Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
26 травня 2016 року 15:27

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2016 року

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І кварталу 2016 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.

Графік прийому громадян керівництвом міської ради на 2016 рік затверджено міським головою.

Впродовж І кварталу 2016 року до органів влади вищого рівня громадянами міста надіслано 12 звернень, з них: 5 – до Пирятинської райдержадміністрації, 5 – до КБУ „Обласний контактний центр“.

За звітний період  надійшло 121 звернення, з них письмових – 87, анонімних – 2, скарга – 1.                     

На особистий прийом до міського голови звернулося 34 особи.

З усіх звернень:

3 – повторні

22 – неодноразові

22 – колективні.

Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають:

учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 4

інвалідів I, II, III групи – 4

членів багатодітних сімей, матерів-героїнь – 3

Найактуальнішими у зверненнях залишаються питання житлово-комунального господарства, поступово зростає кількість колективних, повторних звернень, звернень з питань ремонту покрівель, санітарного стану та благоустрою, спилювання дерев, земельного господарства, архітектури та будівництва.

Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 24, житлової політики – 16, аграрної політики і земельних відносин – 7, екології та природних ресурсів – 14, соціального захисту – 10, праці і заробітної плати – 3.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 21, роз’яснено – 62, на додатковому контролі 38.

Щоденно в громадській приймальні виконкому проводиться прийом населення для розгляду заяв,пропозицій і скарг, надання необхідної консультації та допомоги.

Усі звернення, що надійшли до Пирятинської міської ради, ретельно та уважно розглянуто, заявникам надані вичерпні, аргументовані відповіді, у разі необхідності проводилися зустрічі із заявниками за місцем проживання. Начальниками відділів та структурних підрозділів вживаються заходи щодо забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень громадян.

Питання щодо звернень громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Протягом І кварталу 2016 року здійснювався постійний контроль за організацією роботи посадових осіб зі зверненнями громадян.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua