ПВиконавчим комітетом Пирятинської міської ради протягом 2015 року здійснювалися заходи щодо забезпечення вимог Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
За звітний період надійшло 359 (у 2014 році - 374) звернень. На особистий прийом до міського голови звернулося 72 особи. Основні питання, порушені у зверненнях, - комунальні та житлові.
До органів влади вищого рівня громадянами міста надіслано 37 звернень, з них: 2 – до народних депутатів України, 8 – до КБУ „Обласний контактний центр“ Полтавської обласної ради, 14 – до районної державної адміністрації, 3 – до районної ради, 2 – до прокуратури Пирятинського району та 8 – до інших організацій (Департамент ЖКГ, Управління ветеринарної медицини, Громадський майдан Полтавщини).
З усіх звернень:
23 – повторні;
8 – неодноразові;
115 – колективні (102).
Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають:
інваліди, ветерани праці, інші пенсіонери – 197 (168);
члени багатодітних сімей – 9 (11);
учасники війни та бойових дій – 3 (6).
Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 138 (137), житлової політики – 54 (47), аграрної політики і земельних відносин – 40 (31), екології – 49 (34), соціального захисту – 12 (32), інші – 26 (80).
За результатами розгляду звернень: позитивно вирішено – 158, роз’яснено – 187, не підлягають розгляду (анонімне) – 2, на додатковому контролі – 12.
Питання з розгляду звертань громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично розглядається на нарадах у міського голови та на засіданнях виконкому міської ради. Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян щоквартально розміщується на офіційних сайтах Пирятинської міської ради. Щоквартально міський голова приймає участь у прямому ефірі в програмі „Зворотній зв’язок у прямому ефірі“ на телеканалі ПП „ТРК „Пирятин“.
Підвищення ефективності розгляду звернень жителів міста залишається першочерговим завданням Пирятинської міської ради.