Як повернути новий товар у магазин?
Право споживача щодо обміну (повернення) непродовольчого товару належної якості передбачено ст. 9 Закону України „Про захист прав споживачів“.
Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Це правило поширюється на непродовольчі групи товарів належної якості (взуття, одяг тощо).
Обмін товару проводиться за умови:
- якщо придбаний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (споживчі властивості, пломби та ярлики);
- якщо є розрахунковий документ (касовий або товарний чек), виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
- або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості,
- або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,
- або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Обмін товару не проводиться:
- якщо придбаний товар включений до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню), визначених постановою Кабінету Міністрів України (додається);
- якщо товар використовувався (був в експлуатації).