Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І кварталу 2016 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
Графік прийому громадян керівництвом міської ради на 2016 рік затверджено міським головою.
Впродовж І кварталу 2016 року до органів влади вищого рівня громадянами міста надіслано 12 звернень, з них: 5 – до Пирятинської райдержадміністрації, 5 – до КБУ „Обласний контактний центр“.
За звітний період надійшло 121 звернення, з них письмових – 87, анонімних – 2, скарга – 1.
На особистий прийом до міського голови звернулося 34 особи.
З усіх звернень:
3 – повторні
22 – неодноразові
22 – колективні.
Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають:
учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 4
інвалідів I, II, III групи – 4
членів багатодітних сімей, матерів-героїнь – 3
Найактуальнішими у зверненнях залишаються питання житлово-комунального господарства, поступово зростає кількість колективних, повторних звернень, звернень з питань ремонту покрівель, санітарного стану та благоустрою, спилювання дерев, земельного господарства, архітектури та будівництва.
Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 24, житлової політики – 16, аграрної політики і земельних відносин – 7, екології та природних ресурсів – 14, соціального захисту – 10, праці і заробітної плати – 3.
За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 21, роз’яснено – 62, на додатковому контролі 38.
Щоденно в громадській приймальні виконкому проводиться прийом населення для розгляду заяв,пропозицій і скарг, надання необхідної консультації та допомоги.
Усі звернення, що надійшли до Пирятинської міської ради, ретельно та уважно розглянуто, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді, у разі необхідності проводилися зустрічі із заявниками за місцем проживання. Начальниками відділів та структурних підрозділів вживаються заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян.
Питання щодо звернень громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Протягом І кварталу 2016 року здійснювався постійний контроль за організацією роботи посадових осіб зі зверненнями громадян.