Адміністратори Центру надання адміністративних послуг виконкому міської ради пройшли онлайн-курс „Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП“, який було розроблено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно з проектом „Реформа управління на сході України ІІ“, що впроваджується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH та Офіс реформи адмінпослуг (EDGE).
Курс дозволяє дистанційно підвищити кваліфікацію та покращити якість обслуговування відвідувачів ЦНАП. Він цікавий, повчальний, корисний для роботи, дозволяє провести аналіз своєї діяльності, усунути недоліки та дізнатися про досвід інших ЦНАП та їх керівників.
Найбільше адміністраторів зацікавили поради психолога щодо поведінки у нестандартних ситуаціях, правила спілкування, професійної етики адміністратора та вимоги до зовнішнього вигляду працівника ЦНАП.