Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
27 грудня 2019 року 19:56

Доступ до публічної інформації

Доступ до публічної інформації

   

          27 грудня на черговому засіданні виконкому міської ради начальник  загального відділу та інформаційного забезпечення виконкому міської ради Нестерець Т.Д.  проінформувала про доступ до публічної інформації“ у 2019 році.                                                        

 

 

 

 

Інформація

про виконання вимог Закону України „Про доступ до публічної

інформації“ у 2019 році

 

На     виконання   Резолюції     Парламентської Асамблеї Ради Європи від 05 жовтня 2005 року № 1466 „Про виконання обов’язків та зобов’язань Україною“, з метою забезпечення реалізації положень статті 34 Конституції України стосовно свободи інформації, статті 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, а також для забезпечення ефективної реалізації права кожного на свободу вираження поглядів та доступ до інформації, права на вільне збирання, зберігання, використання і поширення інформації усно, письмово або в інший спосіб, Верховною Радою України 13 січня 2011 року прийнято Закон України ,,Про доступ до публічної інформації” – (далі - Закон).  Він визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.

Керуючись      статтями     38,    52    Закону   України    „Про місцеве

самоврядування в Україні“, Указом Президента України від   05 травня 2011 року № 547/2011 „Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації“, Законом України „Про доступ до публічної інформації“,  структурними   підрозділами   виконкому  міської ради, комунальними підприємствами та закладами освіти  проводиться робота щодо забезпечення права на доступ до публічної інформації, що знаходиться у розпорядженні Пирятинської міської ради та її виконавчому комітеті.

Закон зобов’язав всіх розпорядників інформації, передбачених статтею 13 Закону, надавати та оприлюднювати публічну інформацію – відображену та задокументовану будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

За 2019 рік до Пирятинської міської ради надійшо 38 інформаційних запитів, у порівнянні з минулим роком це на 7 запитів більше.
         Стосовно категорії дописувачів, то за публічною інформацією зверталися 19 юридичних осіб та 19 громадян. Основна кількість запитів, що надійшли до міської  ради  протягом  звітнього періоду отримана електронною поштою – 27, 4 - отримано в письмовому вигляді поштою, 7 запитів прийнято особисто від запитувачів.

У 30 випадках запитувачам інформації надано змістовні відповіді.  Відмовлено у наданні інформації 3 запитувачам. Направлено за належністю 3 запити. Станом на 20.12.2019 на виконанні знаходиться два запити.

Усі запити на інформацію посадовими особами Пирятинської міської ради задоволено у терміни, встановлені статтею 20 Закону України „Про доступ до публічної інформації“.

Документи та інформація, які найбільше цікавили запитувачів протягом   2019 року:

    інформація про надання копій  рішень сесії Пирятинської міської ради

щодо ставок податків;

    інформація щодо аграрної політики та земельних відносин;

    інформація з питань будівництва в місті;

    інформація про фінансові розпорядження бюджетними коштами;

    інформація щодо комунальних питань.

    Станом на 20.12.2019  на   виконання  вимог статті 15 Закону України

„Про доступ до публічної інформації“ на офіційному веб  - сайті Пирятинської міської ради оприлюднено 3765 (у 2018 - 3472) інформацій. У розрізі:

рішення сесії міської ради – 498 (378);

           рішення виконавчого комітету міської ради – 471 (427);

розпорядження міського голови – 257 (221);

проекти рішень сесії міської ради – 550 (412);

          проекти рішень виконавчого комітету міської ради – 471 (429);

протоколи засідань сесії та виконкому – 53 (51);

оголошення про скликання сесій та виконавчого комітету – 53 (51);

оголошення про проведення депутатських комісій – 106 (92);

інші оголошення – 143 (136);

     рубрика ,,Актуально“ – 37 (34);

     оновлені інформації про діяльність структурних підрозділів виконкому

міської ради – 141 (193);

     заходи – 83 (54);

     оголошення про проведення особистого та виїзного прийомів міського 

голови, в тому числі і у старостатах – 37 (43);

     гаряча телефонна лінія – 39 (41);

     рубрика ,,Новини“ – 1334 (943).

          Також розміщуються новини у соціальній мережі Facebook – 957 (938) та Instagram -155 (сторінка функціонує  з 22 серпня поточного року).

         З метою створення громадянам можливості отримати послуги на сайті та забезпечення принципів верховенства права, працює у тестовому режимі нові електронні сервіси ,,SMART Пирятин“.Офіційна інформація розміщується на Порталі відкритих даних, на інформаційних стендах.

         Кількість користувачів  на офіційному вебсайті 440705, з них нових 43679.

         Також необхідно зазначити, що у ЗМІ розміщено 256 (227) інформацій (оголошення, привітання, рішення, заходи тощо) про діяльність міської ради, її виконавчого    комітету,    діяльність депутатів. На ТРК ,,Пирятин“ висвітлено 195 (175) сюжетів.

 

Звіт

щодо кількості запитів на публічну інформацію

Станом на 20.12.2019 року до виконавчого комітету Пирятинської міської ради, згідно з Законом України „Про доступ до публічної інформації“, надійшло -38 інформаційних запитів.

Запитувач

Результат розгляду

Фізична особа

Юридична особа

Запит задоволено

Надіслано за належністю

Відмовлено

На виконанні

19

19

30

3

3

 2

 

Форма отримання запитів

Телефон

Факс

Е-mail

Пошта

Персонально

Оформлено посадовою особою на вимогу запитувача

-

-

27

4

7

-

                     

 

Тематика найбільш запитуваних документів

Кількість отриманих запитів з із зазначеного питання

Комунальні питання

6

Питання щодо надання копій рішень сесії міської ради та виконавчого комітету з різних питань

7

Питання щодо аграрної політики та земельних відносин

5

Питання щодо  проведення в місті культурних заходів

2

Питання щодо розгляду електронної петиції

2

Про фінансові розпорядження бюджетними коштами

7

Питання соціального захисту громадян

1

Різне

8

Всього

38

 

Начальник загального відділу

та інформаційного

забезпечення виконкому міської ради                                       Т.Д.Нестерець

 

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua