Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
19 лютого 2019 року 16:23

Чим займався відділ із земельних та екологічних питань у 2018 році?

Відповідно до ст.12 Земельного кодексу України та ст.33 Закону України „Про місцеве самоврядування  в Україні“  до повноважень міських рад та їх виконавчих органів  належить розпорядження  земельними ресурсами, а також повноваження у сфері екології.

         З метою забезпечення законності у сфері землекористування та охорони навколишнього природного середовища, відділом із земельних та екологічних питань  підготовлено та прийнято  сесію Пирятинської міської ради 152 проекти з 433 прийнятих в 2018 році, що становить 35 % від загальної кількості.

         За звітний  періоду 60  громадян отримали дозволи на розробку технічних документацій із землеустрою. 80 осіб отримали дозволи на затвердження технічних документації із землеустрою. Фізичним та юридичним особам надано  45  дозволів щодо розробки  проектів землеустрою,  затверджено 19 проектів землеустрою.

В 2018 році 10  учасників бойових дій на сході України отримали у приватну   власність 10 земельних ділянок  для індивідуальної житлової забудови по вул.Урожайна в м.Пирятин орієнтовною площею 0,078 га кожна. На кінець  2018 року на черзі  залишаються 78 осіб, які потребують отримання земельних ділянок для житлової забудови. 

         За звітний рік заключено та поновлено 23 договори оренди земельних ділянок на загальну площу  3,1656 га, з них:

 з фізичними особами  10 договорів  оренди  площею 2,4225 га;

 з юридичними особами 13 договорів площею  0,7431 га.

         Припинено 6 договорів оренди, з 2 фізичними  та 4 юридичними  особами.

         Відділом  розроблено 4 проекти рішень   на засідання виконавчого комітету Пирятинської міської ради, які стосуються сфери землекористування та екології. 

Від користування за земельні ділянками, які перебувають в приватній власності    та     на правах       оренди  в 2018 році     до бюджету ОТГ надійшло 9 млн. 50 тис. грн. що на 922 тис. грн.  або 11,3%  більше  ніж в 2017 році. В розрізі видів надходжень за використання земель  плата поділяється на:

         орендну плату з фізичних осіб - 774 тис. грн.;

         орендну плату  з юридичних осіб - 5 млн.890 тис. грн.;

         земельний податок з фізичних осіб – 183 тис. грн.;

         земельний податок з юридичних осіб -  2 млн. 203 тис. грн.

         Наприкінці 2018 року громада отримала у власність землі сільськогосподарського призначення загальною площею 617,2 га із земель державної власності.

У 2018 році через центр надання адміністративних послуг працівниками відділу із земельних та екологічних питань надано громадянам 1063  довідок про користування землею, з них:

1013 (95,2%) -  надано для подання до управління соціального захисту населення Пирятинської райдержадміністрації для отримання допомоги по малозабезпеченості та для подання до Пирятинського районного центру зайнятості при встановленні осіб на облік працевлаштування;

50 (4,8%) - для подання  до органів нотаріату при оформленні спадщини на нерухоме майно, державної фіскальної служби України та органів місцевого самоврядування.

Впродовж року проводилися планові природоохоронні заходи, зокрема:

озеленення центральної частини міста;

проведено соціально-екологічної акцію з прибирання та благоустрою засмічених зелених зон, - „Зробимо Україну чистою разом!“; 

         громада міста долучилася  до всесвітнього дня прибирання в Україні ,,World Cleanup Day“,

Проведено щорічний конкурс з благоустрою до дня міста „Найкращий будинок та благоустрій території“. Визначено переможців та призерів в трьох номінаціях:

         найкращий приватний будинок;

         найкраща прилегла до підприємства, установи та організації територія;

         найкращий під’їзд багатоквартирного будинку.

         Відділом опрацьовано 183 звернення громадян  та вхідних листів,  які стосуються  встановлення меж земельних ділянок, неналежного утримання територій домогосподарств та об’єктів приватної власності, запитів на отримання публічної інформації, тощо.

          В звітному періоді, проводились роботи щодо розширенню мережі організованого збору та вивезенню ТПВ з населених пунктів міської ОТГ, зокрема було збільшено кількість контейнерів для збору  сміття  в м.Пирятин та с.Олександрівка. Крім з метою забезпечення екологічної безпеки та благоустрою місця відпочинку, встановлено контейнери для збору ТПВ на о.Масальський.

Впродовж 2018 року надійшло на розгляд 33 заяви від фізичних та юридичних осіб щодо надання дозволів на видалення зелених насаджень.         

Відповідно було проведені виїзні комісії по обстеженню зелених насаджень. За результатами обстежень складено 62 ордери на видалення 138 аварійних, сухостійних та фаутних дерев та 63 акта обстеження зелених насаджень за звітній період. Спільно з представниками КП „Каштан“ проводиться робота по визначенню місць обпилювання сухих гілок та дерев, вражених омелою.

Детально з презентацією можна ознайомитися за посиланням: Інформація відділу із земельних та екологічних питань виконкому  Пирятинської міської ради за 2018 рік

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua