На виконання наказу Міністерства соціальної політики України „Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг“ та з метою визначення пріоритетів і завдань у сфері надання соціальних послуг, забезпечення практичної реалізації впровадження соціальних послуг, а також забезпечення прозорості їх надання структурними підрозділами, проведено моніторинг та внутрішню оцінку якості соціальних послуг: догляд вдома, паліативний догляд, догляд стаціонарний, соціальна адаптація в Пирятинському територіальному центрі.
Станом на 01.12.2017 року, послугами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Пирятинського району скористалися 2219 громадян похилого віку та інвалідів.
У територіальному центрі діють наступні структурні підрозділи:
-відділення соціальної допомоги вдома: догляд вдома, паліативний догляд;
-відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання;
-відділенням денного перебування надаються послуги соціальна адаптація та соціальна реабілітація;
-відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги: соціально-економічні, транспортні.
Всі послуги оцінювалися за критеріями: результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги та професійність.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників з надання соціальних послуг: догляд вдома, паліативний догляд, догляд стаціонарний та соціальна адаптація, узагальнений статус відповідає встановленому рівню - „Добре“.
Незважаючи на хорошу оцінку якості соціальних послуг територіального центру соціального обслуговування (надання соціальної допомоги вдома) Пирятинського району, в закладі плануються заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальної послуги вдома за наступними напрямками:
- продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями з метою надання їм необхідної допомоги;
- своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг, забезпечувати оформлення відповідно вимог законодавства;
- продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надання вищезазначених соціальних послуг;
- проводити відповідну роботу з надавачами соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
- продовжувати дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у відповідних Державних стандартах;
- підтримувати в актуальному стані інформаційні стенди;
- продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед мешканців району з питань роботи відділень територіального центру;
- проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг щодо надання соціальної послуги;
- започаткувати роботу з благодійними фондами, приватними підприємцями та підприємствами району, релігійними конфесіями у напрямку надання матеріальної допомоги для покращення матеріально-технічної бази територіального центру;
- в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази територіального центру в частині забезпечення соціальних робітників необхідним устаткуванням.
Директор територіального центру С.О. Зайченко