Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
26 квітня 2019 року 15:36

Відбулася п’ятдесят третя позачергова сесія міської ради

26 квітня відбулося пленарне засідання п’ятдесят третьої позачергової сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання. Перелік питань, які виносилися на сесію, було узгоджено на засіданні Погоджувальної ради 24 квітня, а пректи рішень розглянуто на засіданнях постійних комісій 25 квітня.

Проте на пленарному засіданні більше години обговорювалися причини скликання позачергової сесії. Секретар міської ради Тетяна Чайка, спеціалісти виконкому міської ради та комунального підприємства „Каштан“ пояснили, що підставою для проведення позачергової сесії міської ради став лист Управління захисту економіки в Полтавській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України щодо здійснення превентивної функції та вжиття заходів, спрямованих на забезпечення правомірності застосування процедур закупівлі товарів. Відповідно до цього листа пропонується внести зміни до Програми покращення благоустрою Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади на 2019 рік. Крім того, пропонується розглянути ще ряд невідкладних питань, зокрема питання щодо призначення керівника Пирятинської школи мистецтв, який успішно пройшов конкурсний відбір і у якого 1 травня 2019 року закінчується контракт.

Проте пояснення спеціалістів міської ради та працівників „Каштану“ щодо необхідності розгляду зазначених питань не задовольнили депутатів, які ініціювали обговорення, і вони покинули пленарне засідання сесії.

Ситуацію врятувало повернення одного з депутатів, який тимчасово був відсутній на засіданні у зв’язку з терміновим викликом на роботу. З другої спроби сесія ради, у складі 14 депутатів та міського голови, проголосувала за порядок денний та розпочала розгляд питань.

Рішеннями сесії внесено зміни та доповнення до Програми утримання об’єктів комунальної власності Пирятинської міської ОТГ на 2019 рік і до складу комісії з надання разової грошової допомоги малозабезпеченим та хворим громадянам; призначено на посаду директора Пирятинської школи мистецтв Володимира Луценка та доручено міському голові укласти від імені виконавчого комітету Пирятинської міської ради трудовий договір (контракт) з керівником закладу строком на 5 років з 01 травня 2019 року.

Також прийнято рішення про заключення з товариством з обмеженою відповідальністю „Сільськогосподарське підприємство комбікормовий завод“ договору оренди земельної ділянки площею 7,0589 га, на якій планується будівництво сучасного елеватора.

Рішення про внесення змін та доповнень до Програми покращення благоустрою Пирятинської міської ОТГ на 2019 рік не прийняте у зв’язку з тим, що при голосуванні двоє депутатів утрималися.

На підставі прийнятих рішень того ж дня, 26 квітня, міським головою було підписано контракт з директором Пирятинської школи мистецтв Володимиром Луценком та проведено засідання комісії з надання разової грошової допомоги малозабезпеченим та хворим громадянам на лікування.

 

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua