37000, Полтавська область, м. Пирятин, вул. Соборна, 21, тел. (05358)2-05-81, тел./факс (05358)2-05-80, office@pyryatyn-mrada.gov.ua
22 лютого 2018 року
Головне меню
Актуально
Тут можна ознайомитися зі списком перейменованих вулиць та провулків Пирятинської ОТГ
Прийом документів з питань реєстрації/зняття з реєстрації фізичних осіб...
Відділ державної реєстрації виконкому Пирятинської міської ради надає адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Довідки про склад сім’ї, громадянам, які проживають в приватному секторі, необхідні для оформлення субсидій, видаються міською радою в центрі надання адміністративних послуг при наявності...
Трансляція сесійних засідань
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 61
візитів сьогодні: 28
візитів всього: 48967
Корисні посилання
Причини і наслідки спалаху кишкової інфекції в Пирятинському ліцеї
6 жовтня 2017 року 17:11

На початку вересня в Пирятинському ліцеї стався спалах кишкової інфекції серед учнів. Було зареєстровано 11 осіб із діагнозом гострий гастроентерит. 8 вересня міським головою було видане розпорядження про надання дозволу на тимчасове припинення роботи харчоблоку.

За фактом проведено епідрозслідування, за результатами якого зроблено висновок, що ймовірно, основна причина спалаху – порушення технології виготовлення (або зберігання) готових страв, незадовільне дотримання особистої гігієни та миття кухонного інвентаря працівниками харчоблоку, про що свідчить виявлення санітарно-показової мікрофлори (бактерії групи кишкової палички) в стравах, виготовлених на харчоблоці Пирятинського ліцею (добові проби) та в змивах з об’єктів харчоблоку.

Проведено роз’яснювальну роботу про порядок і дотримання санітарно-гігієнічних та санітарно-епідемічних вимог при організації харчування. Здійснено дезінфекцію харчоблоку.

Крім цього, відділом освіти  створено комісію зі службового розслідування інциденту спалаху кишкової інфекції серед учнів Пирятинського ліцею. Згідно із довідкою Пирятинського районного лабораторного відділення Лубенського МрВПЛД ДУ „Полтавський ОЛЦ ДСЕСУ“, яке проводило дослідження патогенної мікрофлори, комісія рекомендувала винести догани трьом кухарям, комірнику, підсобному робітнику харчоблоку, медичному працівнику ліцею, заступнику директора з виховної роботи та директору навчального закладу.  Також внести зміни до посадових інструкцій заступника директора з виховної роботи, медичної сестри, кухарів та комірника з визначенням чіткої зони відповідальності, організувати навчання і перевірку знань працівників навчального закладу з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Не рідше ніж раз на три місяці запрошувати Пирятинське районне управління Держпродспоживслужби на перевірку харчоблоку та проведення лабораторних аналізів, раз на тиждень проводити генеральне прибирання харчоблоку. А також розглянути питання щодо відповідності кухарів займаній посаді, посилити контроль за організацією харчування на виконання всіх нормативно-правових документів в Пирятинському ліцеї та всіх інших навчальних закладах Пирятинської міської ради. У разі отримання позитивних результатів аналізів знятих змивів відновити роботу харчоблоку ліцею.

Сьогодні, 6 жовтня, надійшли результати останніх санітарно-бактеріологічних досліджень гігієнічних змивів, відібраних в їдальні Пирятинського ліцею в кількості 15 проб Пирятинським районним лабораторним відділенням Лубенського МВПЛД. Вони свідчать: „що мікробної забрудненості не виявлено. Миття та дезінфекція в їдальні проведені якісно. На основі вищевказаного не заперечуємо проти відновлення роботи їдальні Пирятинського ліцею“.

Отож робота харчоблоку ліцею буде відновлена 9 жовтня.


Пошук по сайту
 
Анонси подій

Шановні пирятинці!

Просимо вас долучитися до формування Реєстру територіальної громади.

Пирятинська міська рада оголошує конкурс на зайняття вакантних посад у відділі освіти міської ради

21 лютого, о 14:30, у Центрі громадського діалогу, відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та підприємництва.

Пирятинська міська рада оголошує конкурс на зайняття вакантних посад

В І-й та ІІІ-й четвер місяця з 10:00 та 12:00 в Центрі надання адміністративних послуг надаються юридичні консультації .....

Запроваджено нові форми у проведенні особистого прийому громадян керівництвом міської ради.

 

28 лютого 2018 року, о 14 годині, у приміщенні Центру дитячої та юнацької творчості (вул.Пушкіна, 33, м.Пирятин), відбудеться пленарне засідання тридцять сьомої сесії Пирятинської міської ради сьомого скликання.

Податкове повідомлення - рішення щодо сплати земельного податку з фізичних осіб можна отримати у Центрі надання адміністративних послуг за адресою пл. Героїв Майдану, 2.

Кожного вівторка з 16.00 год. до 17.00 год. у виконкомі Пирятинської міської ради функціонує „гаряча“ телефонна лінія. 

Електронне врядування
Ми в соціальних мережах
Опитування
Чи достатньо Ви поінформовані про роботу Пирятинської міської ради?
Так
85 (49.71 %)
Ні
84 (49.12 %)
Не цікавлюсь
2 (1.17 %)
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

© 2018 Пирятинська міська рада Powered By AMCMS v5.0 (0.13568 sec.)