Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
30 вересня 2016 року 14:26

Державна фіскальна служба України інформує

Без свідомого громадянського суспільства

протидіяти корупції неможливо

 

Суспільно-політичні процеси, які відбуваються в Україні, вказують що не лише її розвиток, але і існування можливе лише при ефективній протидії корупції, як основному деструктивному фактору.

В країні створена система спеціально уповноважених органів, діяльність яких направлена на боротьбу з корупцією. В структурі Державної фіскальної служби України функціонує Головне управління внутрішньої безпеки, в т.ч. територіальні підрозділи внутрішньої безпеки, головним завданням якого є профілактика, виявлення та припинення корупційних тенденцій та проявів.

При цьому ефективна діяльність підрозділів внутрішньої безпеки безпосередньо залежить від бажання та волі платників податків викривати хабарників.

У січні – серпні 2016 року до відділу внутрішньої безпеки надійшло 28 звернень громадян та юридичних осіб на дії податківців та митників. За результатами розгляду підтвердились факти, викладені у 7 зверненнях (тобто у кожному четвертому). В минулому році за вказаний період працівниками підрозділу розглянуто 35 таких звернень, факти підтвердилися в 11 випадках.

Реагуючи на виявлені порушення в поточному році за переданими матеріалами органами прокуратури розпочато 8 кримінальних проваджень за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.362, ч.2 ст.364, ч.1, 3 ст.368 Кримінального кодексу України, досудові розслідування по яких наразі тривають. Одну справу передано для розгляду та прийняття рішення до суду.

Керівникам територіальних органів внесено 3 подання про усунення виявлених службовими перевірками недоліків, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 8 працівників служби, 2 звільнено.

Як бачите, досягнень не багато, але Ви маєте бути переконаними, що жоден факт не залишиться без прискіпливої перевірки та, при підтверджені, реагування.

Просимо зважити, що на боці корупціонерів грає час, а тому Ваше зволікання з їх викриттям ускладнює доказування вини.

Інформацію про випадки порушення Ваших прав, спонукання до надання неправомірної вигоди з боку працівників податкових та митних органів, а також інші правопорушення, можна повідомити, завітавши чи направивши листа до відділу внутрішньої безпеки за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, каб. 318-321 (приміщення ДПІ у м. Полтаві).

Телефонні повідомлення Ви можете залишити на оновлений всеукраїнський телефонний сервіс „Пульс” - (044) 284-00-07. Лінія працює  цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники, а у неробочий час - інтерактивний автовідповідач.

Конфіденційність та об’єктивність перевірки Вашого звернення гарантується.

Пам’ятайте, принципова громадська позиція кожного є запорукою ефективної діяльності Держави. Не залишайтесь осторонь.

           

                            Відділ внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль доходу єдиноподатників, які не застосовують РРО

 

Підприємці другої та третьої груп єдиного податку, обсяг доходу яких менше 1 млн. грн. можуть не застосовувати РРО. Порядок здійснення органами доходів і зборів контролю за досягненням платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичних осіб-підприємців) обсягу доходу, визначеного п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України затверджено Постановою КМУ №439 від 13.07.2016р.

Для визначення граничного обсягу доходу враховуються в сукупності усі види доходів, які отримані платником єдиного податку від провадження підприємницької діяльності протягом календарного року незалежно від обраних видів діяльності.

Для контролю податківці використовуватимуть податкову інформацію, зібрану та/або отриману контролюючими органами та яка зберігається з урахуванням результатів її опрацювання в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами таких органів. Також податківці матимуть право звернутись до платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин з письмовим запитом.

Наразі, за результатами проведеного аналізу встановлено, що за І півріччя 2016 року обсяг доходу більше 1 млн. грн. перевищили 51 платник єдиного податку ІІІ групи (фізична особа-підприємець). Таким чином, такі платники зобов’язані при здійсненні своєї господарської діяльності застосовувати реєстратори розрахункових операцій або перейти на використання виключно безготівкових розрахунків.

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Робота з легалізації найманої праці триває

Руйнівне явище нелегальних трудових відносин спричиняє збитки не лише економіці країни, регіону і міста, а й громадянам, позбавляючи їх соціальних гарантій. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.

Лубенською ОДПІ постійно триває робота щодо виявлення фактів виплати фізичним особам не облікованих та прихованих доходів, а також щодо контролю за дотриманням підприємствами, установами, організаціями та підприємцями вимог чинного законодавства при виплаті заробітної плати найманим працівникам і сплати до бюджету належних сум податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.

Саме в цьому напрямку в Лубнах постійно працює робоча група з координації роботи щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення; керівництвом ОДПІ щомісячно проводяться «прямі» телефонні лінії на відповідну тематику. Так, 4 жовтня 2016 року з 10.00 до 11.00 відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» із першим заступником начальника Лубенської ОДПІ  Маліченком Анатолієм Михайловичем на тему «Легалізація трудових відносин. Виплата заробітної плати в конвертах».

 

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Користуйтеся електронними сервісами ДФС

 «Кількість електронних сервісів, запроваджених ДФС України та розміщених на офіційному веб-порталі ДФС постійно збільшується і наразі їх налічується близько 40. Зазначене дозволяє платникам отримувати послуги в електронному вигляді, заощаджує їх час, скорочує до мінімуму контакти з органами ДФС» - зазначив начальник Лубенської ОДПІ Олександр Коломієць під час чергової зустрічі з платниками.

Завдяки електронному сервісу «Дані про взяття на облік платників податків» платник може перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо перебування їх на обліку в органах ДФС, із «Реєстру страхувальників» - отримати дані про взяття на облік платника єдиного внеску.

Електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» дозволяє громадянам здійснити перевірку потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету (отримати інформацію щодо наявності/відсутності податкового боргу у юридичної або фізичної особи-підприємця в цілому по Україні).

Через електронні сервіси «Дані Реєстру платників ПДВ» та «Анулювання реєстрації платника ПДВ» можливо перевірити бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником ПДВ або анулювання реєстрації платника ПДВ.

Сервіс «Реєстр платників єдиного податку» дозволяє перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником єдиного податку.

Громадянин, придбавши товар у магазині, за отриманим фіскальним чеком може перевірити інформацію щодо реєстрації в органах ДФС касового апарату, на якому продавцем товарів або послуг був роздрукований цей фіскальний чек. Це можливо завдяки електронним сервісам «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО».

Через сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлену версію) платники мають змогу не тільки отримати інформацію із реєстрів, бланки звітності, контактні дані та адреси центрів обслуговування, а й листуватись із органом ДФС в електронному вигляді. Оновлений сервіс надає можливість платнику працювати у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.

Отримати інформаційно-довідкові послуги та консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного соціального внеску можливо за телефонами, з використанням електронної пошти, факсу, голосового автовідповідача (0 800 501 007 або 044 454 16 13, електронна адреса idd@sfs.gov.ua)

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс дозволяє платнику отримати відповіді з Бази знань щодо застосування норм податкового, митного законодавства або з питань адміністрування єдиного внеску, а також ознайомитись з нормативними документами (http://zir. sfs.gov.ua).

Для платників функціонує сервіс «Пульс» для цілодобових повідомлень про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС за електронною адресою http://sfs.gov.ua/others/puls або за телефоном (044) 284 00 07.

«І це не весь перелік електронних сервісів для платників податків, робота над їх удосконаленням та впровадженням триває. Водночас, на сьогодні усі впроваджені електронні сервіси дозволяють платнику вести бізнес у межах правового поля, не відвідуючи податкові інспекції» - заначив очільник інспекції в кінці зустрічі.

Сектор організації роботи

Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

 

 

 

 

 

Обговорено питання ліцензування деяких видів підприємницької діяльності

 

Заступником начальника Лубенської ОДПІ Андрієм Квашею проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Ліцензування деяких видів підприємницької діяльності». Пропонуємо найбільш актуальні питання з якими зверталися платники :

1. В який термін видається ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами або рішення про відмову?

Відповідь:  Не пізніше 10 календарних днів, з дня одержання документів на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами.

2. СГ має ліцензію на право здійснення роздрібної тогівлі алкогольними напоями, в якій зазначено, що вона діє до певної дати. З якої дати СГ не має права здійснювати торгівлю алкогольними напоями?

Відповідь:  Суб’єкт господарювання має право здійснювати торгівлю алкогольними напоями до дати зазначеної в ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями, при цьому останнім днем торгівлі буде дата, що передує даті, зазначеній в такій ліцензії.
3. Чи може СГ здійснювати реалізацію алкогольних напоїв в періоді, коли додаток до ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями наданий органу ліцензування для заміни даних щодо касового апарату (книги обліку розрахункових операцій)?

Відповідь:  Суб’єкт господарювання може здійснювати реалізацію алкогольних напоїв, застосовуючи зареєстрований, опломбований у встановленому порядку та переведений у фіскальний режим роботи касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), в періоді, коли додаток до ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями наданий органу ліцензування для заміни даних щодо такого касового апарату (книги обліку розрахункових операцій).
4. Чи може CГ, що має ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, здійснювати продаж алкогольних напоїв на розлив?

Відповідь:  Здійснювати продаж алкогольних напоїв на розлив має право виключно заклад ресторанного господарства або спеціалізований відділ підприємства, що має статус закладу ресторанного харчування, підприємства з універсальним асортиментом товарів за умови наявності ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями.

5. До якого контролюючого органу потрібно звертатись СГ для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами: за місцем реєстрації чи за місцем торгівлі?

Відповідь:  Для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами, суб’єкту господарювання із заявою та передбаченими Законом України «Про державне регулювання виробництва i обігу спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» документами необхідно звернутись до Головного управління або до ЦОП за місцем торгівлі такого суб’єкта господарювання.

6. Чи може СГ, який змінює місце торгівлі, внести зміни до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями (тютюновими виробами) в частині внесення нового місця торгівлі і не отримувати нову ліцензію?

Відповідь:  Ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або тютюновими виробами є документом, що надає право здійснювати діяльність з реалізації алкогольних напоїв чи тютюнових виробів за визначним місцем торгівлі. При цьому передбачено здійснення плати за таку ліцензію за весь період її дії на одному місці торгівлі.

Сектор організації роботи

 Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua