Впроваджуючи реформу місцевого самоврядування виконавчий комітет працює над покращенням якості надання адміністративних послуг, створенням комфортних умов для відвідувачів та підвищенням фаховості спеціалістів муніципалітету. На сьогодні мало хто з жителів громади не звертається за отриманням адміністративної послуги: хтось оформляє субсидію і йому потрібна довідка про склад сім’ї, хтось реєструє нерухомість, власний бізнес, дехто виписується чи приписується в квартиру, а хтось влаштовує дитину у садок. Всі ці послуги надаються у нашому міському Центрі надання адміністративних послуг. Завдання адміністраторів швидко, професійно і якісно надати послугу за зрозумілою процедурою, знайти вирішення проблеми, з якою звернувся відвідувач, і при цьому бути ввічливим і привітним. Саме тому у ЦНАПі розпочато впровадження Єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг.
„Стандарт – це робоча інструкція, методичка для адміністратора, де зібрано правила, вимоги і рекомендації для обслуговування наших відвідувачів, - зазначила керуючий справами виконкому Пирятинської міської ради Лариса Кочур на нараді з адміністраторами ЦНАПу. – Цим документом ми намагаємось впровадити єдині підходи до обслуговування споживачів послуг, змінити філософію та застосувати найкращі практики взаємодії та співпраці представників органів влади та громадян“.
Встановлені в цьому Стандарті норми і правила спрямовані на створення комфортних умов і доброзичливого ставлення до відвідувача, формування та підтримку позитивного іміджу ЦНАПу.
Основні завдання запровадження стандарту якості обслуговування відвідувачів: реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів; підвищення якості обслуговування відвідувачів і якості послуг, що надаються; створення системи контролю строків і якості надання послуг відвідувачам; організація регулярного „зворотного зв'язку“ з відвідувачами.
Дотримання адміністраторами Стандарту гарантуватиме відвідувачу, що незалежно від того, з ким саме із адміністраторів ЦНАП він спілкується, він отримає обслуговування найвищої якості.