Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
25 червня 2019 року 08:41

Інформація про проведену апаратом виконавчого комітету міської ради роботу в міжсесійний період (16.05.2019 – 25.06.2019)

Відбулося  8 засідань постійних комісій.

Відбулося 3 засідання виконавчого комітету міської ради, на яких прийнято 25 рішень.

Проведено День міської ради в Калиновомостівському старості.

За результатами обласного конкурсу „Кращий ЦНАП“ – 2019 Центр надання адміністративних послуг отримав відзнаку  Полтавської ОДА - диплом за розширення послуг.

1 червня розпочались роботи по реконструкції покрівлі Опорного закладу Пирятинської ЗШ І-ІІІ ст. № 6 (2 черга). Роботи виконує підрядна організація ТОВ „Ремтехналадка“ (м. Полтава). Вартість робіт складає 1347000,0 грн.

19 червня розпочато роботи по поточному ремонту харчоблоку в ДНЗ „Червона шапочка“. Роботи виконує підрядна організація ПП „Удайбудпроект“. Вартість робіт складає 178103,0 грн.

У міжсесійний період працівники виконавчого комітету міської ради продовжують підвищувати кваліфікацію, взято участь у форумах, семінарах і тренінгах.

з 02 по 08 червня 2019 року, взято участь у навчальній поїздці для членів

Правління та Ради Асоціації об’єднаних територіальних громад до Республіки Польща (Рябоконь О.П.)

04 червня 2019 року, участь у експертному обговоренні проекту Програми

часткового відшкодування вартості заходів з енергоефективності „Енергомодернізація багатоквартирних будинків“ (Шикеринець І.С.)

Продовжується  реалізація:

проекту „Енергоефективність у громадах ІІ“, що впроваджується в Україні Німецьким товариством міжнародного співробітництва (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ), взято        участь      у семінарі з муніципального енергоменеджменту  (Биков Р.В., Базар О.З);

проекту Мінсоцполітики по проекту „Модернізація системи соціальної підтримки населення України“.    Взято участь у 2-ох семінарах-тренінгах (Коваль Л.П., Колос А.В., Кабушка Ю.В., Шикеринець І.С., Зубенко Ю.О.).

Взято участь в Українському муніципальному форумі в Одесі.

У рамках секторальної платформи „Адміністративні послуги, е-врядування та управління персоналом“ АОТГ за підтримки програми „DOBRE“ проведено І Форум керуючих справами.

Працівники міської ради взяли участь у роботі секторальних платформ АОТГ „Місцеві бюджети та фінанси“, „Законодавство для ОТГ“; у семінарах з питань реформи освіти, організовані Полтавським центром розвитку місцевого самоврядування; у засіданні робочої групи з питань розробки Стратегії регіонального розвитку Полтавської області на 2021-2027 рр.; у нараді-зустрічі з Міністром культури України Є.Нищуком.

Досвід ЦНАП в частині ведення діловодства та використання е-сервісів презентовано в рамках навчання в Полтавському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації (Зубченко В.М.)

з 10 по 14 червня 2019 року, участь у тренінгу „Людино-орієнтований дизайн та дизайн-мислення“, організованому проектом „Реформа управління на сході України ІІ“, що впроваджується в Україні Німецьким товариством міжнародного співробітництва Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) (Рябоконь О.П., Коваль Л.П., Кочур Л.В.);

з 09 по 11 червня 2019 року, участь у третій сесії тренінгу-практикуму

„Сучасні інструменти управління людськими ресурсами в органах місцевого самоврядування“, організованому Програмою Ради Європи „Децентралізація і реформа місцевого самоврядування в Україні“ (Кочур Л.В.).    

У міжсесійний період Центром надання адміністративних послуг надано 1411 послуг.

 

Сприяння розвитку бізнесу

У напрямі залучення додаткових коштів у розвиток малого та середнього бізнесу організовано тренінг „Участь фермерів у державних та регіональних програмах підтримки“;

проведено засідання Робочої групи з питань розробки та імплементації Плану місцевого економічного розвитку Пирятинської міської ОТГ;

проведено 2 зустрічі з представниками бізнесу на тему: „Про налагодження партнерства між місцевими підприємствами з метою підвищення конкурентоспроможності галузі АПК“;

з метою здійснення оперативних адресних повідомлень про актуальні грантові проекту сфері економіки створена електронна база ФОП.

 

Сприяння залученню інвестицій в економіку громади

 З метою популяризації інвестиційних можливостей громади триває збір та наповнення інформації на Інвестиційному порталі, що знаходиться на платформі SMART-Пирятин та Гео-інформаційної системи в розділі „Об’єкти потенційних інвестицій“.

 

Реалізація тарифної політики

На засіданні комісії по здійсненню контролю за додержанням правил при нарахуванні тарифів на житлово-комунальні послуги розглянуто звернення ОКВПТГ „Лубнитеплоенерго“ щодо встановлення внесків на заміну та обслуговування вузлів комерційного обліку теплової енергії для обслуговування будівель у м.Пирятин по вул. Абаканська, Соборна, Полтавська та Європейська. Розрахунки повернуті на доопрацювання.

 

Реалізація повноважень у сфері праці

Проведено засідання міської комісії з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, на якому заслухано роботодавців, які мають ймовірні порушення законодавства у сфері оплати праці.

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо легальної зайнятості та укладення роботодавцями трудових відносин з найманими працівниками.

Проводиться моніторинг у сфері оплати праці підприємств, установ, організацій та фізичних-осіб підприємців, що використовують найману працю на території Пирятинської ОТГ в частині легалізації робочих місць, своєчасної і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці.

Проведено дві рейдові перевірки за дотриманням транспортного законодавства при здійсненні перевезень пасажирів. За відсутність дозвільних документів складено 3 адміністративні протоколи.

 

Відділом муніципальних ініціатив та інвестицій підготовлено та подано 5 заявок на участь в конкурсах і грантах.

Проект  „Сонячне WI-FI дерево в Пирятині – крокуємо в Європу“ став переможцем   конкурсу  DREAMactions 3.0 . Проект стосується розбудови інфраструктури ексклюзивних та креативних зарядних станцій на території міста Пирятин шляхом встановлення в спеціально відведеному місці автономно-енергетичної установки, обладнаної сонячними панелями та стилізованої під звичайне дерево.  

Взято участь у Всеукраїнському фотоконкурсі „Руйнуючи стереотипи: Сильні жінки моєї громади“ (програма U-LEAD).

 

Реалізація податкової та регуляторної політики

Отримано фаховий висновок стосовно 6 проектів рішень міської ради у сфері податкової політики на 2020 рік, рекомендації враховано, внесені зміни до проектів рішень сесії міської ради.

Проведено протиепізоотичну комісію  Пирятинської міської ради.

 

Відділом із земельних та екологічних питань виконкому міської ради проведено 12 виїзних комісій щодо обстеження земельних ділянок за зверненнями громадян у міжсесійний період. Проведено комісію по огляду зелених насаджень, що підлягають видаленню, видано 6 ордерів на спиляння дерев. Посвідчено право власності на 3 земельні ділянки під об’єктами комунальної власності.

Головним спеціалістом з питань захисту прав дітей виконкому міської ради  обстежено умови проживання  31.05.2019 та 16.06.2019 організовано та проведено моніторинги за перебуванням неповнолітніх у закладах сфери розваг та громадського харчування.

 

Проведено ряд культурно-мистецьких заходів:  День захисту дітей, День Європи.

З червня 2019 року розпочала роботу Пирятинська публічна бібліотека.  Оголошено конкурс на посаду директора Пирятинського культурно-громадського центру.

Протягом міжсесійного періоду відділом освіти, молоді та спорту проведено ряд заходів:

нарада для керівників закладів загальної середньої освіти та заступників директорів з навчально-виховної роботи з питань підвезення випускників 11-х класів до пунктів тестування ЗНО-2019 у м. Лубни та м. Полтава, закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації; формування освітніх програм та навчальних планів шкіл на 2019-2020 навчальний рік; щодо стану готовності ЗЗСО до проведення  оздоровлення дітей влітку;

засідання комісії по укомплектуванню закладів дошкільної освіти Пирятинської міської ради;

директори закладів дошкільної та загальної середньої освіти прозвітувалися про роботу за навчальний рік перед педагогічним та батьківським колективами, громадськістю;

засідання ініціативної групи з підготовки установчих зборів для формування складу ради з питань молодіжної політики (12 учасників, 04.06);

спільно з міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді  засідання круглого столу з гендерних питань та проблем сім’ї;

з 03 по 21 червня 2019 року працювали  4 табори з денним перебуванням на базі закладів загальної середньої освіти, в яких оздоровилася  491 дитина (60 % від загальної кількості учнів 1-4 класів);

з 10.06.2019 - табори з денним перебуванням закладів позашкільної освіти  (115 дітей);

направлено на оздоровлення у табори області та за її межами 48 дітей;

підбито підсумки роботи інклюзивно-ресурсного центру відділу освіти, молоді та спорту у 2018 – 2019 н.р.;

Проведено низку спортивних заходів: чемпіонати, спартакіади, естафети, турніри з різних видів спорту.

 

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua