18 лютого відбулося засідання постійної комісії з питань освіти, молоді, фізичної культури, охорони здоров’я та соціального захисту. На розгляд комісії винесено 6 питань.
Розпочали засідання із розгляду питання про надання матеріальної допомоги на лікування громадянам. Головний спеціаліст з соціальних питань виконкому міської ради Анастасія Колос поінформувала присутніх про кількість звернень, які надійшли від хворих громадян по видах захворювань за 2017 та 2018 роки. Комісія рекомендувала внести зміни до календарного плану Комплексної програми соціального захисту та соціального забезпечення населення на 2019 рік, спрямувавши на надання матеріальної допомоги на лікування хворим громадянам у березні-квітні по 25,0 тис.грн. У подальшому буде розглянуто питання щодо скорочення переліку захворювань для надання матеріальної допомоги у зв’язку з проведенням медичної реформи.
Далі депутати рекомендували винести на розгляд бюджетної комісії питання щодо виділення коштів для виготовлення проектно-кошторисної документації для облаштування системи вентиляції, утеплення даху та реконструкції системи опалення спортивного залу Пирятинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, а також питання щодо фінансування участі ФК „Пирятин“ в Чемпіонаті Полтавської області з футболу у 2019 році. Голова місцевого осередку громадської організації „ВФСТ„Колос“ Сергій Плетінь поінформував присутніх, що для цього необхідні кошти в сумі 366,22 тис. грн, з них: 116,22 тис. грн. – для участі юнацької команди та 250,00 тис.грн – для дорослої команди.
Комісія визначилася із представниками міської ради, які ввійдуть до складу робочої групи з передачі районного Будинку культури Пирятинській міській об’єднаній територіальній громаді.
Начальник юридичного відділу виконкому міської ради Руслан Соловйов презентував Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення посад керівників Пирятинського краєзнавчого музею та Пирятинської школи мистецтв. Комісія рекомендувала включити ці питання до проекту порядку денного чергової сесії та затвердити зазначені Положення.