У процесі децентралізації зростає увага до конкретної особистості, її потреб та особливостей, незалежно від її віку, статі чи інвалідності. Тому виникає суспільний запит на формування гендерно чутливих послуг, що пропонуються Центрами надання адміністративних послуг як ланкою, найбільш наближеною до інтересів та потреб чоловіків і жінок, які мешкають в ОТГ. З гендерних питань у контексті надання адміністративних послуг і розпочався другий день тренінгу „Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП“ в рамках проекту ,,U-LEAD з Європою“, за участі представників сільських рад-партнерів та спеціалістів виконкому міської ради.
Під час тренінгу учасники працювали в групах, моделювали ситуації щодо впливу гендерної нерівності під час прийняття суспільно важливих для громади рішень.
Спільно з тренером Юлією Малько визначено причини виникнення конфліктів у роботі адміністратора ЦНАПу, основні типи конфлікту, та опрацьовано технології його розв’язання.
Тренінг пройшов цікаво та легко, у теплій і дружній обстановці. Здобуті знання та навички допоможуть організувати більш комфортну робочу атмосферу як для відвідувачів, так і для колективу ЦНАПу.