Громада для людей
Створення туристичної привабливості
Підтримка місцевого бізнесу
Відкритість до партнерства
14 жовтня 2017 року 16:10

З 1 січня 2018 року загальноосвітні навчальні заклади Пирятинської міської ради набувають самостійності

13 жовтня відбулася двадцять дев’ята сесія Пирятинської міської ради сьомого скликання. На її розгляд виносилося близько п’ятдесяти питань, відтак період підготовки до пленарного засідання проходив напружено. Протягом двох тижнів відбулося чотири засідання бюджетної комісії, три – освітянської. Більше тридцяти питань – як сесійних, так і планових – розглянула комісія з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони природи. Провели засідання з розгляду проектів рішень сесії постійні комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та ЗМІ і з житлово-комунальних питань. Остаточний перелік питань порядку денного та проекти рішень було узгоджено на зведеному засіданні постійних комісій, яке проходило в переддень сесії, 12 жовтня. Завдяки ретельній підготовчій роботі депутатів і фахівців міської ради сесія пройшла конструктивно і злагоджено.

Розпочалося пленарне засідання зі святкових привітань з Днем захисників України. Крім того, міський голова Олексій Рябоконь та присутні привітали з ювілейним днем народження начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності Ірину Цюру. Потім відбувся перегляд відеозвіту про впровадження на теренах Полтавщини німецько-українського проекту GIZ „Реформа управління на сході України“. В рамках співпраці з німецькими партнерами Пирятинська міська рада успішно реалізувала проект міжмуніципального співробітництва „Придбання сміттєвоза та контейнерів для покращення матеріально-технічної бази громад. Спільний крок до чистоти довкілля Пирятинського краю“ та проект реконструкції частини гуртожитку для облаштування в Пирятині Центру надання адміністративних послуг, який визнано найкращим в Полтавській області.

Рішеннями сесії внесено зміни та доповнення до низки програм, зокрема, Програми соціального захисту населення на 2017 рік. Із бюджету міської об’єднаної територіальної громади виділено кошти в сумі 134 тис. грн для погашення заборгованості, яка виникла ще у 2016 році, за надані державою пільги на послуги зв’язку. Раніше такі кошти передбачалися в державному бюджеті, з 2015 року цей тягар перекладено на місцеві бюджети.

Змінами до Програми фінансування потреб комунального підприємства „Каштан“ на утримання об’єктів комунальної власності передбачено кошти в сумі 184 тис.грн на поточний ремонт покрівлі житлових будинків по вул.Полтавська, 2, та Європейська, 66А. Відповідно до Програми утримання служби благоустрою комунального підприємства „Каштан“ профінансовано придбання трактора з відвалом та щіткою для прибирання снігу на суму 315 тис. грн.

Внесено зміни до бюджету міської об’єднаної територіальної громади на 2017 рік. Виділено кошти в сумі 475 тис. грн на оплату надбавки за престижність праці педагогічним працівникам в розмірі 20 % до кінця року; 255 тис. грн – центральній районній лікарні на оплату поточних видатків; 217 тис.грн – Пирятинській районній раді на спільне утримання Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Пирятинського району; 180 тис. грн – готелю „Пирятин“ для придбання та встановлення у підвальному приміщенні системи альтернативного опалення; 400 тис.грн – на проведення поточного ремонту доріг та висипку і грейдерування вулиць.

Крім того, виділено кошти Центру дитячої та юнацької творчості на придбання стендів та костюмів для гуртків художньої самодіяльності; краєзнавчому музею – на поточний ремонт ґанків, відмосток та облаштування пандусу; районному військовому комісаріату – на забезпечення заходів, передбачених Програмою „Територіальна оборона“ на 2017-2020 роки; комунальному підприємству „Каштан“ на придбання дитячого ігрового та спортивного обладнання відповідно до Програми „Забезпечення умов для заняття спортом та облаштування вуличних дитячих майданчиків у Пирятинській об’єднаній територіальній громаді на 2017-2018 роки“.

Іншими рішеннями погоджено кандидатуру Сергія Зайченка на посаду директора Теритріального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Пирятинського району, внесено зміни до Переліку вулиць, провулків та площ населених пунктів Пирятинської міської ради, до Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг, до положень про відділи будівництва та архітектури, управління комунальною власністю, Пирятинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та Положення про тендерний комітет Пирятинської міської ради.

Надано згоду на прийняття у комунальну власність Пирятинської міської об’єднаної територіальної громади ста контейнерів для твердих побутових відходів, придбаних за рахунок коштів обласного бюджету, та матералів і обладнання від Асоціації органів місцевого самоврядування „Асоціація об’єднаних територіальних громад“ для комунального підприємства „Пирятинський міський водоканал“ на загальну суму 245тис. грн. Надано дозвіл на списання з балансового обліку та подальше знесення трьох будівель, які, відповідно до експертного висновку, не підлягають ремонту. Це будівлі колишньої молочної кухні, розташованої по вулиці Гоголя, сараю на території ЦДЮТ та сараю біля гуртожитку на площі Героїв Майдану.

Відповідно до змін у законодавстві з 1 січня 2018 року загальноосвітні навчальні заклади Пирятинської міської ради набувають автономності, самостійно здійснюватимуть господарську діяльність та бухгалтерський облік. Періодично звітуватимуть про фінансово-господарську діяльність перед виконавчим комітетом міської ради. Директори шкіл призначатимуться за результатами конкурсу терміном на шість років. Сесія прийняла рішення про внесення відповідних змін до Статутів та визначила загальноосвітні навчальні заклади Пирятинської міської ради розпорядниками бюджетних коштів третього ступеня. Відповідно до цих рішень протягом двох наступних місяців буде проведено конкурси на посади директорів шкіл та здійснено реєстрацію    розпорядників коштів в органах Державної казначейської служби України.

Прийнято близько двадцяти рішень з питань регулювання земельних відносин.

Мапа сайту

Режим роботи
пн.-чт. 08.00 - 17.15
пт. 08.00 - 16.00
обідня перерва - 12.00 - 13.00
Телефон
+38 (05358) 2-14-70
Телефон/факс
+38 (05358) 2-14-70
Електронна пошта
office@pyryatyn-mrada.gov.ua