 53 млн. грн. податку на додану вартість

За січень – серпень 2016 року сільськогосподарськими товаровиробниками Лубенського, Гребінківського, Оржицького, Пирятинського, Чорнухинського, Семенівського та Хорольського районів задекларовано позитивне значення ПДВ в сумі 119,9 млн. грн.. З них до бюджету надійшло 52 млн. 995,2 тис. грн.., а 66 млн. 932,3 тис. грн.. перераховано на спеціальні рахунки. Про такі результати запровадження в поточному році схеми адміністрування спец режиму ПДВ повідомив начальник Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області Олександр Коломієць під час проведення зустрічі з бізнесом.

Посадовець також зазначив, що порівняно з аналогічним періодом минулого року скоротилися суми коштів, акумульовані на спец рахунках.

«Зараз механізм перерахування коштів на спец рахунок і в бюджет робиться через електронну систему адміністрування ПДВ, яка ще потребує удосконалення, але вже ефективна. Можливості використання «схем» у зв’язку з впровадженням електронної системи адміністрування зменшилися», - зауважив О.Коломієць.

Також, зменшення акумульованих на спец рахунках сум пов’язано з більш відповідальним ставленням аграріїв до документування придбаних товарів та послуг для формування податкового кредиту з ПДВ. «До того ж, знизилася привабливість для інших компаній використовувати спец режим з метою мінімізації податкових зобов’язань зі сплати ПДВ. Адже  по зерну 85% ПДВ йде до бюджету, товаровиробника залишається лише 15%», - підкреслив Олександр Коломієць.

 

Сектор організації роботи Лубенської ОДПІ 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua