Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
10 березня 2021 року 17:38

Реагуємо на звернення жителів громади

Нещодавно в соціальних мережах з’явилися скарги жителів міста щодо забруднення питної води.  Працівники КП „Пирятинський міський водоканал“ оперативно відреагували на ці звернення та 5 березня провели обстеження центральних вулиць міста щодо виявлення можливого пориву централізованого водопостачання.

Під час обстеження  працівниками  підприємства виявлено порив лінії водопостачання, що і стало причиною забруднення води. 9 березня ліквідовано аварію та відновлено послуги з централізованого водопостачання до будинків громадян.Водночас проведено забір проб води зі свердловин. Також відбулася нарада у заступника міського голови Олександра Котенка з керівництвом КП „Пирятинський міський водоканал“ та Пирятинських госпрозрахункових очисних споруд.

Обговорено  нинішній стан, проблематику та перспективи вирішення питання якісного водопостачання у громаді.

Крім того, сьогодні працівниками водоканалу  здійснено обхід всіх квартир, звідки були скарги щодо якості питної води. За результатами перевірки повторних скарг не надходило.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua