На черговому засіданні виконкому міської ради, яке відбулося 28 жовтня, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради протягом 9 місяців цього року.
Було зазначено, що робота із зверненнями громадян проводилася відповідно до Закону України „Про звернення громадян“. За звітний період до установи надійшло 269 звернень, з них: письмових – 213. На особистий прийом до міського голови звернулося 58 осіб.
Основні питання, які турбують мешканців нашого міста, складають комунальні (освітлення вулиць, благоустрою міста, ремонту покрівель, систем опалення, водопостачання тощо) - 113, житлові (покращення житлових умов) – 33, екології та природних ресурсів (спиляння дерев, вивезення твердих побутових відходів) – 41.
Серед авторів, зазначених у зверненнях, найбільшу категорію складають: інваліди, ветерани праці, інші пенсіонери – 11, члени багатодітних сімей, одинокі матері – 7, учасники війни та бойових дій – 3, Мати-героїня – 1.
За результатами розгляду звернень: позитивно вирішено – 150, роз’яснено – 102, переадресовано за належністю – 4. На додатковому контролі у виконкомі міської ради залишається 16 письмових звернень громадян: щодо спиляння дерев та проведення ремонтних робіт по житловому фонду, які були направлені на виконання до КП „Каштан“; переведення будинків на індивідуальне опалення; вирішення земельних питань.
Щоквартально міський голова приймає участь у прямому ефірі в програмі „Зворотній зв’язок у прямому ефірі“ на телеканалі ПП „ТРК „Пирятин“.
Питання щодо розгляду звернень громадян постійно перебуває на контролі у керівництва міської ради, систематично аналізується стан виконання даних міським головою доручень та розглядається на нарадах і на засіданнях виконкому міської ради.
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли
до Пирятинської міської ради
за 9 місяців 2015 року
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою |
Кількість звернень на особистому прийомі |
Результати розгляду звернень: |
|||
вирішено позитивно |
відмовлено у задоволенні |
дано роз’яснення |
інше (9.4-9.6) |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
1 |
Пирятинська міська рада |
269 |
213 |
58 |
150 |
1 |
102 |
16 |
Кількість звернень з них: |
|||||||
повторних |
колективних |
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій |
від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи |
від ветеранів праці |
від дітей війни |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
21 |
80 |
3 |
8 |
- |
3 |
7 |
- |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
у тому числі питання: |
|||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
комунального господарства |
житлової політики |
|
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
269 |
29 |
- |
3 |
6 |
2 |
2 |
113 |
33 |
|
||||||||
екології та природних ресурсів |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
діяльності центральних органів виконавчої влади |
діяльності місцевих органів виконавчої влади |
діяльності органів місцевого самоврядування |
державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
41 |
9 |
6 |
4 |
- |
- |
- |
4 |
- |
|
Дані про штатну чисельність, № телефону, факсу, e-mail підрозділу по роботі зі зверненнями громадян |
інші |
|
36 |
37 |
17 |
спеціаліст з загальних питань та звернень громадян виконкому міської ради тел. 20581 |
Начальник відділу муніципальних послуг
та правових питань виконкому міської ради ___________________ Л.П.Коваль
Коваль
20581