Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
24 грудня 2015 року 17:41

Прийнято міський бюджет на 2016 рік

24 грудня відбулася третя позачергова сесія Пирятинської міської ради сьомого скликання. Депутати затвердили міський бюджет на 2016 рік та низку міських цільових програм, зокрема, підтримки сімей військовослужбовців, які мобілізовані або служать за контрактом в зоні проведення антитерористичної операції; оздоровлення дітей-сиріт та дітей,  позбавлених батьківського піклування; соціального захисту населення тощо. У зв’язку з утворенням Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади збільшилися повноваження міської ради в галузях освіти, культури, соціального захисту населення, а тому виникла потреба створити додаткові відділи та управління  в структурі виконавчого комітету.

Про особливості формування міського бюджету на 2016 рік розповідає Пирятинський міський голова Олексій Рябоконь:

- Пирятинська міська рада є однією з 12-ти об’єднаних територіальних громад Полтавської області, і саме з цим були пов’язані особливості бюджетного процесу. І доходи, і видатки міського бюджету на 2016 рік формувалися  відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України в частині забезпечення функцій і повноважень об’єднаних територіальних громад.  Розглядалися питання щодо фінансування чотирьох шкіл міста та початкової школи с.Олександрівка, спортивної школи, позашкільних закладів – Будинку дитячої та юнацької творчості і станції юних техніків, які після річного фінансування із районного бюджету повертаються до нас, а також дошкільних закладів, якими традиційно опікується міська рада. На утримання шкіл міський бюджет отримає субвенцію із державного бюджету, всі інші освітні заклади фінансуватимуться за рахунок власних надходжень міської ради.

Крім того, передбачена державна субвенція на утримання закладів первинної ланки охорони здоров’я, але поскільки галузь до кінця не реформована на теренах району, вирішувалося питання щодо передачі субвенції районному бюджету і спільного утримання медичних закладів.

На сьогоднішній день міській раді передаються два заклади культури – школа естетичного виховання і районний краєзнавчий музей. Питання передачі і фінансування районного будинку культури та бібліотечної мережі потребує додаткових консультацій, узгодження з районною радою і райдержадміністрацією, для того щоб реформування було найменш відчутним для працівників цих закладів в питаннях виплати заробітної плати, працевлаштування тощо.

Додаткових консультацій і перехідного періоду потребує питання щодо передачі повноважень у сфері соціального захисту. Територіальний центр соціального обслуговування  та його медико- реабілітаційне відділення надають послуги багатьом жителям міста і сіл Пирятинської об’єднаної громади. Однак поки не буде чітко визначено, яка кількість людей обслуговується, як розподілити апарат управління і персонал закладу, скільки коштів потрібно для його фінансування, ми не зможемо взяти на себе ці повноваження. За нашими оцінками, перехідний період триватиме від трьох місяців до півроку.

Хочу додати, шо дотепер наші повноваження, визначені Бюджетним кодексом, охоплювали всього дві сфери – дошкілля і благоустрій міста. На сьогоднішній день обсяг повноважень у різних сферах збільшується і це призводить до того, що міська рада із представницького органу влади перетворюється на представницько-виконавчий. Виникає потреба у створенні галузевих відділів, адже тими закладами, які ми приймаємо від районної ради, необхідно управляти. Тому на цій сесії ми утворили і затвердили штатну  чисельність відділу освіти – 3 посади,  відділу культури – 2 посади.

 Крім того, є нагальна необхідність, оскільки ми маємо прямі бюджетні відносини з фінансовим департаментом Полтавської облдержадміністрації, створити фінансове управління міської ради, яке буде займатися формуванням бюджету, його наповненням, розподілом видатків, а також виконувати контроль за використанням бюджетних коштів. Сесійне рішення про утворення такого структурного підрозділу прийняте. Це дасть нам можливість значно скоротити штатну чисельність колишньої централізованої бухгалтерії, а нині - відділу фінансів та обліку міської ради. Міська рада задовольниться двома працівниками, а централізована бухгалтерія буде створена при галузі освіти і обслуговуватиме п’ять загальноосвітніх шкіл, спортивну школу, два позашкільних і сім дошкільних закладів об’єднаної громади.

Декілька слів стосовно розміщення структурних підрозділів. Фінансове управління буде працювати в приміщенні міської ради, а галузеві відділи – у власних об’єктах: відділ культури – у районному будинку культури, відділ освіти – в одній із шкіл міста.

Той обсяг повноважень, про які ми говоримо, для нас є новим і повномасштабним, особливо в галузі освіти. Сподіваюсь, найближчим часом ми порозуміємося  з районною владою щодо  розподілу повноважень в галузі культури і матимемо таку ж повномасштабність у цій сфері. Ми свідомі того, що це надзвичайно відповідально. Жителі міста і сіл, які увійшли до складу об’єднаної громади, чекають якісних змін у функціонуванні закладів і наданні послуг. Дуже хотілося б, щоб працівники цих закладів пройнялися новаторським духом, прагнули не тільки використовувати бюджетні кошти, а й шукати донорські програми, розробляти проекти, брати участь у конкурсах, відновлювати втрачені позиції, зокрема, фестивальний рух, формувати нові ідеї, удосконалювати  освітнє і культурне життя нашої громади. Сподіваюся, що об’єднання наших зусиль розширить горизонти, збільшить можливості, дасть новий потужний поштовх для розвитку нашої громади.

 

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua