Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
28 жовтня 2019 року 11:46

Робота зі зверненнями громадян у муніципалітеті

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року

 

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж 9 місяців 2019 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.

Питання підсумків роботи за І квартал  2019 року розглянуто на засіданні виконкому міської ради 25.04.2019, за І півріччя 2019 року розглянуто 24.07.2019 та прийнято відповідні рішення.

Звернення реєструються в системі електронного документообігу (програма „ASKOD“) відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень, ведуться картки особистого прийому громадян.

Щовівторка у міській раді працює „гаряча“ телефонна лінія, в якій беруть участь працівники міської ради (заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами та начальники відділів). Впродовж звітного періоду надійшло 18 усних звернень. Громадянам надано ґрунтовні роз’яснення та консультації.

З метою створення належних умов прийому громадян, оперативного вирішення проблем жителів ОТГ щомісяця проводяться Дні міської ради у старостатах, під час яких, міський голова здійснює особистий прийом громадян.  За 9 місяців проведено 5 у Олександрівському старостаті та 4 – у Калиновомостівському. Було обговорено ряд проблемних питань населених пунктів та міським головою дано відповідні доручення спеціалістам міської ради.

Надійшло 3 петиції (1 – прийнято рішення сесії міської ради від 04.04.2019, 2 – відмовлено (не допущено до збору голосів)).

За звітний період  надійшло 207 (252) звернень, з них письмових – 171 (202).                     

З метою вирішення питань та проблем, що турбують жителів Пирятинської ОТГ, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян і звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, а також причини, що їх породжують.

Щомісяця проводиться аналіз виконання дисципліни. Порушники притягуються до дисциплінарної відповідальності, вживаються заходи дисциплінарного впливу.

Впродовж 9 місяців до органів влади вищого рівня громадянами міста 19 звернень, з них: 3 – до Пирятинської райдержадміністрації та 16 – до КБУ „Обласний контактний центр“; до депутатів міської ради – 4 (Крицький М.В. – 1, Мірошніченко А.О. – 2 та Якименко А.В. – 1).

На особистий прийом до міського голови звернулося 36 (50) осіб.

Через інтернет-приймальню – 7.

З усіх звернень:

         8 (19)– повторні;

         38 (49) – колективні.

Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях:

учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 1 (4);

інваліди I, II, III групи – 6 (7);

діти війни – 4 (4);

матері-героїні – 4 (3).

Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 64 (82), земельних відносин – 55 (77), екології та природних ресурсів – 13 (21), соціального захисту – 19 (15), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3 (2), житлова політика – 12 (16).

У своїх зверненнях громадяни порушували й інші питання, що стосуються практично усіх сфер, а не лише питання особистого характеру.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 49 (84), роз’яснено – 108 (110), відмовлено – 4 (2), переадресовано за належністю – 2 (3), на виконанні – 24, на додатковому контролі – 20 (36).

Питання з розгляду звернень громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично розглядається на нарадах у міського голови та щоквартально на засіданнях виконкому міської ради.

Структурними підрозділами виконкому міської ради, комунальними підприємствами посилюється увага, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників. Проте аналіз звернень громадян, які надійшли до міської ради свідчить, що необхідно оцінити важливість роботи із заявами та скаргами жителів ОТГ, керівникам комунальних підприємств необхідно вчасно реагувати на скарги та забезпечувати виконання зобов’язань і завдань для вирішення проблем.

 

Детальніше можна ознайомитися за посиланням.

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua