Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
27 грудня 2019 року 19:53

Підсумки роботи архівного підрозділу

Підсумки роботи архівного підрозділу   

         

27 грудня на черговому засіданні виконкому міської ради начальник  загального відділу та інформаційного забезпечення виконкому міської ради Нестерець Т.Д.  проінформувала про підсумки роботи архівного підрозділу апарату виконавчого комітету міської ради у 2019 році

 

Інформація

про підсумки роботи архівного підрозділу апарату виконавчого

комітету міської ради у 2019 році

 

Національний архівний фонд України відповідно до Закону України „Про Національний архівний фонд та архівні установи“ – це сукупність архівних документів, що відображають історію духовного і матеріального життя Українського народу та інших народів, мають культурну цінність і є надбанням української нації та складовою частиною вітчизняної і світової історико-культурної спадщини.

НАФ формується з документів, що нагромадились за час діяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій всіх форм власності, громадян та їх об’єднань, а також документів історико-культурної спадщини України.

Відповідно до статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“, Закону України „Про Національний архівний фонд та архівні установи“,   Типового положення про архівний підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 10.02.2012 № 232/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.02.2012 за № 202/20515, наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 „Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях“ (далі-Правила), розпорядженням міського голови від 17.10.2017 № 123 „Про відповідального                                                                                  за архівний підрозділ апарату виконавчого комітету  міської ради“ (із змінами) затверджено Положення про архівний підрозділ апарату виконавчого комітету міської ради та визначено особою, відповідальною за архівний підрозділ апарату виконавчого комітету міської ради, начальника загального відділу та інформаційного забезпечення  виконкому міської ради Нестерець Т.Д.   

 До складу документів архіву входять:

документи з паперовою основою, внесені до Національного архівного фонду, тривалого (понад 10 років) зберігання, створені структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, та документи з особового складу;

аудіовізуальні та електронні документи, створені міською радою та виконавчим комітетом міської ради або одержані ними на законних підставах;

друковані видання, що доповнюють архівні документи і необхідні для науково-методичної та інформаційно-довідкової роботи архіву виконкому міської ради;

довідковий та обліковий апарат до архівних документів.

Документи з різними видами матеріальних носіїв інформації повинні зберігатися в архіві апарату виконавчого комітету міської ради окремо.

Документи з паперовими носіями інформації передаються в упорядкованому стані із структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради до архіву відповідно до вимог, встановлених Правилами.      

У звітному році науково-технічне опрацювання проведено за 2014-2015 роки. 

Станом на 01.12.2019 року  до архівного відділу Пирятинської районної державної адміністрації  на постійне зберігання   передано   1576  документів  Національного архівного фонду Пирятинської міської ради.   Документи з особового складу  по 2015 рік  включно зберігаються у архівному підрозділі Пирятинської міської ради. Усі справи закартоновані та зберігаються на металевих стелажах. У першому кварталі 2020  року планується  провести науково-технічне опрацювання документів за 2016-2017 роки.  Упорядкування  документів проводиться госпрозрахунковою групою  при архівному відділі Пирятинської районної державної адміністрації.  

 

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua