Робота із зверненнями громадян
27 грудня на черговому засіданні виконкому міської ради начальник загального відділу та інформаційного забезпечення виконкому міської ради Нестерець Т.Д. проінформувала про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік.
Довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік
(станом на 20.12.2019)
Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж 2019 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
Звернення реєструються в системі електронного документообігу (програма „ASKOD“) відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень, ведуться картки особистого прийому громадян.
За звітний період надійшло 280 (305) звернень, з них письмових – 225 (240).
З метою вирішення питань та проблем, що турбують жителів Пирятинської ОТГ, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян і звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, а також причини, що їх породжують.
На особистий прийом до міського голови звернулося 55 (65) осіб.
З усіх звернень:
18 (20) – повторні;
49 (52) – колективні.
Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях:
учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 1 (5);
інваліди I, II, III групи – 10 (6);
діти війни – 5 (5);
матері-героїні, багатодітні сім’ї – 5 (4).
Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 86 (96), аграрної політики і земельних відносин – 60 (82), екології та природних ресурсів – 20 (23), соціального захисту – 29 (31), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3 (9), житлова політика – 20 (20).
У своїх зверненнях громадяни порушували й інші питання, що стосуються практично усіх сфер, а не лише питання особистого характеру.
За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 59 (88), роз’яснено – 166 (151), відмовлено – 5 (2), інше – 50 (64).
Питання з розгляду звернень громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично розглядається на нарадах у міського голови та щоквартально на засіданнях виконкому міської ради.
У тестовому режимі працюють веб-сервіси „СМАРТ Пирятин“ (http://portal.pyryatyn-mrada.gov.ua/uk): електронні петиції Пирятинської ОТГ (http://petition.pyryatyn-mrada.gov.ua/uk).
Працює інтернет приймальня – 7 звернень протягом звітнього періоду.
За 2019 рік відбулися 12 Днів міської ради у Калиномостівському та Олександрівському старостатах, під час якого здійснювався виїзний прийом міського голови.
Це дає можливість жителям ОТГ не тільки подавати заяви до виконавчого комітету міської ради, а й контролювати виконання проблемних питань.
Структурними підрозділами виконкому міської ради, комунальними підприємствами посилюється увага, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників. Проте аналіз звернень громадян, які надійшли до міської ради свідчить, що необхідно оцінити важливість роботи із заявами та скаргами жителів ОТГ, забезпечити безпосередньо на місцях всебічний і якісний розгляд порушених у них питань.
Більш детально за посиланням