Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
19 серпня 2016 року 15:36

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І півріччя 2016 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.

Питання підсумків роботи за І квартал 2016 року розглянуто на засіданні виконкому міської ради 25.05.2016 року та прийнято відповідне рішення.

Звернення реєструються відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень, ведуться картки особистого прийому громадян

З травня поточного року на веб - сервісі „Розумне місто“ створено розділ „Петиції“, який дозволяє жителям Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади висловлювати свою думку та акцентувати увагу на важливих для ї громади питаннях. Станом на 20.07.2016 надійшло 10 петицій (із них: розглядається - 1, відхилено – 5, збираються голоси - 4).

Із липня місяця 2016 року відновлено роботу „гарячої“ телефонної лінії, в якій щовівторка приймають участь працівники міської ради (заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами та начальники відділів). Надійшло 6 усних звернень. Громадянами надано ґрунтовні роз’яснення та консультації.

За звітний період  надійшло 297 звернень, з них письмових – 225, (3 анонімних та 3 скарги).

Впродовж І півріччя до органів влади вищого рівня громадянами міста надіслано 20 звернень, з них: 6 – до Пирятинської райдержадміністрації, 14 – до КБУ „Обласний контактний центр“.

На особистий прийом до міського голови звернулося 72 особи.

З усіх звернень:

36 – неодноразові;

44 – колективні.

Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають:

учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 7;

інваліди I, II, III групи – 17;

члени багатодітних сімей, Матері-героїні – 7.

Найактуальнішими у зверненнях залишаються питання житлово-комунального господарства, поступово зростає кількість колективних і повторних звернень, звернень з питань ремонту покрівель, санітарного стану та благоустрою, спилювання дерев, земельного господарства, архітектури та будівництва.

Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 67, житлової політики – 43, аграрної політики і земельних відносин – 21, екології та природних ресурсів – 43, соціального захисту – 37, праці і заробітної плати – 26.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 80, роз’яснено – 151, переадресовано за належністю – 1, на виконанні – 43.

Систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. 

Пирятинська міська рада вживає дієвих заходів щодо забезпечення неухильного виконання нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua