Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
27 вересня 2019 року 12:50

Чому не працює вуличне освітлення?

Останнім часом, після скорочення світлового дня, на адресу міської ради почали надходити усні скарги від жителів міста, неодноразові зауваження від депутатів на засіданнях постійних комісій та разом з цим почалося жваве обговорення в соціальній мережі Facebook щодо надання нами недостовірної інформації про перелік вулиць, на яких проведено вуличне освітлення.

Звичайно, ми розуміємо, що людей дивують наявність фактично встановлених світильників, облаштованої мережі електропостачання і відсутність тривалий час самого освітлення. Та незважаючи на це, процес облаштування та запуску вуличного освітлення знають тільки ті, хто напряму стикався із всіма бюрократичними процесами.

Так, попередні роки, працюючи з АТ „Полтаваобленерго“, діяла узгоджена процедура запуску нових ліній вуличного освітлення, яка тривала близько місяця. Та з 01 січня 2019 року проведено реорганізацію цього товариства і утворено дві окремі структури: АТ „Полтаваобленерго“ та                                    ТОВ „Полтаваенергозбут“. На разі першими забезпечується технічне обслуговування  електромереж, а останніми проводиться постачання електроенергії. Тобто ми маємо подвійні юридичні відносини з структурами, які  керуються новими нормативно-правовими документами, що і стало сповільнювати процедуру введення об’єкта будівництва в експлуатацію.

У свою чергу міською радою відповідно до розроблених робочих проектів в повному обсязі проведені будівельно-монтажні роботи по вул.Зелена, Луценка, Козацька, Польова, Молодіжна, пров.Гоголя, Новий, частина вул.Визволення та в с.Рівне. Зазначені роботи були попередньо погоджені з АТ „Полтаваобленерго“, якому й були надані всі необхідні документи для запуску вуличного освітлення. Але до цього часу підприємство не може чітко сформулювати вимоги по змісту додаткових документів.

Ми розуміємо, що ця структура тільки реорганізувалася, і їх робота не в повній мірі налагоджена. Проте, на жаль, вони є монополістом на ринку послуг, тому ми не маємо можливості вибору іншого постачальника. Та незважаючи на це, ми будемо продовжувати роботи з реконструкції вуличного освітлення, та разом з цим, не виключаємо того факту, що і в подальшому буде певна неузгодженість  з АТ „Полтаваобленерго“.

Також зазначимо, що за інформацією колег із сусідніх громад області, не лише ми стали заручниками ситуації, яка склалася. За їх цьогорічним досвідом термін ввімкнення освітлення триває близько 3-4 місяців.

Тому сподіваємося на розуміння жителів громади в очікуванні результату.

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua