Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
16 січня 2016 року 11:39

Звітуємо про роботу зі зверненнями громадян

ПВиконавчим комітетом Пирятинської міської ради протягом 2015 року здійснювалися заходи щодо забезпечення вимог Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.

За звітний період  надійшло 359 (у 2014 році - 374) звернень.  На особистий прийом до міського голови звернулося 72 особи. Основні питання, порушені у зверненнях, -  комунальні та житлові.

До органів влади вищого рівня громадянами міста надіслано 37 звернень, з них: 2 – до народних депутатів України, 8 – до КБУ „Обласний контактний центр“ Полтавської обласної ради, 14 – до районної державної адміністрації, 3 – до районної ради, 2 – до прокуратури  Пирятинського району та 8 – до  інших організацій (Департамент ЖКГ, Управління ветеринарної медицини, Громадський майдан Полтавщини). 

 

З усіх звернень:

23 – повторні;  

8 – неодноразові;

115 – колективні  (102).

Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають:

інваліди, ветерани праці, інші пенсіонери – 197 (168);

члени багатодітних сімей – 9 (11);

учасники війни та бойових дій  – 3 (6).

Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 138 (137), житлової політики – 54 (47), аграрної політики і земельних відносин – 40 (31), екології – 49 (34), соціального захисту – 12 (32), інші – 26 (80).

За результатами розгляду звернень: позитивно вирішено – 158, роз’яснено – 187, не підлягають розгляду (анонімне) – 2, на додатковому контролі – 12.     

 

Питання з розгляду звертань громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично розглядається на нарадах у міського голови та на засіданнях виконкому міської ради. Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян щоквартально розміщується на офіційних сайтах Пирятинської міської ради. Щоквартально міський голова приймає участь у прямому ефірі в програмі „Зворотній зв’язок у прямому ефірі“ на телеканалі  ПП „ТРК „Пирятин“.

Підвищення ефективності розгляду звернень жителів міста залишається першочерговим завданням Пирятинської міської ради.

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua