Про підсумки роботи із зверненнями громадян
за І квартал 2019 року
Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І кварталу 2019 року проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ та інших нормативно-правових документів.
Звернення реєструються в системі електронного документообігу (програма „ASKOD“) відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, застосовується Класифікатор звернень, ведуться картки особистого прийому громадян.
Щовівторка у міській раді працює „гаряча“ телефонна лінія, в якій беруть участь працівники міської ради (заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами та начальники відділів). Надійшло 3 усних звернень. Громадянам надано ґрунтовні роз’яснення та консультації. На веб-сайті міської ради функціонує інтернет-приймальня. Звернулося 4 осіб.
З метою створення належних умов прийому громадян, оперативного вирішення проблем жителів ОТГ запроваджено проведення Днів міської ради у старостатах, які проводяться почергово першого четверга місяця. Впродовж І кварталу у Олександрівському старостаті проведено 2, а у Калиновомостівському – 1. Дано відповідні доручення спеціалістам міської ради.
За звітний період надійшло 63 звернень, з них письмових – 49.
З метою вирішення питань та проблем, що турбують жителів Пирятинської ОТГ, проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян і звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, а також причини, що їх породжують.
Впродовж І кварталу до органів влади вищого рівня громадянами міста 5 звернень, з них: 1 – до Пирятинської райдержадміністрації та 4 – до КБУ „Обласний контактний центр“, до депутатів міської ради – 2 (Крицький М.В. та Мірошніченко А.О.).
Від депутатів міської ради до виконкому надійшло 22 депутатських звернень (у 2018 році – 4).
На особистий прийом до міського голови звернулося 14 осіб.
З усіх звернень:
5 – повторні (Харченко В.П., Пінчук С.П.);
8 – колективні.
Серед категорій авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають:
учасники та інваліди війни, учасники бойових дій – 1;
інваліди I, II, III групи – 1;
діти війни – 2;
матері-героїні – 1.
Основні питання, порушені у зверненнях, складають: комунального господарства – 17, аграрної політики і земельних відносин – 17, екології та природних ресурсів – 3, соціального захисту – 4, фінансової, податкової, митної політики – 4 (3), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 1, житлова політика – 3.
У своїх зверненнях громадяни порушували й інші питання, що стосуються практично усіх сфер, а не лише питання особистого характеру.
За результатами розгляду звернень позитивно вирішено – 6, роз’яснено – 39, відмовлено – 3, переадресовано за належністю – 2, на виконанні – 11, не виконані – 2.
Питання з розгляду звернень громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично розглядається на нарадах у міського голови та щоквартально на засіданнях виконкому міської ради.
У тестовому режимі працюють веб-сервіси „СМАРТ Пирятин“ (http://portal.pyryatyn-mrada.gov.ua/uk): контакт-центр Пирятинської ОТГ (http://cc.pyryatyn-mrada.gov.ua) та електронні петиції Пирятинської ОТГ (http://petition.pyryatyn-mrada.gov.ua/uk). Надійшла 1 петиція (прийнято рішення сесії міської ради від 04.04.2019). Варто зазначити, що, на жаль, мешканцями міста практично не використовується електронний сервіс „Контакт-Центр“.
Це дає можливість жителям ОТГ не тільки подавати заяви до виконавчого комітету міської ради, а й контролювати виконання проблемних питань.
Структурними підрозділами виконкому міської ради, комунальними підприємствами посилюється увага, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників. Проте аналіз звернень громадян, які надійшли до міської ради свідчить, що необхідно оцінити важливість роботи із заявами та скаргами жителів ОТГ, забезпечити безпосередньо на місцях всебічний і якісний розгляд порушених у них питань.
З презентацією можна ознайомитися за цим посиланням.