Витяг з Державного земельного кадастру – це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення її даних до Державного земельного кадастру. Цей документ є важливим для вчинення правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продaжу, дарувaння, міни, орeнди, спaдкування тощо) і є необхідним при реєстрації її у Державному земельному кадастрі та під час присвоєння кадастрового номера.
Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна у письмовій або електронній формі. Для цього слід звернутися до державного кадастрового реєстратора, адміністратора центру надання адміністративних послуг або уповноваженої посадової особи виконавчого органу місцевого самоврядування та подати такі документи:
заяву (у паперовій або електронній формі) за формою, згідно з додатком 42 до Порядку ведення Державного земельного кадастру;
документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 Порядку);
документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).
Крім того, заявник має можливість замовити витяг з Державного земельного кадастру в електронній формі на вебсторінці Публічної кадастрової карти України за цим посиланням . Для цього заявнику необхідно пройти ідентифікацію з використанням кваліфікованого електронного підпису.
За надання відомостей з Держземкадастру про земельну ділянку у формі витягу справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тобто у 2020 році – 105 грн. 10 копійок.