Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
2 квітня 2019 року 13:21

Заклади загальної середньої освіти Пирятинської міської ради успішно завершили фінансовий 2018 рік

28 вересня 2017 року набрав чинності новий Закон України „Про освіту“, відповідно до якого держава гарантувала академічну, організаційну, фінансову і кадрову автономію закладам освіти. Для виконання даної норми у Пирятинській ОТГ запроваджено фінансову автономію опорних закладів.

Децентралізація та автономія шкіл надала додаткові адміністративні та навчально-методичні повноваження, що зумовили вищий рівень відповідальності закладу освіти, його керівника за результат та якість послуг. Саме керівник освітньої установи значною мірою визначає долю освітніх реформ на локальному рівні, істотно впливає на творчість педагогічного колективу, формування стратегії розвитку закладу. Директори закладів загальної середньої освіти Пирятинської ОТГ – це менеджери, які не просто фахівці у сфері освітнього менеджменту, а й люди ідеї, з власним баченням мети й завдань сучасної школи та спроможні реалізувати ці ідеї, збудувавши технологічно продуману освітню систему закладу.

27 березня на засіданні виконавчого комітету міської ради Лариса Пономаренко, директор Пирятинського ліцею, Лариса Шкурупій, директор Пирятинської зш І-ІІІ ст. № 4, та Микола Василенко, директор Опорного закладу Пирятинської зш І-ІІІ ст. № 6, прозвітували про успішне завершення бюджетного 2018 року.

Детально з презентаціями можна буде ознайомитися на нашому сайті у розділі „Освіта“ → Звіти за 2018 р. або за посиланням.

 

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua