Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
27 жовтня 2017 року 13:59

Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг

Впроваджуючи реформу місцевого самоврядування виконавчий комітет працює над покращенням якості надання адміністративних послуг, створенням комфортних умов для відвідувачів та підвищенням фаховості спеціалістів муніципалітету. На сьогодні мало хто з жителів громади не звертається за отриманням адміністративної послуги: хтось оформляє субсидію і йому потрібна довідка про склад сім’ї, хтось реєструє нерухомість, власний бізнес, дехто виписується чи приписується в квартиру, а хтось влаштовує дитину у садок. Всі ці послуги надаються у нашому міському Центрі надання адміністративних послуг. Завдання адміністраторів швидко, професійно і якісно надати послугу за зрозумілою процедурою, знайти вирішення проблеми, з якою звернувся відвідувач, і при цьому бути ввічливим і привітним. Саме тому у ЦНАПі розпочато впровадження Єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг.

„Стандарт – це робоча інструкція, методичка для адміністратора, де зібрано правила, вимоги і рекомендації для обслуговування наших відвідувачів, - зазначила керуючий справами виконкому Пирятинської міської ради Лариса Кочур на нараді з адміністраторами ЦНАПу. – Цим документом ми намагаємось впровадити єдині підходи до обслуговування споживачів послуг, змінити філософію та застосувати найкращі практики взаємодії та співпраці представників органів влади та громадян“.

Встановлені в цьому Стандарті норми і правила спрямовані на створення комфортних умов і доброзичливого ставлення до відвідувача, формування та підтримку позитивного іміджу ЦНАПу.

Основні завдання запровадження стандарту якості обслуговування відвідувачів: реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів;  підвищення якості обслуговування відвідувачів і якості послуг, що надаються; створення системи контролю строків і якості надання послуг відвідувачам; організація регулярного „зворотного зв'язку“ з відвідувачами.

Дотримання адміністраторами Стандарту гарантуватиме відвідувачу, що незалежно від того, з ким саме із адміністраторів ЦНАП він спілкується, він отримає обслуговування найвищої якості.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua