Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І півріччя 2016 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
Питання підсумків роботи за І квартал 2016 року розглянуто на засіданні виконкому міської ради 25.05.2016 року та прийнято відповідне рішення.
Звернення реєструються відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень, ведуться картки особистого прийому громадян
З травня поточного року на веб - сервісі „Розумне місто“ створено розділ „Петиції“, який дозволяє жителям Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади висловлювати свою думку та акцентувати увагу на важливих для ї громади питаннях. Станом на 20.07.2016 надійшло 10 петицій (із них: розглядається - 1, відхилено – 5, збираються голоси - 4).
Із липня місяця 2016 року відновлено роботу „гарячої“ телефонної лінії, в якій щовівторка приймають участь працівники міської ради (заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами та начальники відділів). Надійшло 6 усних звернень. Громадянами надано ґрунтовні роз’яснення та консультації.
За звітний період надійшло 297 звернень, з них письмових – 225, (3 анонімних та 3 скарги).
Впродовж І півріччя до органів влади вищого рівня громадянами міста надіслано 20 звернень, з них: 6 – до Пирятинської райдержадміністрації, 14 – до КБУ „Обласний контактний центр“.
На особистий прийом до міського голови звернулося 72 особи.
З усіх звернень:
36 – неодноразові;
44 – колективні.
Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають:
учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 7;
інваліди I, II, III групи – 17;
члени багатодітних сімей, Матері-героїні – 7.
Найактуальнішими у зверненнях залишаються питання житлово-комунального господарства, поступово зростає кількість колективних і повторних звернень, звернень з питань ремонту покрівель, санітарного стану та благоустрою, спилювання дерев, земельного господарства, архітектури та будівництва.
Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 67, житлової політики – 43, аграрної політики і земельних відносин – 21, екології та природних ресурсів – 43, соціального захисту – 37, праці і заробітної плати – 26.
За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 80, роз’яснено – 151, переадресовано за належністю – 1, на виконанні – 43.
Систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також, постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень.
Пирятинська міська рада вживає дієвих заходів щодо забезпечення неухильного виконання нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.