Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
29 серпня 2016 року 15:09

Тринадцята позачергова сесія міської ради не завершила роботу

26 серпня відбулася тринадцята позачергова сесія Пирятинської міської ради, проведення якої ініціювала група депутатів із „Трудового порядку“. На розгляд було винесено три питання, узгоджених з керівником депутатської групи Олександром Жайворонком.

Заступник міського голови з питань діяльності виконкому Максим Варава детально проінформував про проведення капітального ремонту даху Пирятинської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 4. Зупинився на тому, якими були наслідки затікання дощової води в будівлю школи під час зливи 18 липня; як підрядна організація ліквідовувала ці наслідки; як проводилася експертиза, яка виявила відставання штукатурки на стелі у класах і коридорах, пов’язане більщ за все із старінням будівлі; розповів, що, за наслідками обстеження, будівельники оббили стелю в аварійних місцях і протягом вихідних днів планують виконати штукатурні роботи. Підкреслив, що зусилля міської ради, дирекції школи, підрядника, батьківського колективу спрямовані на те, щоб своєчасно розпочати навчальний рік. Цю ж саму думку підтвердили керівник підрядної організації Олександр Крицький, інженер з технічного нагляду Віталій Пасько, директор школи Олександр Налчаджі. На необхідності об’єднати всі сили для того, щоб гуртом подолати проблему, як здавна повелося в Україні, наголошували присутні на сесії представники міської громади.

Натомість частина депутатів вкотре намагалася відшукати винних, знов і знов повертаючись до запитань, які неодноразово порушувалися на засіданнях постійних комісій міської ради і вже на самій сесії: чому тривалий час школа стояла розкритою? Хто дав команду зробити це? Яким матеріалом планували перекривати дах? Врешті-решт сформували і прийняли рішення: інформацію заступника міського голови Варави М.В. щодо проведення капітального ремонту даху четвертої школи взяти до відома; визнати, що при проведенні ремонтних робіт був забезпечений недостатній контроль з боку замовника робіт; направити листи щодо проведення експертизи вологості повітря у приміщеннях школи до відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства України управління Держпродспоживслужби у Пирятинському районі; щодо проведення експертизи опору електромережі до спеціалізованої організації; запит на отримання копій матеріалів, які були подані і зберігаються в ТОВ „Експертиза ЗО“ – організації, яка проводила експертизу проекту капітального ремонту покрівлі загальноосвітньої школи I-III ступенів № 4 в м.Пирятин.

Питання щодо організації навчального процесу в четвертій школі вирішили перенести на наступне пленарне засідання, яке планується провести 31 серпня. На той час будуть готові результати проведених екпертиз і висновки комісії міської ради, яка визначає готовність навчальних закладів Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади до нового навчального року.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua