Пирятинська міська рада продовжує роботу по впровадженню принципів верховенства права: відкритості, прозорості, доступності та підзвітності влади перед громадою. Опитування жителів громади та користувачів нашого сайту показало, що громада хотіла б мати ще більше інформації стосовно діяльності депутатів міської ради, бюджету, а також користуватися ширшим переліком адміністративних послуг з можливістю їх оцінки. Саме тому і виникла ідея веб-порталу міської ради „СМАРТ Пирятин“ у поєднанні з 11 електронними сервісами. Запуск електронних сервісів у тестовому режимі стартував наприкінці 2018 року.
„СМАРТ-Громада“ - це ще один крок наближення послуг до жителів громади та підвищення ефективності роботи муніципалітету.
З метою забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них питань й оперативного їх вирішення, надання в установлені законом терміни відповідей заявникам за результатами їх розгляду у Пирятинській міській раді працює в тестовому режимі е-сервіс „Контакт-центр“.
Працівники загального відділу та інформаційного забезпечення виконкому міської ради приймають звернення від громадян у телефонному режимі (3-10-53) та за допомогою веб-сайту http://cc.pyryatyn-mrada.gov.ua (понеділок – четвер з 8.00 до 17.15 год., п’ятниця з 8.00 до 16.00 год., обідня перерва з 12.00 до 13.00 год., вихідні дні: субота та неділя).
Звернення, оформлене за допомогою веб-сайту, реєструється та опрацьовується в порядку, аналогічному зверненням, що надійшли в телефонному режимі. При цьому, у разі необхідності внесення уточнень та доповнень у картку звернення, спеціаліст має право здійснити зворотній зв’язок з заявником. Звернення, оформлені з порушенням приписів чинного законодавства України (не містять обов’язкової інформації, або які надійшли з електронних адрес не українських серверів тощо) реєстрації та розгляду не підлягають.
Для переходу на Смарт Пирятин натисніть на посилання http://portal.pyryatyn-mrada.gov.ua/uk