Інформація
на засідання виконкому з питання:
„Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2020 року“
Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І півріччя 2020 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
Питання підсумків роботи за І квартал 2020 року розглянуто на засіданні виконкому міської ради 08.04.2020 та прийнято відповідне рішення.
Звернення реєструються в системі електронного документообігу (програма „ASKOD“) відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень, ведуться картки особистого прийому громадян.
Щодня та щосуботи (запроваджено, у зв’язку з введенням запобіжних заходів проти коронавірусу) у міській раді працюють „гарячі“ телефонні лінії, в якій беруть участь міський голова та заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами). Впродовж звітного періоду надійшло 50 усних звернень. Громадянам надано ґрунтовні роз’яснення та консультації.
З метою створення належних умов прийому громадян, оперативного вирішення проблем жителів ОТГ щомісяця проводяться Дні міської ради у старостатах, під час яких, міський голова здійснює особистий прийом громадян. У І півріччі проведено 5(3) таких зустрічей: У Олександрівському старостаті – 2(2), а у Калиновомостівському – 3(1). Було обговорено ряд проблемних питань населених пунктів та міським головою дано відповідні доручення спеціалістам міської ради.
Надійшла 1 петиція (Буряк А.А. щодо придбання асфальтового міні-заводу для Пирятинської ОТГ), яка не набрала у визначений термін 100 необхідних голосів. Тому відповідно статті 11 ЗУ „Про звернення громадян“ буде розглянута як звернення громадян.
За звітний період надійшло 152 (73) звернень, з них письмових – 102 (47).
З метою вирішення питань та проблем, що турбують жителів Пирятинської ОТГ, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян і звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, а також причини, що їх породжують.
Впродовж І півріччя до органів влади вищого рівня громадянами міста було надіслано 21(11) звернень, з них: 6 (2)– до Пирятинської райдержадміністрації та 15(9) – до КБУ „Обласний контактний центр. Від депутатів міської ради до виконкому надійшло 3 депутатських звернень (2019 року – 22).
На особистий прийом до міського голови звернулося 50 (26) осіб.
З усіх звернень: 10 (7) – повторні; 37 (22) – колективні.
Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях: учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 13 (1); інваліди I, II, III групи – 8 (7); діти війни – 2 (2); багатодітні сім’ї – 1 (0).
Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 43 (20), аграрної політики і земельних відносин – 17 (10), екології та природних ресурсів – 4 (2), соціального захисту – 14 (8), фінансової, податкової, митної політики – 1 (2), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 1 (0), житлова політика – 14 (9).
У своїх зверненнях громадяни порушували й інші питання, що стосуються практично усіх сфер, а не лише питань особистого характеру.
За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 27 (14), роз’яснено – 58 (22), відмовлено – 5 (0), переадресовано за належністю – 1(1), на виконанні – 20 (20), продовжено термін розгляду – 16 (10).
Відмовлено у розгляді звернень громадянам, які відповідно ст.8 ЗУ „Про звернення громадян“ не відповідало вимогам, визначених законом та ідентифікувалися як анонімні.
Питання з розгляду звернень громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично розглядається на нарадах у міського голови та щоквартально на засіданнях виконкому міської ради.
Структурними підрозділами виконкому міської ради, комунальними підприємствами посилюється увага, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників. Проте аналіз звернень громадян, які надійшли до міської ради свідчить, що необхідно оцінити важливість роботи із заявами та скаргами жителів ОТГ, керівникам комунальних підприємств необхідно вчасно реагувати на скарги та забезпечувати виконання зобов’язань і завдань для вирішення проблем.
З презентацією можна ознайомитися за посиланням